تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 16:47 - 26 October 2020

کمپ ترک اعتیاد سهروردی

کمپ ترک اعتیاد سهروردی بهترین کمپ ترک اعتیاد و بازپروری اختیاری در منطقه سهروردی با کادری مجرب و دوره روان درمانی ترک اعتیاد در سهروردی.
مرکز ترک اعتیاد عطش برای بهبودی
موقعیت مکانی
کرج - جاده ملارد - بلوار مارلیک - میدان سپاه به سمت شهرک شقایق گلستان ۱۱
ایمیل
support@atashcamp.com
اطلاعات تماس
09353004001
همراه
مدیریت : 09123339529
وب سایت
atashcamp.com
کمپ ترک اعتیاد سهروردی

خدمات ارائه شده در کمپ ترک اعتیاد سهروردی

اگر دچار بیماری منفور اعتیاد هستید و به طور واقعی نیاز به خدمات درمان ترک اعتیاد و رهای از مواد مخدر را داشته باشید متوجه گستردگی خدمات ارائه شده در مراک ترک اعتیاد می شوید. فرض کنید هنگام مراجعه به کمپ ترک مواد مخدر در کنار درد و رنج دوران ترک افرادی دلسوز وجود دارند که تمامی خدمات را برای بهبودی شما ارائه می کنند. بله ما در کمپ ترک اعتیاد سهروردی با تمام وجود همراهتان خواهیم بود تا دوران اعتیاد را سپری کنید.

به عنوان نمونه در مرکز کمپ ترک اعتیاد منطقه سهروردی تمامی خدمات تخصصی یا عمومی برای سهولت گذراندن دوران ترک اعم از امکانت رفاهی و پزشکی و مشاوره درمات اعتیاد انجام می پذیرد. ما احساس شما و خانواده ها را در این موقعیت سخت کاملا درک می کنیم. برای این منظور مرکز ترک اعتیاد سهروردی مفتخر است اعلام نماید تمامی خدمات تخصصی و عمومی ترک انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

آدرس کمپ ترک اعتیاد سهروردی

اشاره به مزیت کمپ ترک منطقه سهروردی

مواد مخدر به عنوان آسیب رسان ترین معضل و بزرگ ترین دغدغه خانواده ها در هر مکان و بخصوص در کلان شهرهای کشور اسن زیرا وجود جمعیت زیاد افراد را با انواع موارد آسیب روبرو می کند. اعتیاد های صنعتی مانند اعتیاد به شیشه و کرک نیز از جمله پر مصرف ترین و مهم ترین مواد مخدر مرسوم در بین جوانان می باشد. برخی از افراد به دلیل ناآگاهی و نداشتن مهارت های ارتباطی کافی نمی توانند تصمیم درستی برای جلوگیری از به دام افتادن در چمگال اعتیاد را داشته باشند. مجموعه بزرگ کمپ ترک اعتیاد سهروردی با تیم مشاوران مجرب نه تنها خدمات ترک را برای عزیزان ارائه می کند بلکه با برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی سعی در جلوگیری از به دام افتادن و شروع دوباره مواد مخدر برای عزیزان همره است.

زندگی دوباره با کمپ سهروردی

اگر هنگام صحبت با دیگران و یا مراودات اجتماعی از رفتار افراد دیگر به خاطر اعتیاد خود رنج می برید و سعی در عدم حضور در مکان های عموعمی و شلوغ را دارید باید به فکر درمان های ترک اعتیاد دائمی باشید. یکی از بدترین حس های دنیا ترد شدن به علت داشتن اعتیاد آن هم از هر نوع آن بوده که احتمالا برای شما اتفاق افتاده است. دیگر دوستان و خانواده مانند گذشته به شما احترام نمی گذارند و در برخی موارد سعی دارند تا از شما فاصله بگیرند. ما این جا هستیم تا به شما بگوییم با همراهی کمپ ترک اعتیاد سهروردی می توانید دوباره طعم شیرین ندگی را باز یابید و با حضور در جمع های اجتماعی و خاانوادگی دوباره به پهنای صورت خود لبخند بزنید و شادی وسلامتی تجربه کنید.

خدمات سم زدایی زیر نظر متخصص

مشاوره درمانی

امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه

خدمات آموزشی و مهارت های زندگی

آمادگی برای حضور مجدد در جامعه و عدم گرایش به مواد مخدر

پیگیری های مشاوران ئس از دوران ترخیص

موارد بالا بخشی کوچک از خدمات حرفه ای ترک اعتیاد در کمپ خیابان سهروردی برای بیماران مراجعه کننده است که ارائه می شود و این مرکز با انواع خدمات درمانی ترک دائمی اعتیاد بهترین تجربه را با کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد.

کمپ ترک اعتیاد منطقه سهروردی کجاست

معیار های مرکز ترک اعتیاد خیابان سهروردی

برای یافتن بهترین مرکز ترک اعتیاد در خیابان سهروردی حتما باید به نکات و جزئیات متفاوتی دقت نظر داشت و از جمله معیارهای متفاوتی که کانون ترک اعتیاد ما را از دیگر رقبا را جدا کرده است، داشتن پشتوانه مالی خوب و همچنین امکانات درمانی و رفاهی مطلوب است.

در بررسی مهمترین معیارهایی که سبب می شود هر مرکز خدمات ترک اعتیاد به بهترین در منطقه خود تبدیل شود مواردی مانند داشتن مجوز و تخصص است. مجموعه کمپ ترک اعتیاد محدوده سهروردی با داشتن مجوز رسمی از سازمان بهزیستی و از مراجع مربوطه و عدم استفاده از روش های اجباری مثل تنبیه های بدنی و داشتن متخصصین کار بلد از جمله پزشک، پرستار، روانشناس و مددکار اجتماعی و در نهایت داشتن محیط مناسب شامل امکانات رفاهی بسیار خوب باعث شده است که کمپ ترک اعتیاد سهروردی به یکی از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در منطقه تبدیل شده باشد.

پزشکان و مشاوران تخصصی‌ در کلینیک ترک اعتیاد سهروردی مجرب و متخصص در زمینه‌ هایی مانند مشاوره اعتیاد، خدمات سم زدایی طی دوره درمان و مراقبت از معتادان خطر آفرین هستند. تجهیزات مدرن بخشی دیگر از ویژگی های مرکز ما است و افتخار داریم تا از تجهیزات مدرن و اقامتی مناسب برای انجام خدمات ترک اعتیاد و درمان های روانشناسی برای معتادان در همه سنین استفاده می‌ شود. تجهیزات و خدمات علمی به‌ روز با نظارت حرفه ای به بهبود کیفیت خدمات کمک می‌ کند.

نظم و بهداشت و داشتن شرایط بهداشتی در این مرکز بسیار مهم است. ما با داشتن پرسنل خدماتی شبانه روزی محیط مرکز را همواره زیبایی تمیز و بهداشتی نگهداری می کنیم.

نظرات و تجربیات مراجعه کنندگان و خانواده های آنان که از خدمات کمپ بازپروری ما استفاده کرده‌ اند، می‌تواند به شما کمک شایانی در آسوده ماندم خاطرتان برای استفاده و بستری عزیزان در مرکز باشد.

رهایی از زنجیر اعتیاد با کمپ محدوده سهروردی

امید تنها چیزی است که در تاریکی زندگی ما را روشن می کند. در راه ترک اعتیاد امید یکی از بهترین ابزارها در تغییر و رهایی از اعتیاد است. تصور کنید که یک زندگی سالم بدون وابستگی به هر نوع مواد مخدری را دارید که نه تنها از لحاظ جسمانی بلکه از لحاظ روانی هم در بهترین نسخه خود قرار خواهید گرفت و سرنوشت متفاوت و بهتری را بهره مند خواهید شد. اولین گام شما برای ایجاد امید، این است که شما درک کنید که تغییر قابل ممکن است. شاید فکر کنید که راه ترک اعتیاد راه سخت و طاقت فرسایی است اما امید به اینکه این قابلیت وجود دارد تا از شرایط اعتیاد خارج شد ما را به سمت مقابله با اعتیاد هدایت می کند. پرسنل و مدیریت در مجموعه کمپ ترک اعتیاد سهروردی در کنارتان هستند که شما را با پشتیبانی به سمت راه های موثر برای ترک اعتیاد حمایت کنند. به خودتان اعتماد کنید و به توانایی های خود ایمان بیاورید. هر فرد توانایی تغییر دارد می تواند از دام اعتیاد فرار کند. شما در این مسیر تنها نیستید و دوستان شما در مرکز ترک اعتیاد محدوده سهروردی منتظر شما هستند تا با کمک هم و با پشتیبانی ما به مقابله با اعتیاد با مواد مخدر برویم. پس امید را در دل خود پرورش دهید و به تغییر و بهبود در زندگی خود ایمان بیاورید و به یاد داشته باشید هیچ چیز غیر ممکن نیست و هر روز فرصتی جدیدی است برای شروع دوباره. 

کمپ و بازپروری ترک اعتیاد خیابان سهروردی

مرکز درمان سوء مصرف مواد خیابان سهروردی

از نظر متخصصان و مشاوران مجموعه کمپ ترک اعتیاد سهروردی اعتیاد نه یک مشکل اخلاقی و نه ضعف در اراده است، بلکه بیماری جسمی و روانی است که پیامدهای اجتماعی را نیز به همراه دارد. افسوس اینکه جامعه ما هنوز این موضوع را هضم نکرده که اعتیاد جرم نیست و بیماری است. ما در ادامه این مطلب به مواردی اشاره می کنیم که نشان می دهد محکومیت و زندانی کردن فرد به دلیل اعتیاد، موجب ترک مواد مخدر نخواهد شد.

زندان ها معمولا به عنوان مکان تنبیهی مورد استفاده قرار می گیرند و برنامه ای برای درمان معتادان برای ترک مواد مخدر ندارند. به دلیل نبود حمایت در زندان ها، پس از پایان دوران محکومیت فرد معتاد به محیط هایی باز می گردند که به دلیل فشار های وارده از محیط و دوستان و جامعه باعث بازگشت به رفتار قبلی خود می شوند.

از طرفی به دلیل تاثیرات منفی زندان معمولا منجر به تشدید مشکلات روانی و رفتاری، اضطراب و استرس تشدید می شود که در این صورت باعث خواهد شد فرد معتاد تصمیمات درستی نگیرد. زندان ها به دلیل نداشتن دوره های آموزشی در رابطه با کنترل استرس، وسوسه ها، باعث می شود که دوباره به مواد مخدر بازگردند.

این دلایل نشان می دهد که فقط محکومیت باعث صرف نظر از مصرف مواد مخدر پس آزادی نخواهد شد و پس از آزادی احتمال برگشت به مصرف مواد مخدر بالا می باشد. ما در مجموعه کمپ بازپروری و ترک دائمی اعتیاد در سهروردی با استفاده از مشاورین متخصص در تلاش هستیم که علل هایی که باعث شده بیمار مجدد روی به اعتیاد آورده را تشخیص داده و با کمک به بیمار برای از بین بردن آن علت در بازپروری و ترکشان موثر واقع بشویم.

مراحل بازپروری و درمان اعتیاد در مرکز سهروردی

بیمار پس از مراجعه به مرکز بازپروری مواد مخدر در سهروردی توسط پرسنل مرکز با احترام و درک بیمار، شروع به ارزیابی اولیه قرار می گیرد که در این قسمت سوء پیشینه و وضعیت جسمانی روانی بیمار مورد بررسی قرار گرفته و پس از آزمایشات مختلف از جمله تست خون، تست ریه میزان درگیری و بیماری شخص مشخص می شود. در مرحله بعدی بر اساس ارزیابی اولیه برنامه ای برای ترک اعتیاد برای فرد تنظیم شده که برای هر فرد متفاوت است.

سپس فرد در محیطی با امکانات رفاهی مناسب و با آرامش شروع به سم زدایی می کند. به این صورت که بیمار اجازه مصرف ندارد تا مواد مخدر کامل از بدنش خارج شود. در این مرحله پزشکان و متخصصان مجموعه ما با در نظر گرفتن وضعیت بیمار عوارض جسمانی و روانی را مدیریت می کنند. از داروهای آرام بخش را برای پیشگیری از تشنج و هنجارهای رفتاری استفاده می شود و در این مدت بیماران کاملا تحت نظر پرسنل مرکز کمپ اعتیاد سهروردی هستند.

در کنار تمامی این موارد افراد در دوره هایی شرکت خواهند کرد که در اجتماع و جامعه کننده آنها باشد. در آخر پس از ترک، پشتیبانی مداوم از افراد بسیار حائز اهمیت است که از بازگشت به مصرف مواد مخدر جلوگیری شود.

اهداف کمپ ترک اعتیاد سهروردی

از اهداف کمپ ترک اعتیاد سهروردی این است که با داشتن فضا و محیط سرشار از آرامش به درمان بیمار کمک کند. محیط مرکز بازپروری اعتیاد این مجموعه به طوری است که شخص معتاد هیچ احساس تحقیر شدگی و مجرم بودن را در آن نخواهد کرد و با افراد بستری شده در این مرکز بازپروری مانند انسان عادی و بیمار که نیاز به درمان دارد، رفتار می شود.

محیط کمپ ترک اعتیاد نزدیک سهروردی طوری می باشد که هیچگونه دسترسی به مواد مخدر وجود ندارد و به هیچ عنوان بیمار بستری شده در این مجموعه به مواد مخدر دست نخواهد یافت. محیط طوری طراحی شده که بیمار می تواند برای مدت کوتاهی با خانواده و دوستان خود در محیطی ایمن ملاقات کرده و از این طریق بیمار از حمایت های روحی روانی برخوردار خواهد شد.

از اهداف دیگر مرکز ترک اعتیاد محله سهروردی این است که افرادی که در این مرکز بستری می شوند پس از اتمام دوران درمان، بتوانند بطور مستقل در جامعه فعالیت کنند. با آموزش مهارت های زندگی در کمپ ترک اعتیاد بیماران در دوره های مدیریت استرس، حل کردن مسائل، مدیریت زمان و دوره های آموزشی فنی را آموزش خواهند دید که در بازگشت به جامعه به آنها تاثیر بسزایی دارد.

یکی دیگر از اهداف مرکز بازپروری مواد مخدر سهروردی این است که با آموزش ها و دوره های خود ضمانت می کند که پس از پایان دوران درمان فرد در برابر فشار ها و وسوسه های بازگشت مقاومت کند و دیگر به دامان اعتیاد بر نگردد. کمپ ترک اعتیاد سهروردی مرکزی است که به علاوه ارائه خدمات درمانی اعتیاد به بیماران کمک می کند تا به سلامت ذهن و اعتماد بنفس خود بپردازند. این مرکز شامل مشاوران روانشناس، کارشناسان اعتیاد و پرسنلی مسئولیت پذیر هستند که تخصص های مرتبط با ترک اعتیاد را دارا هستند. هدف اصلی مرکز ترک اعتیاد ما حفظ سلامت و بازگشت دوباره عزیزان معتاد به آغوش خانواده و جامعه است.

تماس با کمپ ترک اعتیاد در سهروردی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
حمایت معاونت علمی از مراکز نوآوری درون سازمانی و ایده های نوآورانه شرکتی

حمایت معاونت علمی از مراکز نوآوری درون سازمانی و ایده های نوآورانه شرکتی

ضرورت درج باقی مانده آنتی بیوتیک ها و فرهنگ‌ سازی مصرف پروبیوتیک ها

ضرورت درج باقی مانده آنتی بیوتیک ها و فرهنگ‌ سازی مصرف پروبیوتیک ها

بومی سازی 10 قلم روغن و گریس خاص سنتزی

بومی سازی 10 قلم روغن و گریس خاص سنتزی

تجمیع ظرفیت های حاکمیتی برای ارائه تسهلات به شرکت های دانش بنیان

تجمیع ظرفیت های حاکمیتی برای ارائه تسهلات به شرکت های دانش بنیان

شناسایی دانش بنیان های موثر در تکمیل زنجیره ارزش مواد اولیه معدنی

شناسایی دانش بنیان های موثر در تکمیل زنجیره ارزش مواد اولیه معدنی

پیشنهاد روز

یارانه ها چه روزی واریز می شود

آغاز طرح فروش محصولات سایپا از روز چهارشنبه

بارش رگبار باران و وزش باد خیلی شدید

ثبت نام بن یک میلیون تومانی خرید کتاب برای فعالان مطبوعات

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد 1403

مخالفت مجلس با تصمیم گیری درباره کاهش ساعت کاری و افزایش تعطیلات

جایگاه ایستگاه شارژ اتوبوس و تاکسی برقی مشخص می شوند