تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - 19:53 - 24 August 2023

امداد خودرو لاهیجان

امداد خودرو لاهیجان ارائه خدمات حمل و یدک کش انواع خودرو در لاهیجان با امداد سریع و تعمیرات خودرو در محل و امداد ماشین منطقه لاهیجان.
امداد خودرو سعید لاهیجان
اطلاعات تماس
مدیریت : 09109298046
همراه
پشتیبانی : 09390896887
امداد خودرو لاهیجان

خدمات جرثقیل امداد خودرو در لاهیجان

امداد خودرو لاهیجان ارائه خدمات حمل و یدک کش انواع خودرو در لاهیجان با امداد سریع و تعمیرات خودرو در محل و امداد ماشین منطقه لاهیجان. نمایندگی امداد خودرو لاهیجان بهترین خدمات تعمیرات و حمل انواع ماشین و خودرو سواری در این شهر است. تعمیر خودرو و عیب یابی ماشین های سبک و سنگین در منطقه لاهیجان را به امداد خودرو معتبر لاهیجان بسپارید که یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه یدک کشی خودروهای دارای مشکل در محل است و این خدمات بصورت تخصصی در این گروه انجام می‌ شود.

یافتن یک تعمیرگاه سیار خوب به هنگام خرابی خودرو یکی از کارهای مهم است. خرابی ماشین به خصوص ماشین های سواری در جاده های پر پیچ و خم اتفاقی است که بسیار معمول و عادی می باشد. اما یافتن گروه امداد خودرو مورد اعتماد در این شرایط بسیار سخت و دشوار خواهد بود. امداد خودرو لاهیجان بصورت شبانه روزی هرکجا نیاز به خدمات امدادی یا یدک کشی هرو نوع ماشین را پیدا کردید در خدمت خواهد بود و فقط کافی است یک تماس بگیرید.

برترین خدمات امداد خودرو لاهیجان

تلفن یدک کش خودرو منطقه لاهیجان

مجموعه امداد خودرو لاهیجان با دارا بودن کمترین قیمت در مقایسه با سایر حمل کنندگان خودرو در محل به همراه گارانتی معتبر برای دریافت خدمات مناسب، در تمام ایام هفته بصورت شبانه روزی آماده امداد رسانی به دارندگان خودرو در سراسر منطقه و اطراف شهر لاهیجان است. گروه امداد خودرو در لاهیجان همیشه آماده خدمت رسانی به شما رانندگان محترم و پر تلاش می باشد. در هر شرایط آب و هوایی اگر خودروی شما در جاده های اطراف محدوده شهر لاهیجان دچار خرابی و یا نقص فنی شود ما با دارا بودن جرثقیل نیسان و نیروی متخصص به یاری شما عزیزان می شتابیم و هر گونه مشکل را برای شما رفع خواهیم کرد. خدمات ما تنها به حمل ماشین ختم نخواهد شد و مکانیک سیار در لاهیجان نیز پس از حضور در محل در صورتی که نیاز خودرو جزئی باشد با تعمیر سریع شما را راهی ادامه مسیر می کند.

یدک کش خودرو لاهیجان دارای مجموعه‌ ای از خدمات است که شما می‌ توانید در صورت بروز حادثه و یا حتی آسیب ماشین خود در هر مدل خارجی یا ایرانی از آن بهره‌ مند شوید. پس از تماس و اعلام نیاز شما به کارشناسان نیروهای ما در لاهیجان و حومه به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند و در صورت صلاح دید با اعزام تعمیرکار حرفه ای به محل در خدمت خواهند بود.

امداد خودرو لاهیجان کنار شما است تا تجربه شیرینی از سفر را با آسودگی خاطر همراه با خانواده تجربه کنید.

مهم نیست ماشین شما از چه مدلی باشد و یا سواری شاسی بلند یا خودرو تولید داخل مانند محصولات ایران خودرو و سایپا باشد. مجموعه مکانیک سیار لاهیجان دارای تیمی متخصص و مکانیک های بسیار حرفه ای و با تجربه در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع خودرو در محل است. علاوه بر آن ما با دارا بودن خودروبر های قوی و بروز امکان حمل استاندارد هر مدل از ماشین های تصادفی را در هر شرایط دارا می باشیم. افتخار ما اعتماد شما به مجموعه خودروبر شبانه روزی لاهیجان است. اگر در هر ساعت از شبانه‌ روز ماشین دچار آسیب شد و امکان حرکت خود را از دست‌ داده بدون نگران ما را در گوگل سرچ کنید و تلفن تماس را برداشته و بلافاصله با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. حتی در صورت اینکه در هنگام تردد است متوجه خرابی و آسیب‌ های دیگری شدید، می‌ توانید از خدمات مشاره امداد خودرو محدوده لاهیجان استفاده کنید.

حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری، جابجایی ماشین های لوکس و لاکچری با رعایت اصول حرفه ای بدون آسیب، یدک کشی ماشین هایی که در مسیر جاده های لاهیجان دچار تصادف یا نقص فنی شده اند، ارسال قطعه یدکی مورد نیاز برای راه اندازی خودرو در جاده مانده، حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه و جرثقیل خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر استان نیز بخشی دیگر از خدمات ایم مرکز بزرگ برای شما دوستان است.

شماره امداد خودرو محدوده لاهیجان

امداد برای انواع ماشین نزدیک لاهیجان

همه افراد تجربه ناگهانی خراب شدن ماشین در جاده و یا در منطقه ای دور از شهر و تعمیرگاه را برای یک بارهم که شده داشته اند. با توجه به اینکه خودرو یک سیستم مکانیکی و برقی است، ممکن است دچار خرابی گردد و هر چقدر هم که به آن رسیدگی کنید نمی توان از خراب شدن خودرو جلوگیری کرد. در چینین شرایطی اولین کار حفظ خونسردی خود و سرنشینان است و بعد از آن می توان با دریافت خدمات از امداد خودرو خوب در لاهیجان به راحتی خودرو خود را تعمیر کنید.

امداد خودرو نزدیک لاهیجان امکان تعمیر انواع ماشین های داخلی و خارجی را بدون هیچ گونه نگرانی فراهم می کند. بعضی از افراد که به تازگی صاحب ماشین شده اند به راحتی قادر به تشخیص مشکل اتومبیل خود نیستند و از طرفی به هیچ تعمیرگاهی دسترسی ندارند که بتوانند به آنها اعتماد کرده و ماشین گران قیمت خود را به آنها بسپارند، در چنین مواردی پیشنهاد ما به این گونه افراد امداد خودروی سیار لاهیجان می باشد که رانندگان در هر منطقه ای که دچار خرابی شدند بدون اتلاف وقت می توانند با شماره ما تماس گرفته و با اطمینان خاطر خودروی خود را به صورت سیار تعمیر کنند.

البته خدمات ارائه شده در این گروه محدود به تعمیر خودرو نیست. ممکن است خودرو به راحتی و به صورت سیار قابل تعمیر نباشد. در این صورت توسط ماشین های یدک کش که از طرف خود شرکت ارسال می شود برای حمل ماشین به تعمیرگاه های مجاز استفاده می کنند. شرکت امداد خودرو لاهیجان علاوه بر خدمات سیار که به صورت شبانه روزی به متقاضیان خود ارائه می دهند دارای خدمات متنوع دیگری نیز است که می توان به آن اشاره کرد.

تعمیر خودرو در محل

اعزام یدک کش به محل

سوخت رسانی در جاده ها

انتقال خودرو به تعمیرگاه های شهر لاهیجان

انتقال ماشین به نمایندگی

مکانیکی و حتی پنچر گیری

امداد خودرو لاهیجان یکی از متخصص ترین ها در زمینه تعمیر انواع ماشین های سبک و سنگین است. در صورتی که در هر کجای شهر و یا نزدیک آن دچار خرابی های احتمالی شدید بدون درنگ با ما تماس گرفته و گزارش خرابی ماشین خود را به گروه فنی اعلام کنید. تعمیرکاران با توجه به توضیحاتی که شما در مورد ایراد وسیله نقلیه خود می دهید در کمترین زمان ممکن با نزدیکترین شعبه خود تماس گرفته و گروه فنی خود را در مدت کمی به محل شما اعزام می کنند.

مزیت دریافت خدمات این است که تعمیرکاران سیار ماشین نزدیک لاهیجان تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیر انواع ماشین های موجود در کشور را دارند. بنابراین می توان با اعتماد به تعمیرکاران خبره و با تجربه ما خودروی خراب شده  خود را به آنها بسپارید و چنانچه خرابی کوتاه باشد در محل و در حضور شما اقدام به تعمیر کرده و در غیر اینصورت چنانچه ایراد عمیق و یا بر اثر تصادف باشد و نیاز به تعمیرگاه، می توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی ماشین خود را به گروه تعمیراتی ماشین در لاهیجان بسپارید و در منزل یا استراحتگاه منتظر تماس آنها باشید تا ماشین خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. 

امداد ماشین سواری لاهیجان این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که برای تعمیر و یا تعویض قطعات حتما از وسایل اصل و اورجینال استفاده می کند. زیرا این شرکت یکی از مراکز معتبر و دارای مجوز در زمینه خدمات خودروبر می باشد که برای امداد رسانی به عزیزان ساکن استان لاهیجان و حومه  آن ایجاد شده و به منظور انجام کلیه خدمات امدادی دارای مجوز و کارت شناسایی معتبر است. بنابراین همیشه ماشینی به سلامت و زیبایی روز اول خواهید داشت.

مکانیک ماهر خودرو اطراف لاهیجان

امروزه با توسعه و گسترش خودروها، امداد خودرو به یکی از ضروری ترین خدمات در سراسر جهان تبدیل شده است. این خدمات ممکن است توسط شرکت های خودروسازی برای امداد رسانی به خودروهای داخلی باشد و یا توسط شرکت هایی که منحصرا با هدف امداد رسانی به ماشین های سواری ایجاد شده اند، انجام شود. 

یکی از کارهایی که امداد خودرو لاهیجان انجام می دهد تعمیر و سرویس خودرو در محل است. این شرکت در طول سالها  فعالیت خود تلاش کرده تا در هر زمینه از بخش های امدادی، تیمی متناسب با آن شرایط و مجرب بکار گیرید تا از این طریق پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد.

گروهی از افراد فکر می کنند تا وقتی که خودرویشان دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه ندارند، باید به اینگونه رانندگان توصیه کرد که سخت در اشتباه هستند. تعمیرات جزئی و دوره ای می تواند هم برای سلامت خودرو و هم برای ایمنی بیشتر شما مفید باشد. با انجام به موقع تعویض روغن خودرو، تعویض فیلتر، تعمیر لنت ترمز خودرو و و تعویض فیلتر هوا، از بروز هر گونه حوادث ناگوار و خطر آفرین پیشگیری می شود. در غیر این صورت اگر مشکل خودرویتان بزرگ تر و جدی تر شود باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد. پس با امداد خودرو محدوده لاهیجان تماس بگیرید تا با وجود داشتن متخصصین و تکنسین های ماهر هر چه زودتر از خطرات بزرگ تر جلوگیری کنید.

تعمیر اتومبیل یک امر کاملا تخصصی است و بدیهی است که یک فرد عادی نمی تواند به طور مستقیم میزان دانش و تبحر متخصصین یک مجموعه را بسنجد. تعمیرکار امداد مجرب و زبده با دانستن مشکلات بوجود آمده در ماشین می تواند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به حل آن اقدام کند. مجموعه امداد خودرو لاهیجان یکی از بهترین شرکت های جابجایی و تعمیر است که تمامی تکنسین ها و مکانیک های آن افرادی با تجربه کاری بالا هستند که به بهترین نحو و با قیمت های مناسب، بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند.

مکانیکی سیار لاهیجان که از امداد خودرو برای تعمیر و یا سرویس ماشین شما اعزام می شود باید اطلاعات کافی از تمام زیره کارهای فنی اتومبیل و قطعات به کار رفته آنها داشته باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، این فرد می بایست بداند که این اشکال از کجا ناشی می شود و بدون اینکه به قسمت های دیگر ماشین آسیب وارد شود به رفع نقص اقدام کند.

امداد ماشین شهر لاهیجان به همراه تیم فنی کاربلد و ماهر با نیسان جرثقیل خود تمام تلاش را می کند تا با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به یاری شما متقاضیان در هر کجای شهر و یا جاده که هستید بشتابند و از بروز خطرات جدی تر جلوگیری کنند.

حمل ماشین و خودرو در لاهیجان

حمل ماشین سواری در حومه لاهیجان

متاسفانه این روزها فرهنگ استفاده از امداد خودرو هنوز برای مردم به صورت کامل رایج نشده است که هر زمان و در هر موقعیتی که دچار خرابی و یا ایراد در ماشین خود می شوند بدون اینکه خود اقدام به رفع ایراد کنند بلافاصله با نیروهای امداد خودرو تماس گرفته و درخواست کمک و اعزام نیرو در محل را کنند.

تیم امداد خودرو لاهیجان با استفاده از یک طرح جالب و تبلیغات عالی توانسته تا حدودی این مشکل را برای رانندگان حل کند. خودرو هم مانند هر وسیله دیگری نیاز به نعمیر و سرویس به موقع دارد تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کند

بنابراین تمامی رانندگان حتی برای افرادی که راننده تاکسی هستند این مشکل وجود دارد. پس دانستن شماره امداد خودرو هم باید جزئی از مواردی باشد که همیشه به یاد داشته باشیم تا در زمان نیاز بدون معطلی با یک تماس کوچک بتوانید از موارد های احتمالی و همین طور هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

نیروهای حمل خودرو لاهیجان همگی از افراد آموزش دیده و با تحصیلات عالیه در زمینه فنی به صورت تمام وقت در خدمت شما رانندگان و دوستداران جاده می باشند تا در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و با یک بررسی دقیق فنی شما را از سلامت خودرویتان آگاه سازند.

بیشتر خرابی و یا ایراد ماشین به دلیل استفاده بیش از حد از این وسیله پرکاربرد در جاده ها و یا رانندگی نادرست بوجود می آید. اگر در نیمه شب و در جاده ای دچار هرگونه ایرادی مانند صدای ناجور اگزور، بوی لنت و یا خارج شدن دود از ماشین خود شدید و به هیچ تعمیرگاهی نزدیک نیودید و یا اینکه به دنبال مکانیک سیار برای تعمیر اتومبیل خود در محل خرابی هستند. اولین راهی که به ذهنتان می رسد تماس با امداد خودرو است. چنانچه ساکن لاهیجان و شهرهای اطراف این شهر بزرگ هستید بهترین روش تماس با امداد خودرو اطراف لاهیجان می باشد.

در چنین شرایطی برای اینکه شما رانندگان عزیز درگیر شرکت های غیر مجاز نشوید پیشنهاد ما تماس با شرکت های دارای مجوز و دارای شماره ثبت در صنف امداد خورو است.

امداد خودرو لاهیجان با سال ها تجربه در حوزه اعزام نیروهای سیار جهت عیب یابی و تعمیر چه در محل و چه در تعمیرگاه، فعالیت می کند. از دیگر خدمات گروه می توان به حوزه مکانیکی، صافکاری، نقاشی و سرویس انواع اتومبیل که در سطح شهر نیاز به امدادخواهی ویژه دارند نیز اشاره کرد. وجه تمایز این گروه امداد با دیگر رقبا تعمیرات و حمل و جرثقیل انواع ماشین های خارجی و ایرانی می باشد که قابل ارائه به همشریان لاهیجان و حومه آن است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
جلوگیری از دستیابی ایران به فناوری های نو

جلوگیری از دستیابی ایران به فناوری های نو

رشد 100 درصدی شرکت های دانش بنیان بورسی تا آخر امسال

رشد 100 درصدی شرکت های دانش بنیان بورسی تا آخر امسال

حمایت ستاد توسعه فناوری ها از طرح شیرین سازی آب و پساب های صنعتی

حمایت ستاد توسعه فناوری ها از طرح شیرین سازی آب و پساب های صنعتی

مرور یک دهه تجربه تنظیم گری در نوآوری در فرم حکمرانی

مرور یک دهه تجربه تنظیم گری در نوآوری در فرم حکمرانی

نخستین موتور شش سیلندر بنزینی ایران ساخت رونمایی شد

نخستین موتور شش سیلندر بنزینی ایران ساخت رونمایی شد

پیشنهاد روز