تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 14:11 - 26 October 2020

کمپ ترک اعتیاد مرزداران

کمپ ترک اعتیاد مرزداران بهترین خدمات کمپ ترک اعتیاد و بازپروری اختیاری در منطقه مرزداران با کادری مجرب و دوره روان درمانی ترک اعتیاد در مرزداران.
مرکز ترک اعتیاد عطش برای بهبودی
ایمیل
support@atashcamp.com
اطلاعات تماس
09353004001
همراه
مدیریت : 09123339529
وب سایت
atashcamp.com
کمپ ترک اعتیاد مرزداران

خدمات کمپ ترک اعتیاد در مرزداران

کمپ ترک اعتیاد مرزداران به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد مواد مخدر در مرزداران با امکانات کامل و هزینه مصوب، مورد تایید سازمان بهزیستی کشور است. برخی از افراد، به دلیل نداشتن مهارت های اجتماعی کافی و معضلات خانوادگی زیاد، ممکن است در مسیر نادرست اعتیاد قرار بگیرند. اما مرکز بزرگ کمپ ترک اعتیاد مرزداران با مشاوران خبره و خدمات ترک اعتیاد و با دانستن این موضوغ می‌ تواند نتایج منفی‌ درگیر شدن ایت بیماران را با مقوله اعتیاد به حداقل رسانده و بدون شک خانواده ها را از این آسیب اجتماعی رهایی بخشد.

در زمان فعلی موارد اعتیاد و نوع مواد مخدر تفاوت های بسیاری را با گذشته دارد و حتی امروزه کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد تیز مانند گدشته نیستند و بسیار تغییر کرده بعضی از مراکز مانند کمپ ترک اعتیاد در مرزداران مانند مرکز درمانی با خدمات پزشکی و مراقبت‌ های روانشناسی و همچنین خدمات بازپروری و توانبخشی بعد از مراحل ترک می باشند.

خدمات کمپ ترک اعتیاد در مرزداران

تلفن بهترین مرکز ترک اعتیاد مرزداران

کمپ ترک اعتیاد مرزداران به عنوان یکی از بهترین مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد مواد مخدر در خیابان مرزداران واقع شده است و با امکانات کامل و هزینه مصوب، مورد تایید سازمان بهزیستی کشور می باشد. نخستین قدم برای شروع ترک اعتیاد این است که باور داشته باشید این بیماری قابل درمان است.

در مرکز بازپروری و ترک اعتیاد منطقه مرزداران بیماران با همیاری و مساعدت مددیاران در طول دوره ترک و در زمان کنترل و آموزش عدم بازگشت به مواد را می آموزند. همچنین مددیاران مرکز با دلسوزی و تلاش بی وقفه در جهت رفع مسائل بیماران درگیر با اعتیاد هستند و با سعی در ایجاد فضای آرام و خودمانی برای ترخیص هر چه زودتر بیماران تلاش می کنند.

تلفن های مرکز و کمپ ترک اعتیاد مرزداران با پشتیبانی 24 ساعته توسط مجرب ترین مشاوران در حوزه اعتیاد پاسخگویی تمامی نیازها و سوالات پدران و مادرن و همسران و خود عزیزان بیمار است. با اعتماد به می توانید در این مسیر سبز برای رسیدن به رهایی از چنگال موادر مخدر همراه شوید و با آرامش وسلامت به زندگی خود ادامه دهید.

اهداف کمپ ترک اعتیاد محدوده مرزداران

اعتیاد به مواد مخدر از هر نوع آن استفاده از موادی است که بر عملکرد بدن تاثیر منفی می‌ گذارد و مصرف مداوم از این مواد باعث آسیب شدید به روح و جسم فرد می شود. علل اعتیاد به مواد مخدر ممکن است ناشی از عوامل بیولوژیکی، روانی و اجتماعی باشد. علائم ترک زمانی مشاهده می شود که معتاد از مصرف مواد فاصله بگیرد. با گذشت زمان، فرد معتاد دفعات و دوز مصرف مواد را کاهش می دهد. هنگامی که درمان اعتیاد به مواد مخدر در مراحل اولیه تشخیص داده و انجام شود، می تواند در مدت زمان کوتاهی نتایج خوبی هم برای فرد و هم برای خانواده به همراه داشته باشد.

کمپ ترک اعتیاد محدوده مرزداران محل موقتی برای زندگی افراد معتاد است که با مجوز های رسمی سازمان بهزیستی تشکیل می شود و هدف آن بازتوانی روانی و جسمی افراد معتاد خواهد بود. در کمپ بازپروری مرزداران برنامه و هدف اصلی درمان های روانشناسی، خودباوری، خودیاری و بازگشت به جامعه است. در این کمپ اگر از افراد متخصص و باتجربه به عنوان مربی و مشاور استفاده شود، فرآیند بازپروری قطعا به بازگشت فرد به جامعه و سلامت وی می انجامد.

از ویژگی های کمپ خیابان مرزداران می توان به ایجاد یک محیط مناسب و سرشار از آرامش و امنیت برای بازتوانی و درمان افراد معتاد اشاره کرد. محیطی که شخص معتاد احساس گناه، انزجار و مجرم بودن نداشته باشد و با او مانند یک انسان عادی و یا بیماری که نیاز به درمان دارد رفتار شود. کمپ محیطی است که از هر گونه مواد و یا وسایلی که فرد را به یاد روزهای زجرآور اندازد به دور است. به همین دلیل فردی که در کمپ قرار می گیرد در وهله اول با میل و اراده خود است و می داند که باید دردها و سختی های زیادی را برای تبدیل شدن به یک فرد عادی را متحمل شود.

از مزایای کمپ ترک اعتیاد محله مرزداران این است که علاوه بر فضای مناسب و امن بعد از سپری کردن یک دوره چند هفته که فرد معتاد دوران نقاهت خود را سپری کرده و آمادگی پذیرش در جمع را پیدا می کند امکان ملاقات با اقوام و خانواده خود را جهت بهبود حمایت های روانی را دارد. زیرا افراد معتاد بعد از ترک بسیار حساس و زود رنج شده و مستعد برگشت به سمت مواد هستند به همین دلیل در کمپ بازپروری علاوه بر مراقبت های درمانی و سم زدایی آموزش های مهارت های ارتباطی و بیان مشکلات و احساسات و آشنایی با افراد مشابه و ترک کرده و کمک گرفتن از افرادی که شاید فقط چند هفته زودتر از آنها مراجعه کرده اند تا بتوانند با توجه به تجربیات آنها راحت تر فرآیند ترک اعتیاد را سپری کنند.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در مرزداران کمپ هایی هستند که در درجه اول از کادر درمانی مجرب و حرفه ای تشکیل شده باشند.

مرکز بازپروری اعتیاد مرزداران

روش های ترک در کمپ ترک اعتیاد مرزداران

اعتیاد به مواد مخدر تمایل دائمی فرد به مصرف مواد در سطحی است که بر سلامت جسمی و روانی، زندگی خانوادگی و اجتماعی وی تاثیر مخرب می گذارد و فرد ناتوانی در پیشگیری از این میل را دارد. اعتیاد به مواد مخدر اعتیادی است که باعث مرگ ناگهانی می شود. ادامه دانستن این وضعیت نشان دهنده اعتیاد به مواد مخدر است.

مواد مخدر زیادی با نام های کوکائین، ماری جوانا، اکستازی، هروئین، کراک کوکائین، بونزای، کتامین، مسکالین، آمفتامین ها و مت آمفتامین ها وجود دارند. این مواد هم محرک و تفریحی و هم مخدر هستند و خاصیت اعتیادآور دارند. حتی یک بار مصرف این مواد برای ایجاد اعتیاد کافی است. با ادامه مصرف، بدن به این ماده بیشتر میل خواهد کرد، بنابراین مقدار و دفعات مصرف دارو به طور مداوم افزایش می یابد.

حال این سوال پیش می آید فردی که یک بار به صورت تفریحی مواد مصرف می کند چطور می تواند وابسته و معتاد شود و به صورت علمی تر علائم اعتیاد به مواد مخدر چیست؟

پاسخ این سوال را با مشاوره اعتیاد مرزداران خواهید دانست زیرا تمایل به مواد مخدر اعتیاد ناشی از مصرف مواد شیمیایی و مخدر است. ادامه مصرف مواد با وجود مضر بودن و عدم ترک آن، اعتیاد به مواد مخدر است. در صورت عدم مصرف باعث علائم ترک می شود. برخی از این علائم عبارتند از :

بحران زمانی رخ می دهد که دوز دارو کاهش یا قطع شود

تغییرات مداوم در وضعیت ذهنی

رفتار منفی، ناخوشایند

ناتوانی در کنترل خود

حساسیت بیش از حد نشان ندهید

تنش،پرخاشگری، نا آرامی

تغییر در حلقه دوستان و گذراندن بیشتر زمان با گروهی از دوستان

فاصله گرفتن از خانواده

کاهش اشتها

تغییر در الگوهای خواب

همچنین علائم فیزیکی مانند قرمزی چشم، کاهش وزن، عرق سرد و دست دادن نیز وجود دارد.

مشاوران اعتیاد کمپ خیابان مرزداران

در کمپ های ترک اعتیاد مرزداران از روش های مختلفی برای درمان و روان درمانی استفاده می شود که این روش ها بستگی به نوع، میزان و زمان مصرف مواد با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین از یک روش درمان برای ترک انواع مخدرها استفاده نمی شود. از انواع ترک مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد : روش یابویی، ترک سنتی، ترک با کمک متادون.

ولی روش مشترک و اولیه در تمامی کمپ ها روش بسیار مهم و اولیه سم زدایی است. سخت ترین بخش از ترک مواد مخدر این بخش خواهد بود که نیاز به همدلی و همراهی مشاوران مرکز و خانواده ها را دارد.

خدمات ترک مواد مخدر مرزداران بدین صورت است که فرد معتاد در ابتدای ورود با توجه به توضیحاتی که به پزشک و یا مددکار می دهد مورد معاینه دقیق قرار گرفته تا با توجه به سن و توانایی فرد بهترین روش طبق تجربه برای او تجویز گردد. سم زدایی در کمپ ترک اعتیاد منطقه مرزداران به صورت کاملا حرفه ای و زیر نظر پزشک انجام می گیرد. از آنجائی که این کمپ بیشتر حالت خصوصی دارند و زیر نظر سازمان و یا نهادی کار نمی کنند افراد به صورت داوطلبانه در این کمپ به هموطنان خود که درگیر این مواد اعتیاد آور شده اند کمک می کنند تا با کمترین درد و خماری و آسیب بتوانند 48 ساعت اولیه که هم برای فرد معتاد و هم اطرافیان بسیار حیاتی و مهم است.

زیرا افرادی که دوز مصرفی بالایی داشه باشند بیشتر ازچندین ساعت توان تحمل را ندارند و از آنجائی که هدف سم زدایی در کمپ ترک اعتیاد مرزداران این است که فرد از کمترین مقدار داروهای مخدر برای تسکین درد و گذراندن این دوره را دارند. متاسفانه داروهایی مانند متادون به صورت کاملا آزاد در بازار برای ترک مواد مخدر تجویز می شود که این خود بزرگترین اشتباه ترک مواد است. زیرا فرد برای رهایی از درد یک ماده مخدر به ماده دیگری که همان متادون باشد گرفتار می شود و همین عامل در افرادی که سن بیشتری دارند منجر به اوردوز و در بیشتر موارد منجر به مرگ می شود.

سم زدایی در کلینیک ها و کمپ ترک اعتیاد محدوده مرزداران که دارای امکانات و تجهیزات کامل پزشکی باشد به روش های سرم درمانی، سم زدایی سریع و سم زدایی فوق سریع صورت می گیرد. این روش بسیار مهم در کمپ ها بستگی به تجربه و تبحر کادر درمانی می باشد که به فرد معتاد کمک می کند تا کمترین درد و خماری را تجربه کند.

کمپ ترک اعتیاد در خیابان مرزداران

با مرکز اعتیاد مرزداران رهایی یابید

کمپ و مرکز تخصصی ترک اعتیاد خیابان مرزدارن با بیش از چندین سال سابقه موثر در خدمات ترک و رهایی عزیزان بیمار و گرفتار در چمگال مواد مخدر به عنوان بهترین کمپ خدمات خود را بطور کاملا تخصصی ارائه می کند. سرویس دهی به افراد و خانواده با مد روز دنیا صورت می گیرد. در مرکز ما پرستار و مشاوران در شیفت های مختلف و بصورت شبانه روزی حضور دارند و در کنار مراقبت های جسمی و روانی از بیماران تمام تلاش را برای ایجاد محیط امن و آرام انجام می دهند.

در کمپ ترک اعتیاد مرزداران از روش های کاملا استاندارد طبیعی و دارویی استفاده می شود و اجازه درد و بی قراری را به فرد مبتلا نخواهند داد. و تمامی مراحل سم زدایی زیر نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد پیگیری شده و به مددجو تمامی سرویس های لازم درمان به صورت کارشناسی و علمی داده می شود.

مرکز ما دارای کادری آموزش دیده و متخصص است مه با طی دوره های رسمی موفق به اخذ مدارک تخصصی لازم در جهت ارائه خدمات مراقبت از بیماران اعتیاد هستند. تخصص و تجربه باعث شده تا مراجعه کنندگان ما بدون دغدغه مرکز ترک اعتیاد مرزداران را مانند خانه دوم خود برای طی کردن ان دوره سخت در زندگی خود بدانند.

درگیر شدن با مواد مخدر موجب شروع اختلالات و آسیب های زیادی در خلق و خوی فردی می شود. در کمپ ترک اعتیاد مرزداران با تلاش برای پر کردن اوقات فراغت بیمار از طریق بازی های هدفمند و جمعی تلاش برای جلوگیری از بروز افسردگی و احساس تنهایی صورت می گیرد و تمام خدمات از جمله ارزیابی، درمان و مشاوره برای تمام سنین زیر نظر متخصص درمان اعتیاد و ربا تایید مشاوره رسمی است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
برنامه های حمایتی ویژه معاونت برای توسعه نوآوری های فراگیر اجتماعی

برنامه های حمایتی ویژه معاونت برای توسعه نوآوری های فراگیر اجتماعی

بسته حمایتی برنامه ملی آبادیران فعالان آبادانی و پیشرفت فناورانه رونمایی شد

بسته حمایتی برنامه ملی آبادیران فعالان آبادانی و پیشرفت فناورانه رونمایی شد

تامین 70 دستگاه سی تی اسکن مراکز درمانی کشور از تولید داخل

تامین 70 دستگاه سی تی اسکن مراکز درمانی کشور از تولید داخل

اجرا و مدیریت یکپارچه شکست هیدرولیکی

اجرا و مدیریت یکپارچه شکست هیدرولیکی

تولید میکروداروی پلیمری درمان نوعی قارچ ناخن

تولید میکروداروی پلیمری درمان نوعی قارچ ناخن

پیشنهاد روز

صدور کارت سوخت از ابتدای خرداد یک هفته طول می کشد

هشدار سیل در تهران

زمان آغاز جزئیات فروش محصولات سایپا اعلام شد

زمان آغاز ساخت مسکن با مشارکت چینی ها مشخص شد

دستور رئیس قوه قضاییه درباره پرونده های فولاد مبارکه و چای دبش

عرضه 14 خودروی وارداتی امروز

یارانه ها چه روزی واریز می شود

کوچه باغ فرهنگ و تاریخ