تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - 19:55 - 17 March 2021

پست ارومیه

پست ارومیه به همراه اطلاعات تماس دفتر ارائه خدمات پست در ارومیه و جمع آوری سریع و ارسال انواع مرسولات پست در شهر ارومیه.

پست ارومیه

پست ارومیه به همراه اطلاعات تماس دفتر ارائه خدمات پست در ارومیه و جمع آوری سریع و ارسال انواع مرسولات پست در ارومیه.دفتر خدمات پست ارومیه ارائه دهنده بهترین و سریع ترین خدمات پستی در ساعت اداری و آماده ارسال مرسوله های پستی به صورت منطقه ای در شهر ارومیه و ارسال به تمامی استان ها و شهرهای کشور و همچنین خارج از کشور است.

خدمات دفتر پستی ارومیه سریعترین گزینه برای ارسال و انتقال بسته ها و مرسولات پستی شما است.پست ارومیه با طیف گسترده ای از انواع خدمات پستی به همراه مشاوره جهت بهترین ارسال و خدمات پستی آماده ارائه انواع خدمات با توجه به نیاز شما است.تمامی مرسولات در بسته بندی و کارتن های استاندارد شرکت پست دریافت و ارسال می شود.

پست ارومیه

خدمات دفتر پست در ارومیه

خدمات پست پیشتاز، پست سفارشی و پست ویژه

جمع آوری مرسوله از محل شما با پیک رایگان در اسرع وقت

ارسال نامه تبریک یا کارت پستال به تمام مناطق ارومیه و شهرهای کشور

ارسال انواع بسته های پستی در ارومیه

ارسال انواع بسته های پستی به شهرهای کشور

ارسال انواع بسته های پستی به خارج کشور

بسته بندی، لفاف بندی استاندارد با کارتن پستی

توزيع روزنامه، نشريات دوره ای و ساير مرسولات پستی

آماده عقد قرارداد با تمامی ادارات، سازمان ها، واحد های تجاری، فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ ها.

پست در ارومیه

پست ارومیه با امکان سفارش دسته ای و سریع و آسان برای توزیع کالا در تمامی مناطق شهر ارومیه این امکان را به شرکت ها و دیگر صاحبان کسب و کار می دهد.صاحبان مشاغل و مشترکان دائمی دفتر پست ارومیه که نیازمند سرویس های اختصاصی ویژه مشترکین پر مصرف نظیر فروشگاه های اینترنتی، آزمایشگاه ها، چاپخانه ها، آژانس های مسافرتی یا هر کسب و کار دیگری که نیاز به تحویل ارزان، سریع و برنامه ریزی شده کالا و مرسولات به مشتریان خود را دارند می توانند با اخذ قرارداد رسمی از خدمات ویژه پستی استفاده کنند.

پست ارومیه

پست ارومیه با دریافت فوری و جمع آوری رایگان مرسولات و نامه های پستی شما از درب منزل و محل کار باعث صرفه جویی در زمان و سهولت دریافت خدمات پستی می شود.ثبت و تحویل سفارشات در تمامی ابعاد و با هر تعداد در کوتاه ترین زمان به همراه حمل کالا با کمترین هزینه با درنظر گرفتن وزن کالا صورت می پذیرد.

بسته بندی دقیق و حرفه ای مرسولات از جمله موارد مهم در خدمات پستی به شمار می رود پست ارومیه با کادری حرفه ای و مجرب و با تجربه در بسته بندی به همراه استفاده از ملزومات بسته بندی مانند کاور و کیسه، چسب و همچنین لفاف و وکیوم های ضربه گیر، نایلن های حباب دار مرسولات شما را با کارتن های رسمی پست ارسال و به مقصد خواهد رساند.اداره پست ارومیه با بسته بندی انواع وسایل شامل ظروف شکستنی، کریستال و لوازم حساس، وسایل تزئینی، شیشه و آینه بصورت پکیج‌ ها و بسته‌ بندی‌ ها متنوع و در سایزهای مورد نیاز شما به ارائه خدمات می پردازد.

خدمات پست سریع در ارومیه

خدمات پست ارومیه برای رفاه مشتریان و بهبود کیفیت خدمات به دارندگان کسب و کارهای مختلف با کاهش مدت زمان تحویل کالا و کاهش هزینه پست سریع در مقایسه با سایر شیوه های ارسال و حذف کاغذ بازی اداری به دلیل اتلاف وقت، خدماتی چون حضور پیک رایگان در محل و بسته بندی متناسب با نوع کالا در مبدا به همراه تضمین بسته بندی و عدم آسیب رسیدن به کالا تا زمان رسیدن به مقصد را در دسترس قرار داده است.این نوع خدمات جهت ارسال هر گونه کالا، از یک نامه سبک گرفته تا کالاهای بزرگ و سنگین توسط دفتر پست ارومیه صورت می گیرد.

دفتر پست ارومیه

قرارداد با شرکت بیمه و امکان بیمه کردن محصولات با ارزش و بیمه کردن کالاهای نفیس با تقاضای مشتری به همراه امکان پیگیری محموله در سامانه از جمله دیگر خدمات اداره پست ارومیه است.استفاده از پست سریع راهی برای رونق در اقتصاد کسب و کار‌های جدید است.در صورت سفارش پست سریع، کالا از درب منزل در مبدا تحویل و به آدرس مقصد ارسال می شود.

پست ارومیهبا کادری متعهد و بروز ترین خدمات پستی کالای شما را با امنیت بالا به مقصد می رساند.با افزایش تقاضا برای ارسال و تحویل خریدهای آنلاین، دفتر پست ارومیه با بهره گیری از سیستم‌های بست‌بندی مدرن که باعث می‌شود تا کالا از هنگام دریافت کالا و نگهداری تا زمان تحویل نهایی دچار هیچ‌گونه آسیبی نشود خدمات مناسبی را برای پاسخ‌ گویی هر چه بهتر به جهت جابجایی مرسولات و بسته های مختلف و درخواست های ارسال شما به سراسر کشور ایجاد کرده است.

ارسال پست داخلی همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین خدماتی است که دفاتر پستی ارائه می کنند و پست ارومیه با سرویس پست درب به درب با سریع ترین و بیشترین تنوع در ارائه این خدمات پستی جهت ارسال مدارک و کالا با روش های حمل مدرن به سراسر ارومیه و شهرهای کشور تنها با یک تماس ارائه خدمات نماید.رعایت استانداردهای لازم در عرصه پست سریع و خدمات تکمیلی تحویل بسته های پستی به تمامی شهرهای کشور در کنار پاسخگویی مناسب از جمله خدمات پست ارومیه است.

استفاده از پست درب به درب موجب افزایش سرعت و سلامت بیشتر کالا و کاهش هزینه های رفت و آمد و حضور در دفاتر پستی خواهد شد.پست از درب منزل می تواند مطمئن ترین راه برای پست و ارسال محصولات شما باشد.

پست ارومیه

پست ارومیه

پست ارومیه

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور

سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است