تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 18:29 - 25 April 2021

بگ فیلتر

بگ فیلتر دستگاهی شامل مکنده قوی بگ فیلتر به منظور جمع آوری گرد و غبار حاصل از فرآیند تولید محیط صنعتی و طراحی و ساخت بگ فیلتر.
گروه صنعتی رونقی
موقعیت مکانی
جاده ساوه کیلومتر 32 - شهرک صنعتی سبلان - سوله دوم دست راست.
اطلاعات تماس
56392315 - 021
همراه
مدیریت 09122284174 - 09022284174
بگ فیلتر

بگ فیلتر

بگ فیلتر دستگاهی شامل مکنده قوی بگ فیلتر به منظور جمع آوری گرد و غبار حاصل از فرآیند تولید محیط صنعتی و طراحی و ساخت بگ فیلتر.ایجاد آلاینده های محیط کار مانند بخار های روغن، گرد و غبار به همراه ذرات معلق در هوا ناشی از تولید الیاف مصنوعی، اسفنج، الیاف شیشه و فلز امری اجتناب ناپذیر است و همواره موجب آلودگی محیط های صنعتی و کارگاهی خواهد شد.

بگ فیلتر با ایجاد جریان هوای مناسب جهت رفع آلودگی هوا ناشی از تولید آلاینده ها در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، کاشی سازی، چینی سازی و صنعت هایی مانند سیمان و فولاد بسیار کاربرد دارد و نصب سیستم های بگ فیلتر برای تهویه مطبوع محیط کار امری ضروری است. 

ذرات بسیار ریز همانند گرد و غبار فلزات بصورت پیوسته در هوا معلق مانده و بر روی سطوح رسوب نمی کنند.بگ فیلتر ها جهت جمع آوری غبار حاصل شده از فرآیند هایی چون برش چوب و فرآوری پودرهای شیمیایی، کارخانجات تولید ام دی اف ، کارخانجات تولید فلزات رنگین، کارخانجات میکرونیزه (کربنات کلسیم ) و مراکز ریخته گری فلزات آلومینیوم کارخانجات تولید برنج، چدن، آهن قابل استفاده می باشد.ایجاد جریان هوای زیاد و ظرفیت فیلتر های قوی نگهداری آلودگی بالا به همراه قدرت مکش بالا در کنار تست های مختلف و استاندارد از جمله ویژگی بگ فیلتر های تولید ما است.

بگ فیلتر

بگ فیلتر

بگ فیلتر

بگ فیلتر با قرار گیری در کنار انواع تجهیزات و ماشین آلات و با برخورداری از فیلترهای مناسب و استاندارد نقش مهمی در تهویه هوا و سلامتی محیط کار ایفا خواهد کرد.بگ فیلتر با اتصال مستقیم تقریبا تمامی ذرات گرد و غبار و تراشه های حاصل از روند تولید را جذب و با انتقال به هاپر دستگاه جمع آوری می کند.

بگ فیلتر مجهز به انواع سیستم کنترل و پاکسازی تمام اتوماتیک با امکان تجهیز این بگ فیلترها جهت کارکرد در شرایط محیطی کارگاه های مختلف و درجه حرارت بالا است.

بگ فیلتر ها دارای کاربرد بسیار فراوانی در محیط های صنعتی و در سیستم های تهویه صنعتی موضعی می باشند. بگ فیلتر از یک محفظه تشکیل شده است که فیلترهای کیسه ای درون آن قرار دارند. مکانیزم عمل بگ فیلتر بدین صورت است که بعد از خروجی آن یک فن سانتریفیوژ قرار داده می شود و فن سانتریفیوژ با مکش هوا باعث می شود هوای آلوده وارد محفظه ی بگ فیلتر شود.

بگ فیلتر

فیلتر های کیسه ای بگ فیلتر را در بیشتر مواقع قابل تمیز کردن و استفاده مجدد هستند و به همین دلیلی از بازدهی کاربری بالایی برخوردار است.

معرفی اجمالی خدمات گروه صنعتی رونقی

طراحی و ساخت بگ فیلتر ( غبار گیرdaust coltor ) صفر تا صد

این مجموعه صنعتی با استفاده از آخرین دستاوردهای فناوری های مهندسی در زمینه مکانیک، الکترومکانیک، نساجی ( نانو فیلتر ها ) و سایر عرصه های مهندسی صنایع، طراحی و ساخت پیشرفته ترین بگ فیلتر های صنعتی را در مدل های مختلفی طراحی و تولید نموده است.

پاکسازی صد در صد هوای محیط های صنعتی از آلاینده های ریز و جامد معلق در هوا یکی از مزیت های نسبی بگ فیلتر این مجموعه می باشد.کارخانجات تولید پودر های شیمیایی، سیمان، آهک، سیلیس، تولید کارخانجات قطعات خودرو از قبیل لنت، مواد پلاستیکی، کارخانجات تولید ام دی اف و کارخانجات میکرونیزه ( کربنات کلسیم، کارخانجات مواد upvc تولید پولیکا و تولید پروفیل پنجره دیوار پوش، کفپوش پارکت، صنایع چوبی، کارخانجات ذوب فلزات، سرب، روی، مس، آهن، چدن، آلومینیوم، برنج، مفرق ) جهت ارتباط با مدیرعامل می توانید شماره تماس و واتساپ درج شده در آگهی مراجعه فرمایید.

بگ فیلتر

بگ فیلتر

بگ فیلتر

بگ فیلتر

بگ فیلتر

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی