تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - 17:02 - 28 November 2020

پبام مدیرعامل سایپا در پی شهادت دکتر محسن فخری زداه

پیام مدیرعامل سایپا به وزیر دفاع در پی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت و این اقدام ناجوانمردانه و رذیلانه را نشانه‌ای دیگر از خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار جهانی، به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی با حرکت علمی و پیشرفت ایران برشمرد.

در پیام سیدجواد سلیمانی آمده است :

برادر گرانقدر جناب آقای امیر سرتیپ حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

باسلام و احترام؛

ترور ناجوانمردانه و رذیلانه رئیس محترم سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، یک‌بار دیگر خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را بر ملت ایران آشکار ساخت.

همانگونه که جنابعالی به‌درستی اشاره فرمودید، دشمن توان مشاهده پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران را ندارد و به‌همین سبب، دست به ترور ناجوانمردانه و از بین‌بردن دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی می‌زند.

اگرچه شهادت این فرزندان برومند مام‌میهن و سرمایه‌های با ارزش، هریک، ضایعه و ضربه‌ای بزرگ برای حرکت علمی کشور محسوب می‌شود، لیکن سابقه پرافتخار جریان رشد و پیشرفت ایران سرافراز نشان داده که مسیر فعلی با قدرت ادامه خواهد یافت و اقدامات کور و ذلیلانه دشمنان، نخواهد توانست در اراده و تحقق پیشرفت ملت ایران خللی وارد کند.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان و خدمت‌گذاران سنگر صنعتی کشور در گروه خودروسازی سایپا، شهادت شهید مظلوم، فخر المجاهدین، جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنابعالی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و همه فعالان و دست‌اندرکاران صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور و همچنین خانواده محترم آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق روزافزون فرزندان غیور ایران اسلامی در ادامه نهضت علمی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد