تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - 16:54 - 30 November 2020

کمپ ترک اعتیاد حصارک

کمپ ترک اعتیاد حصارک بهترین کمپ ترک اعتیاد و بازپروری اختیاری در منطقه حصارک با کادری مجرب و دوره روان درمانی ترک اعتیاد در حصارک.
مرکز ترک اعتیاد عطش برای بهبودی
موقعیت مکانی
کرج - جاده ملارد - بلوار مارلیک - میدان سپاه به سمت شهرک شقایق گلستان ۱۱
ایمیل
support@atashcamp.com
اطلاعات تماس
09353004001
همراه
مدیریت : 09123339529
وب سایت
atashcamp.com

کمپ ترک اعتیاد حصارک

کمپ ترک اعتیاد حصارک به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد مواد مخدر در حصارک با امکانات کامل و هزینه مصوب، مورد تایید سازمان بهزیستی کشور است.نخستین قدم برای شروع ترک اعتیاد این است که باور داشته باشید این بیماری قابل درمان است.

در مرکز بازپروری و ترک اعتیاد حصارک بیماران با همیاری و مساعدت مددیاران در طول دوره ترک و در زمان کنترل و آموزش عدم بازگشت به مواد را می آموزند.همچنین مددیاران خانواده با تلاش برای رفع مشکلات مددجویان در اجتماع و خانواده سعی در ایجاد فضای مناسب برای ترخیص بیمار را دارند.

اعتیاد بیماری خطرناکی است که در روح و جسم افرد ورود می کند که با یک درمان سطحی چند روزه و غیر تخصصی قابل درمان نیست و برای درمان آن باید شرایط و حمایت های روانی اجتماعی مختلفی از فرد معتاد صورت بگیرد.اعتیاد هیولای بی اخلاقی است که مختص قشر خاصی از جامعه نیست و فقیر و غنی، زن و مرد، کهنسال، بزرگسال، جوان و نوجوان و با سواد و بی سواد را درگیر خود می‌کند.کمپ اعتیاد حصارک با کادری مجرب و دلسوز عزیزان شما تا پایان این سفر و رهایی از بلای خانمان سوز اعتیاد همراهی می کند.

اعتیاد یک بیماری روانی است و باید به فرد معتاد به دید بیمار نگاه کرد.

کمپ ترک اعتیاد حصارک

کمپ ترک اعتیاد حصارک

برگزاری جلسات عمومی برای خانواده بهبود یافتگان درمان شده و پاسخ به سوالات خانوانده های افراد بیمار به همراه آموزش شیوه صحیح رفتار با بهبود یافتگان از جمله خدمات کمپ ترک اعتیاد حصارک است تا زمینه بازگشت مجدد آنها به اعتیاد از بین رود.کمپ ترک اعتیاد حصارک دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و در زمینه خدمات ترک اعتیاد و درمان سوء مصرف مواد مخدر به صورت اختیاری فعالیت می کند.

شرح خدمات کمپ ترک اعتیاد حصارک

روش درمانی ماتریکس

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره درمان زیر نظر روانشناسان مجرب

انجام فعالیت های هنری

برگزاری جلسات دوازده قدمی

اجرای تئاتر و موسیقی

شرکت در بازی های گروهی

برگزاری مسابقات ورزشی

کمپ ترک اعتیاد حصارک

مشاوره روانشناسی در طول دوره درمان

کمپ ترک اعتیاد حصارک به صورت شبانه روزی با مجهزترین وسایل و امکانات رفاهی آماده ارائه خدمات به بیماران است.مراجعه کنندگان کمپ پس از اتمام دوره درمان می توانند از خدمات درمانی پس از دوره نیز بهره شوند.خدمات ترک شیشه و ترک متادون و سایر مواد مخدر از جمله خدمت کمپ ترک اعتیاد اختیاری حصارک است.این مرکز با بهره گیری از مشاوران روانشناسی مجرب در طی دوره بازپروی پاسخگوی پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعه کنندگان خود خواهد بود.در طول دوره روانشناسان به تشخیص، ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی بیماران می پردازند.

کمپ ترک اعتیاد در حصارک

تلاش این مجموعه بر این است تا با بهره گیری از امکانات و تجهیزات خود بیماران را تا سلامتی کامل همراهی کند.کمپ ترک اعتیاد حصارک با مراقبت و برنامه های درمانی مستمر بیماران را در تمامی مراحل ترک و حتی بعد از آن نیز همراهی می‌کند.برای ترک اعتیاد و گذراندن زمان مورد نیاز جهت خروج مواد مخدر از بدن، نیاز به استراحت و زیر نظر بودن توسط مددکاران است.مرکز ترک اعتیاد حصارک با محیطی آرام، ایزوله و به دور از هرگونه ماده ممنوع و مخدر به همراه رسیدگی شبانه روزی با جدیدترین روش‌ های درمانی اعتیاد بیماران را جهت گذراندن دوره ترک اعتیاد و سم زدایی همراهی می کند.

خدمات سم زدایی

در این کمپ ترک اعتیاد، سم زدایی به روش پرهیز مدار و ایمان مدار انجام می شود.مشاوره، همدردی و همیاری گروهی نقطه قوت ماست.

مشاور خانواده

در کمپ ترک اعتیاد حصارک برای بهبودی بیماران روانشناس مرکز و مددیار خانواده جهت مبارزه با بیماری اعتیاد و روش های درمان را به خانواده آموزش می دهد.

شرکت در جلسات توجیهی خانواده در کنار مدد جویان در مرکز به تمامی مدد جویان و خانواده ها توصیه می شود.حضور خانواده ها به همراه مدد جویان در جلسات سبب می شود اعضای خانواده فرد در حال بهبود با راه کار جدید و صحیح برخورد با این افراد آشنا شوند و رفتارهای مخرب آنها را بشناسند و با هدایت افراد در حال بهبود از سقوط مجدد وی به سمت اعتیاد جلوگیری نمایند.این امر راه حل مناسب و مفیدی در مسیر بهبودی مددجویان خواهد بود.با حضور خانواده و مدد جو در جلسات مشاوره رایگان، اطلاعات بسیار مفیدی به طرفین داده می شود که گره گشای مسائل پیش روی خواهد بود.خانواده فرد بهبود یافته چگونگی رفتار با این فرد را در مواقع مختلف و حساس می آموزند.

کمپ ترک اعتیاد حصارک

کمپ ترک اعتیاد حصارک

کمپ ترک اعتیاد حصارک

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد