تیرداد نیوز

سیاسی و اجتماعی - سیاسی و اجتماعی
آیت الله رئیسی دوشنبه به پاکستان سفر می کند
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد؛
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران بنا بر دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان برای بازدید سه روزه فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) به اسلام‌آباد سفر می‌کند.
اولین موضع گیری رهبر انقلاب در مورد عملیات وعده صادق
قدرت اراده نیروهای مسلح اثبات شد:
فرمانده کل قوا ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: نیروهای مسلح یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.
دولت سیزدهم میدان دار حل بحران ها مردم
دولت مردمی سیزدهم در پی بارندگی‌های کم‌سابقه سیستان بلوچستان و آبگرفتگی و وقوع سیلاب در این استان به خصوص شهرهای جنوبی، پای کار مردم آمد و از نخستین ساعات وقوع سیلاب، امدادرسانی به سیل‌زدگان و بلافاصله بازسازی مناطق سیل‌زده را آغاز کرد.
رگبار و رعد وبرق در اغلب مناطق کشور
امروز و فردا؛
سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.
زمین لرزه در خوی خسارتی نداشت
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی:
مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی هیچ گونه خسارتی نداشته است.
پاسخ موشکی ایران معادلات منطقه را تغییر داد
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی معادلات منطقه را تغییر داد و محاسبات رژیم صهیونیستی و متحدانش را به هم ریخت.
واریز 31 هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد:
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۳۱ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این میزان واریزی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است.
ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
سازمان هواشناسی امروز برای بیشتر استان‌های کشور از ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و آغاز بارش‌ها در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی خبر داد.
ارسال هشدارهای متعدد از خاک آمریکا به اسرائیل
پایان سفر فشرده امیرعبداللهیان به نیویورک؛
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع خاورمیانه و فلسطین به نیویورک سفر کرده بود، بامداد شنبه به وقت محلی این شهر را ترک کرد.
افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیات دولت همراه با ۲۰ درصد افزایش، پرداخت می‌شود.