تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۵۶۷۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 22:42 - 21 May 2023

دکتر افشین طیبی

دکتر افشین طیبی متخصص اعصاب و روان و مدرس دانشگاه، متخصص روانشناسی سلامت با آدرس و تلفن دکتر افشین طیبی متخصص روانپزشک.
دکتر افشین طیبی متخصص روانپزشک
موقعیت مکانی
تهران، قیطریه چیذر خیابان هاشمی علیا پلاک 29-31 ساختمان بانک شهر طبقه 5 واحد 14
اطلاعات تماس
تعیین وقت قبلی
همراه
خرمی : 09190351687

نوبت دهی دکتر افشین طیبی

دکتر افشین طیبی متخصص اعصاب و روان و مدرس دانشگاه، متخصص روانشناسی سلامت با آدرس و تلفن دکتر افشین طیبی متخصص روانپزشک. دکتر افشین طیبی از با سابقه ترین و برجسته ترین روانپزشکان پزشکی روان تنی حال حاضر کشور و متخصص روانپزشک و روانشناسی سلامت، پسا دکتری پزشکی است و شما می توانید برای نوبت دهی دکتر افشین طیبی در کرج و شهریار و ملاصدرا و چیذر جهت معاینه و مصاحبه تشخیصی در حوزه های خانواده درمانی، زوج درمانی و درمان های زناشویی و اختلالات جنسی (سکس تراپی) با شماره درج شده در بالای صفحه تماس حاصل کنید.

دکتر افشین طیبی مدرس دانشگاه با سابقه بالای تدریس برای رشته روانشناسی و روانپزشکی در مقاطع متنوع از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی روانشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی و غیر انتفاعی است. تخصصی ترین خدمات درمانی در مطب دکتر افشین طیبی متخصص اعصاب و روان در زمینه بیماری های روانی از جمله درمان اختلالات روانی، دوقطبی، اختلالات افسردگی، عدم تمرکز، عصبانیت و اضطراب، فوبیا، بیش فعالی و نقص توجه و اختلال پانیک در قالب ارزیابی، تشخیص، درمان و همچنین ارتقاء ارائه می گردد که برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی برای ویزیت دکتر طیبی می توانید با ما در تماس باشید.  

دکتر افشین طیبی متخصص اعصاب و روان

آدرس و تلفن مطب دکتر افشین طیبی

برای سهولت دریافت مشاوره و درمان از مطب دکتر افشین طیبی روانپزشک در تهران و شهریار تمامی آدرس و تلفن و شماره تماس های مراکزی که ایشان در آن فعالیت دارند در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. آدرس و شماره مطب دکتر افشین طیبی در شهریار واقع در شهریار شهرک امیریه خیابان 16 متری ولیعصر درمانگاه مرکزی امیریه (شقایق) و آدرس مطب تهران واقع در قیطریه چیذر خیابان هاشمی علیا پلاک 29-31 ساختمان بانک شهر طبقه 5 واحد 14 واقع شده است که جهت تعیین وقت قبلی می توانید با شماره تلفن همراه 09190351687 تماس حاصل کنید. 

کلینیک دکتر طیبی با به كارگيری روش های تخصصی آموزشی و روان درمانی بيماری های روانی شامل اختلالات شخصيتی، وسواس، اضطراب، افسردگی، بدبینی، پرخاشگری، پانيك، فوبيا و مشاوره حرفه ای درمان اعتیاد و موارد مشاوره های تخصصی دیگر از جمله مشاوره تخصصی پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، اصلاح روابط زن و شوهر، خیانت، مشکلات رفتاری نوجوان و مشاوره فردی ارائه می گردد.

شماره مطب دکتر افشین طیبی در شهریار

دکتر طیبی دارای مطب در منطقه شهریار نیز هستند که عزیزان ساکن این محدوده مانند شهریار و شهرک اندیشه نیز می توانند با دریافت نوبت و وقت قبلی از خدمات روانشناسی ایشان نیز بهره مند شوند. مطب دکتر افشین طیبی در شهریار واقع در منطقه امیریه می باشد که برای دریافت نوبت و اطلاع از ساعات حضور ایشان در مطب می توانید با شماره تماس در بالای صفحه در ارتباط باشید. 

زندگی همواره با چالش های بسیاری همراه می باشد که گاهی این موارد منجر به مریض شدن روان و بروز ناهنجاری های مختلف برای افراد می گردد. در این میان اما باید برای سالم نگه داشتن روان و داشتن آرامش مستمر در زندگی از خدمات تخصصی روانشناسی و روانپزشکی بهره مند بود. در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل افسردگی، آسیب به خود، افکار مربوط به خودکشی و اقدام به آن، انواع اختلالات اضطرابی مانند اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب جدایی، فوبی ها، وسواس، اوتیسم، نافرمانی مقابله ای، اعتیاد و مشکلات جنسی شده اید می توانید با مراجعه به این کلینیک روانشناسی بهترین خدمات درمانی روانپزشکی را دریافت کنید. برنامه درمانی انعطاف پذیری، استاندارد و بروز با تشخیص دقیق و علمی در محیط آرام و منظم از جمله خدمات روانشناسی است که در مطب دکتر افشین طیبی دریافت خواهید کرد.

بیوگرافی و معرفی دکتر طیبی روانپزشک

دکتر افشین طیبی دارای تحصیلات و تجربیات بسیار بالایی در حوزه های مختلف روانپزشکی، روانشناسی و درمانی می باشد. ایشان در سال 1372 در رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شدند. ایشان در سال 1387در مقطع تخصص اعصاب و روان در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران فارغ التحصیل شدند.

دکتر طیبی مدرس و مربی رسمی کشوری مهارت های زندگی T.O.T از انجمن روانشناسی ایران هستند و دوره کامل روان درمانی (شناختی و رفتار درمانی) و دوره کامل نوار مغز EEG از جمله بعضی از تخصص های وی است.

از جمله موارد سوابق تحصیلی دکتر طیبی به شرح زیر است : 

دکتری روانشناسی سلامت از دانشگاه آزاد اسلامی کرج 1398

فوق دکتری روان تنی از دانشگاه اصفهان سال 1399

دکتری روان سرطان شناسی

درباره دکتر افشین طیبی متخصص اعصاب و روان

دکتر افشین طیبی در کنار سوابق تحصیلی مختلف دارای سوابق شغلی بسیاری نیز است که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می شود :

مدرس دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد

مدرس دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

مدرس دانشگاه علوم و تحقیقات و خوارزمی البرز

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش و کرج در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد

از جمله موارد دیگر که بر سابقه درخشان فعالیت ایشان می افزاید عضویت در انجمن صرع - آلزایمر و اداره بحران ازدواج و طلاق سازمان بهزیستی است. همچنین افشین طیبی عضو رسمی اطاق فکر نیروی انتظامی نیز می باشد.

از دیگر سوابق اجرایی دکتر افشین طیبی روانشناس می توان به موسس پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی امیریه، مدیر مسئول خانه روانشناسان ایران در استان تهران،‌ روانپزشک مسئول در خانه سالمندان شریف و روانپزشک معتمد بهزیستی اشاره کرد.

متخصص روانشناسی سلامت

کتاب ها و تالیفات دکتر افشین طیبی

دکتر طیبی با اصول مصاحبه تشخیصی بر اساس دی اس ام 5 و تشخیص تخصصی در اطاق درمان و در کنار تمام سوابق شغلی دست به تالیف و ترجمه چندین کتاب ارزشمند در حوزه روانپزشکی و روانشناسی کرده است. عناوینی همچون دونپزیل و اسکیزوفرنی، متوکلوپرامید و اسکیزوفرنیا، سایکونوروایمنولوژی از جمله کتاب های منتشر شده توسط وی است. همچنین کتاب های هوش هیجانی و طب روان تنی نیز از ترجمه های دکتر افشین طیبی می باشد.

خدمات کلینیک روانشناسی دکتر طیبی در کرج

زندگی پر از چالش‌ ها و مشکلاتی است که همیشه از آنها سربلند بیرون نمی‌ آییم. اما یک روانشناس خوب در کنارتان خواهد بود تا به شما کمک کند سلامت روان خود را مجدد بدست بیاورید. شما می توانید با هدف بهداشت روانی و بهبود روابط بین فردی و رفع بسیاری از موارد و ناهنجاری های مربوط به زندگی روزمره به کلینیک دکتر افشین طیبی فوق تخصص روانشناسی و روانپزشکی مراجعه کنید.

همچنین در مرکز روانشناسی دکتر طیبی خدمات تخصصی نوجونان برای رفع مشکلاتی که فراتر از کنترل شما به نظر می‌رسد ارائه می گردد. خدمات مربوط به مشکلات خواب و شب ادراری، مقاومت نسبت به مدرسه رفتن، عملکرد تحصیلی ضعیف، مشکل در برقراری ارتباط با والدین، سوگ و از دست دادن یکی از اعضای خانواده، ضربه روانی شدید مربوط به یک حادثه یا اتفاق، روابط اجتماعی ضعیف، عزت نفس و اعتماد به نفس پایین، مشکلات مربوط به هویت جنسی در نوجوانان، طلاق والدین، مشکلات تغذیه و مشکلات یادگیری از جمله این موارد است.

مشاوره و خدمات تخصصی ترک اعتیاد از جمله دیگر موارد ارائه شده در جلسات روان درمانی دکتر طیبی است که با سال‌ ها تجربه در زمینه درمان اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر می توانید بهتریم مشاوره ترک اعتیاد را دریافت کنید. خدمات تخصصی چون مشاوره رفتاری داروها، تجویز دارو برای درمان اعتیاد و ارزیابی اختلالات روانی احتمالی همزمان با عادات اعتیاد و مواد مخدر بخشی از درمان ها و مشاوره تخصصی ایشان برای شما عزیزان است.

مشاوره زوج درمانی و مشاور خانواده و ازدواج برای داشتن روابط عاشقانه صحیح بخش دیگر خدمات مرکز روانپزشکی دکتر طیبی است که به همسران کمک می‌کند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و روابطشان را بهبود بخشند. دریافت مشاوره فوق تخصصی و مدرن زوج درمانی یکی از روش های مناسب برای از بین بردن مشکلات میان افراد و زوج ها است.

طرحواره درمانی به عنوان رویکرد درمانی و شیوه‌ های روان‌ درمانی تلفیقی از دیگر خدمات این مطب به مراجعه کنندگان است. مشاوره و درمان مواجهه با انواع طرحواره ها مانند رهاشدگی،‌ شرم و نقص، انزوای اجتماعی، وابستگی، جلب توجه، بی اعتمادی، محرومیت هیجانی و غیره را در این مطب دریافت خواهید کرد. یادگیری مهارت کنترل خشم و راهکارهای تربیت کودکی که دچار اختلال بیش فعالی و کمبود توجه است توسط دکتر طیبی و با همکاری کادردرمان، گفتار درمان کودک با تجربه در حیطه درمان بیش فعالی ارائه می گردد.

برای دریافت مشاوره حضور و تلفنی و تعیین وقت مشاوره و نوبت دهی می توانید از طریق این صفحه و تلفن تماس با دکتر طیبی موارد خود را در میان بگذارید.

اطلاعات تماس دکتر افشین طیبی

نظرات در مورد دکتر افشین طیبی

شما در پایان این مطلب می توانید نظرات و تجربیات خود را در مورد دکتر افشین طیبی در میان بگذارید و همچنین با مطالعه نظرات مراجعه کنندگان دیگر برای آشنایی بیشتر از خدمات فوق تخصصی ایشان آگاه شوید.

مطالب پیشنهادی
نظرات بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
۶
۰
واقعا دکتر خیلی خیلی خیلی خوبی هستن آقای دکتر طیبی عزیز... من حدودا 5 ساله که پیش ایشون میرم و با تمام سختیهایی که داستم تو زندگیم تونستم خوب زندگیمو پیش ببرم به کمک ایشون که ریشه درمانی کردن منو و کنترل خشم و ترس از تنهاییم خیلی خوب شده و ای کیو ام هم بالا رفته... داروهاشونم اصلا اذیت نمیکنه و میتونم عالی زندگی کنم... به همه پیشنهاد میدم یکبار هم شده برن پیش ایشون... بازم ممنونم از تمام کمکهای ایشون.
س س
United States of America
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
۸
۰
آقای دکتر طیبی در کارشون عالی هستن و ما نتیجه خوبی گرفتیم.
جوانه
Turkey
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
۹
۰
آقای دکتر طیبی مطب ملاصدرا می روند
لی لی
Germany
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
۶
۰
ممنون از توضیحات جامع و کاملتون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
۷
۰
آقای افشین طیبی بسیار بسیار پزشک عالی و محترمی هستن خداروشکر
مرزن آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
من از زمانی که با ایشان آشنا شدم خیلی روال زندگیم تغییر کرد و توصیه های دکتر طیبی از لحاظ روانی در زندگی من موثر بود شخصیت ایشون قابل تحسین هست.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
۷
۱
ممنون از اقای دکتر که همیشه بهترین مشاوره و راهکار رو به من میدن
رضا مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
۹
۰
با سلام و ضمن تشکر از سایت شما من و همسر طی چند جلسه مراجعه به دکتر طیبی متوجه تفاوت های راهکارهای درمانی ایشون و تیم درمانش نسبت به بقیه دکترها شدیم و بخصوص در زمینه های کنترل خشم خیلی موارد خوبی رو دریافت و یاد گرفتیم هرجا هستند سلامتی همراهشون باشه
رضا
Canada
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
۸
۰
پسر عموی من اسکیزوفرنی داشت ازطریق دکتر افشین طیبی ویزیت شد و الان حالش خیلی عالیه . سلامت باشی دکتر طیبی
مارال حاتمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
۶
۰
مرسی از دکتر طیبی
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
۶
۰
دکتر افشین طیبی یکی از بهترین یا شاید بگم درست کار ترین دکترای ایران هست خیلی ممنون از تمام زحمات شما آقای دکتر
سوزان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
۶
۰
من فردی بودم که از نظر گرایشات جنسی سردرگمی غیر قابل وصفی داشتم که طی جلسات متعدد و تشخیص دقیق و تخصصی دکتر افشین طیبی بالاخره موفق به تشخیص و پذیرش گرایشات شدم و از نظر ذهنی و جنسی به تعادل رسیدم ، موفق باشین دکتر طیبی
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
۶
۰
خیلی ممنون از اقای دکتر طیبی بابت مشاوره و درمان
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور