تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - 23:38 - 12 March 2023

هیدروکن

هیدروکن دستگاه سنگ شکن مخروطی جهت افزایش تولید شن و ماسه است و دستگاه سنگ شکن هیدروکن در خرد کردن سنگ در ابعاد بسیار کوچک کاربرد دارد.
دستگاه های هیدروکن کارا سنگ شکن
موقعیت مکانی
تهران - جاده ساوه بعد از سه راه آدران، شهرک صنعتی قلعه میر، خیابان رینگ کار بعد از چهارراه پرسپولیس خیابان صنعت 22
اطلاعات تماس
مدیریت : 09125254291
همراه
واحد فروش : 09192727127 - 09354444170
وب سایت
karasangshekan.ir
هیدروکن

مشخصات سنگ شکن هیدروکن

هیدروکن دستگاه سنگ شکن مخروطی جهت افزایش تولید شن و ماسه است و دستگاه سنگ شکن هیدروکن در خرد کردن سنگ در ابعاد بسیار کوچک کاربرد دارد. دستگاه سنگ شکن هیدروکن با مشخصات فنی فوق العاده حرفه ای از جمله انواع دستگاه های تولید تخصصی شن و ماسه بصورت مخروطی است که در مراحل ثانویه خط تولید معادن سنگ کاربرد دارد.

ماشین آلات مجموعه کارا سنگ شکن علاوه بر دستگاه هیدروکن طیف کامل و گسترده ای از تولید محصولات و دستگاه های معدنی دیگر را شامل می شود که از جمله آن می توان به دستگاه سنگ شکن فکی نیز اشاره کرد که با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا پیشرفته ترین و قابل اعتماد ترین مشاوره و ساخت تجهیزات معدنی را ارائه می نماید. این گروه با طراحی و ساخت دستگاه هیدروکن پیشرفته سعی دارد تا با درک درست نیاز مشتریان، بهترین تجهیزات و راهکارها را در اختیار آنان بگذارد.

مشخصات سنگ شکن هیدروکن

نحوه کار دستگاه هیدروکن

سنگ شکن هیدروکن یکی از انواع دستگاه‌ های ماسه ساز است که به عنوان ماسه ساز مخروطی هم شناخته می‌شود. از دستگاه هیدروکن به عنوان ماسه ساز اولیه و ثانویه در فرآیند تولید نیز استفاده می‌ کنند و توانایی خرد کردن سنگ‌ های سنگین مانند سنگ آهن به قطعات کوچک‌ تر را دارد. این دستگاه دارای ویژگی های متفاوتی از جمله ساخته شده با قطعات سایشی بسیار مقاوم از فولاد منگنزی، مناسب برای تمامی معادن و کاربردی در افزایش تولید شن و ماسه، طراحی بسیار مناسب و سهولت در حمل و نصب به دلیل وزن پایین، قابلیت بسیار بالا در خرد کردن انواع سنگ های سخت معدنی در ابعاد مختلف، قابل استفاده به عنوان سنگ شکن ثانویه در خط تولید معادن، ظرفیت بالا به واسطه داشتن دهانه بزرگ ورودی بار، طراحی سازه بسیار مستحکم با مقاومت بالا در هنگام عمل خردایش و راندمان بالا و کاهش هزینه نگهداری با سه سیستم روغنکاری اتوماتیک است که وجه تمایز دستگاه هیدروکن این مجموعه صنعتی با سایر تولیدکنندگان است.

این دستگاه بخشی از ماشین آلات و ابزارهایی را در معادن تشکیل می دهد که انواع سنگ ها را در ابعاد ریز خرد و برش و شکل می دهند. همان خصوصیاتی که باعث می شود هیدروکن به عنوان سنگ شکن ثانویه یا مرحله سوم در معادن مورد استفاده قرار گیرد. ما در سنگ شکن هیدروکن با تکیه بر تجربه و دانش فنی و بهره گیری از خلاقیت و توانایی های موجود اقدام به طراحی و تولید دستگاهی کرده ایم که از نظر مقاومت و دوام، بسیار قابل اعتماد بود و موجب افزایش چشم گیر حجم تولید شن و ماسه ساز (ماسه) و سنگ شکن قلوه سنگ در خط تولید معدن باشد.

اکنون به لطف توسعه و پیشرفت در صنعت ماشین آلات دستگاه های هیدروکن ( Hydrocone crusher ) انواع متنوعی را دارند اما سنگ شکن های هیدروکن در انواع مختلف به منظور برآورده کردن نیازهای سنگ شکن هر تولید کننده متفاوت خواهند بود. ما تمام همت خود را قرار داده ایم تا با با بکارگیری تیم پرسنلی متخصص و مجرب طیف وسیعی از مدل های هیدروکن را با کیفیت تایید شده در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم. سنگ شکن های هیدروکون نوعی سنگ شکن تراکمی است که در صنایع سنگدانه، زغال سنگ، بتن، خرد کردن، شن و ماسه شکسته و معدن استفاده می شود که با فشردن یا فشرده کردن مواد تا زمانی که شکسته شود، مواد را کاهش می دهد.

گروه صنعتی ما با تولیدات حرفه ای در رتبه‌ بهترین خدمات دهنده تجهیزات صنایع و فرآوری معدنی قرار دارد و یکی از محصولات این واحد تولیدی که دستگاه سنگ شکن مخروطی هیدروکن است در کارخانه ها و معادن بشماری مورد استفاده و استقبال قرار دارد. ما در تلاش هستیم تا با ساخت تجهیزات محکم و با دوام برای شاخه های مختلفی از صنعت معدن امکانی را فراهم آوریم که تولیدکنندگان تجهیزاتی را استفاده کنند که دارای تنظیم آسان و هزینه تعمیر و نگهداری پایین باشد. در ساخت تجهیزات صنعتی سفارش داده شما توسط این گروه از ابزراها، قالب ها و متریال مناسبی استفاده می شود تا با قدرت بالا بتواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

نحوه کار دستگاه هیدروکن

فروش مدل سنگ شکن مخروطی هیدروکن

خواص هیدروکن های مخروطی این گروه صنعتی بسیار متمایز از سایر تولیدکنندگان است و به منظور حفظ طول عمر قطعات و عملکرد دستگاه از یک سیستم روانکاری خودکار برای ایجاد جریان دائمی روغن روان کننده و رساندن روغن روان کننده به یاتاقان های رانش، بوش های برنزی، دنده و شفت استفاده می شود. در ادامه به بخشی از این ویژگی های دستگاه مخروطی هیدروکن اشاره می کنیم.

سیستم کنترل خروجی اتوماتیک برای تنظیم ابعاد محصول نهایی

سیستم ایمنی موثر برای جلوگیری از آسیب های وارد شده به دستگاه

هزینه نگهداری کم

عملکرد ساده و آسان، راحت حتی برای اپراتورهای بی تجربه

ظرفیت بالای خرد کردن سنگ های سخت

بسیار مناسب برای تولید شن و ماسه

ظرفیت بالا به دلیل ورودی بار زیاد

ساختار محکم و مقاومت بالا در طول فرآیند خرد کردن

قطعات ساینده ساخته شده از فولاد منگنز

عملکرد بالا و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری توسط سه سیستم روانکاری اتوماتیک

حمل و نصب آسان به دلیل وزن سبک

 انواع مدل های مختلف هیدروکن

مجموعه قطعات متحرک، محرک و ثابت که از انواع بهترین فلزات و فولادهای منگنزی تشکیل دهنده ماشین آلات کارا و حرفه ای این مجموعه است تا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا محصولی را ارائه کنیم که نهایت رضایت مشتریان را بدست آورد. علاوه بر تولید انواع هیدروکن طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات مخصوص منحصر به فرد با تکیه بر دانش و تجربه بومی بخشی از دستاوردهای این شرکت می باشد. تمامی قطعات و دستگاه های تولیدی این مجموعه قابل استفاده در صنایع مختلف معدنی از جمله استخراج سنگ آهن، مس، روی، سیلیس، گارنت، کک، آهک و نیز صنایع راه سازی و خط خردایش و دانه بندی کانی ها به ویژه مورد استفاده در کارخانه آسفالت، بتون آماده (بچینگ)، کاشی و سرامیک هستند و جزو بهترین تجهیزات صنعت معدن بشمار می روند.

در انواع مدل های دستگاه هیدروکن این گروه صنعتی به طور خاص، ماده بین یک قطعه فولادی در حال چرخش غیرعادی، گوشته و یک قطعه ثابت فولادی و کاسه فشرده می شود. مواد معدنی ورودی به دستگاه با کوچکتر شدن در امتداد محفظه خرد کردن به سمت پایین حرکت می کنند تا زمانی که مواد خرد شده در پایین دستگاه تخلیه شود. اندازه محصول نهایی با تنظیم شکاف بین دو عضو خرد کن در پایین که به عنوان تنظیم جانبی بسته نیز شناخته می شود، تعیین خواهد شد. سیستم هیدرولیک انواع هیدروکن های ما بسیار بی نظیر و کارا است که حتی با کارکرد سنگ شکن در بار کامل، با بلند کردن یا پایین آوردن گوشته توسط یک پیستون هیدرولیک تغییر می کند و به جهت حفظ عمر قطعات و عملکرد دستگاه، از سیستم روانکاری اتوماتیک برای ایجاد جریان ثابت روغن روان کننده و رساندن روغن روان کننده به یاتاقان های رانش، بوشینگ های برنزی، چرخ دنده ها و شفت ها استفاده می شود.

دستگاه های هیدروکن مواد را بین دو سطح جامد موازی یا مماس نگه می دارند و نیروی کافی برای به هم رساندن سطوح به یکدیگر اعمال می کنند تا انرژی کافی در ماده خرد شده تولید شود و بر اثر شکستگی جدا و خرد شوند.

قیمت دستگاه هیدروکن مخروطی

یکی از مهم ترین خدمات ما انجام مشاوره در خرید و راه اندازی خطوط تولید و ماشین آلاتی است که از این گروه صنعتی خریداری می کنید. همچنین تیم مهندسان مشاور ما در کنار شما هستند تا بتوانید با آگاهی کامل از قیمت انواع هیدروکن بهترین و مناسب ترین خرید یا سفارش را با قیمت مناسب انجام دهید و همواره در تلاش هستیم تا با ارتقا کیفی ماشین آلات تولیدی در موفقیت روز افزون شما عزیزان سهیم باشیم. کادر مجرب ما در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات معدنی مختلف و طراحی کامل دستگاه هیدروکن مورد نظر و نیاز شما آماده ارائه هرگونه پیشنهاد و مشاوره می باشد.

 انواع مدل های مختلف هیدروکن

قیمت دستگاه هیدروکن مخروطی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی