تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - 23:07 - 08 January 2023

دستگاه سنگ شکن فکی

دستگاه سنگ شکن فکی دستگاهی کاربردی با دهانه قابل انعطاف و دستگاه سنگ شکن فکی مناسب خرد کردن انواع سنگ در اندازه های مختلف است.
گروه صنعتی کارا سنگ شکن
موقعیت مکانی
تهران - جاده ساوه بعد از سه راه آدران، شهرک صنعتی قلعه میر، خیابان رینگ کار بعد از چهارراه پرسپولیس خیابان صنعت 22
اطلاعات تماس
مدیریت : 09125254291
همراه
واحد فروش : 09192727127 - 09354444170
وب سایت
karasangshekan.ir
دستگاه سنگ شکن فکی

انواع دستگاه سنگ شکن فکی

سنگ شکن فکی دستگاهی کاربردی با دهانه قابل انعطاف و دستگاه سنگ شکن فکی مناسب خرد کردن انواع سنگ در اندازه های مختلف است. دستگاه سنگ شکن فکی دستگاه مناسب برای خرد کردن اولیه سنگ ها و مواد معدنی در اندازه های مختلف با ابعاد و طرح های مختلف است.

شکن شکن های فکی دارای مزایای بسیاری مانند نصب، راه اندازی و نگهداری آسان هستند و شرایط خاص و قابل انعطاف دهانه تخلیه سنگ شکن های فکی امکان تطابق کامل دستگاه با ابعاد مختلف سنگ را فراهم می کند. بسیاری از دستگاه های تولیدی کارا سنگ شکن بر اساس نوع خاصی از فرآیند مورد تولید طراحی و ساخته می شود. سایز فک بوسیله ابعاد مستطیل دهانه بالای آن تعیین می گردد ولی طول شانه فک نقش بسیار مهمی در کارکرد سنگ شکن و توان تولیدی آن دارد.

سازنده دستگاه سنگ شکن فکی

نحوه کار سنگ شکن فکی

انعطاف پذیری سنگ شکن های فکی موجب به دست آوردن اندازه یا سطح مورد نیاز برای ابعاد سنگ های معدنی مختلف خواهد بود و کارایی بالا به همراه هزینه نگهداری پایین این دستگاه را به یکی از پر طرفدار ترین تجهیزات مورد مصرف در معادن مختلف تبدیل کرده است. پایین آوردن هزینه های تولید در مراحل اولیه برای معادن بسیار اهمیت دارد و سنگ شکن فکی وظیفه خرد کردن سنگ های مختلف را در مرحله اولیه استخراج به عهده دارد که امکان حمل و نقل و ذخیره سازی آسان را برای شما فراهم می کند. همچنین خرد کردن سنگ ها با استفاده از دستگاه سنگ شکن فکی مرحله جداسازی مواد معدنی مختلف موجود در سنگ معدن را از یکدیگر آسان می نماید. البته تمام تجهیزات ساخته شده توسط شرکت ما با طراحی و اجرا خاص با توجه به نیاز شما می باشد.

نحوه کار سنگ شکن فکی بدین صورت است که معمولا برای خرد کردن بلوک های بزرگ از مواد سخت و ساینده مانند سنگ های آهن، مس، سرب و روی، کوارتز، فلدسپات در مرحله اولیه و ثانویه کاربرد فراوانی دارند و از آن در صنایع مختلف همون معدن، متالورژی، ساخت و ساز، ذوب، نیروگاه های آبی و صنایع شیمیایی و غیره به طور گسترده استفاده می شود. این شرکت با هدف ارائه خدمات به معادن با سیاستی مبتنی بر اصول اخلاقی، صداقت و جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی سریع و مطمئن تجهیزات و دستگاه های خود را تحویل و محصولات را ارائه می کنیم. عمکرد و نحوه کار دستگاه های سنگ شکن و محصولات ما برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان عزیز طراحی و تولید می شود.

سنگ شکن های فکی چگونه عمل می کنند ؟

تمام سنگ شکن های فکی دارای دو فک هستند که یکی از آنها ثابت است و دیگری حرکت می کند. اصل کار سنگ شکن های فکی بر اساس حرکت رفت و برگشتی فک متحرک است که سنگ یا سنگ معدن بین خود و فک ثابت را فشرده و خرد می کند. سری سنگ شکن های فکی قادر به سنگ شکنی انوع ضریب های سنگ بوده و نکته قابل توجه کار بدین صورت است که شکل محصولات نهایی یکسان می باشد. دو گروه اصلی سنگ شکن های فکی وجود دارد که بر اساس مکانیسم حرکت فکی آنها به دو دسته سنگ شکن فکی تک بازو و دو با زو دسته بندی می شوند.

قسمت اصلی دستگاه سنگ شکن فکی شکال دو فک متحرک و ثابت است و فک متحرک در برابر فک ثابت به عقب و جلو حرکت می کند و سنگ ها و مواد تغذیه شده از بالای دستگاه بین این دو فشرده می شود و آن را به قطعات کوچکتر می شکند. همانطور که فک متحرک از فک ثابت دور می شود، مواد خرد شده از سنگ شکن فکی در پایین تخلیه خواهد شد. این دستگاه کاربرد زیادی در خرد کردن سنگ هایی با شکنندگی زیاد و متوسط، سنگ های نرم و سنگ های معدنی مختلف دارند. فاصله دو فک در قسمت بالا را دهانه و فاصله مابین دو فک در قسمت پایین را گلوگاه نامیده می شود و اندازه سنگ های خارج شده توسط شکاف را فاصله بین فک ها تعیین می کند.

نحوه عملکرد سنگ شکن فکی

سفارش ساخت سنگ شکن فکی

دستگاه سنگ شکن فکی از مهمترین انواع سنگ شکن ها می باشد که معمولا به عنوان سنگ شکن اولیه در معادن مورد استفاده قرار می گیرد و لذا ساخت سنگ شکن فکی باید از در کنار قدرتمند بودن دارای بهره وری بالا، تعمیر و نگهداری کم هزینه باشند. گروه صنعتی ما به واسطه سابقه طولانی در عرصه ساخت تجهیزات معدنی و کیفیت محصولات تولیدی، نامی آشنا در این حرفه محسوب می شود. بهره‌ وری بالا و هزینه‌ های نگهداری پایین در اولویت دستگاه های ساخته شده در گروه صنعتی کارا سنگ شکن قرار دارد و ما از اساس سفارش ماشین سنگ شکن فکی را مستحکم طراحی کرده تا کارآمد و ایمن کار کنند.

دستگاه های سنگ شکن فکی گروه ما دارای قدرت و ظرفیت بالا در خردایش هستند و از سازه ای مستحکم و مقاومت با امکان تعویض سریع و آسان قطعات یدکی ساخته می شوند تا تعمیرات دستگاه سنگ شکن در زمان خرابی با سهولت توسط مکانیک انجام شود و هزینه های نگهداری برای شما به حداقل برسد. قطعات سایشی از فولاد منگنز مولیبدن بالا بکار گرفته شده و بدنه دستگاه نیز با فولادی مقاوم و ضخیم ساخته می شود تا با مکانیزم مطمئن موجب افزایش طول عمر آن باشد. یکدست بودن بار خروجی، طراحی زیبا و عملکرد مطمئن در کنار راندمان بالا و کاهش هزینه نگهداری از ویژگی های دستگاه های سنگ شکن فکی تولید شده در این گروه صنعتی است.

مشخصات اصلی دستگاه سنگ شکن ما فرسایش کمتر و مقاومت بیشتر نسبت به سایر سنگ شکن های فکی مشابه است که در ابعاد و ظرفیت های مختلف ساخته می شود. سنگ شکن های فکی تولید شده ما برگرفته از تخصص مدرن روز دنیا و سال ها تجربه بهترین گزینه قابل اعتماد شما برای سخت ترین شرایط تغذیه هستند.

این گروه صنعتی تولیدات خود را بگونه ای طراحی کرده تا شما با انتخاب گسترده ای از اندازه ها، پاسخگوی نیاز های تولید شما برای خرد کردن سنگ ها در ابعاد محتلف باشد و بدین طریق کارآمد ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل را برای کاربردهای اولیه و ثانویه شما ارائه دهد. تنظیم آسان، نگهداری ایمن و سریع راندمان تولید شما را به حداکثر سطح افزایش می دهد.

خرید و فروش دستگاه سنگ شکن فکی

برای سهولت شما و بالا رفتن کارایی دستگاه سفارش ساخت سنگ شکن فکی با مدل هایی در سایزهای مختلف و دارای غلتک بزرگ در دو طرف با قاب های سنگین، شفت ها و موتورها و صفحات سایش مقاوم، یاطاقان غلتکی با عمر طولانی در برابر ظرفیت بار بالا انجام می شود که می توانید چندین پارامتر را برای سفارش خرید دستگاه سنگ شکن با توجه به نیاز تولید خود در نظر بگیرید.

این موارد شامل ضریب سایندگی و سختی ماده ای که قرار است خرد شود و ویژگی های آن، به ویژه سایندگی و سختی آن، که در هنگام سفارش ساخت اختصاصی ضروری است. کارشناسان و مهندسان ما مقاومت فشاری یا حداکثر نیرویی را که سنگ و ماده مورد نظر شما می تواند قبل از شکستن تحمل کند را ارزیابی می کنند. اندازه و ظرفیت دستگاه سنگ شکن فکی مورد نظر شما با توجه به ظرفیت پردازش یا توان عملیاتی نیز از اهمیت ویژه برخوردار است. برای سفارش خرید دستگاه سنگ شکن فکی حداکثر ابعادی که مواد باید در دستگاه وارد شود مانند (طول، عرض و ضخامت) را در نظر بگیرید تا بالاترین بهره وری و کمترین خرابی و هزینه های تعمیر و نگهداری را هنگام کارکرد داشته باشد.

موارد مهمی مانند ایمنی کارگران با محافظ کامل شرایط جذب گرد و غبار برای بهبود محیط عملیاتی کار در نظر گرفته شده است و برای سهولت عملکرد دستگاه ساده با یک ضامن تک مکانیکی طراحی شده است. پس سفارش ساخت دستگاه سنگ شکن فکی مورد نیاز کارخانه خود را بدون دغدغه به ما بسپارید زیرا سنگ شکن های فکی تولید شده این گروه صنعتی قابل اعتماد هستند و نگهداری و تعمیر آنها آسان است. سوئیچ ایمنی و موتور ترمز در صورت باز شدن یا راه اندازی نادرست دستگاه، موجب توقف فوری دستگاه می شود که از نظر امنیت بسیار اهمیت دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه فک های متحرک و ثابت دارای صفحه فولاد و چدن ضد سایش و قابل جابجایی است که برگشت پذیر می باشند. سنگ شکن فکی علی رغم اینکه سایز فک بوسیله ابعاد مستطیل دهانه بالای آن تعیین می گردد ولی طول شانه فک نقش بسیار مهمی در کارکرد سنگ شکن و توان تولیدی آن دارد.

ساخت قطعات فک شامل پیچ و مهره ماردون، پیچ های یاتاقان، پیج های مهار شانه فک و عصایی از فولاد فرگوته استفاده نموده است که باعث افزایش طول عمر آنها در بارگذاری های سنگین می گردد. جنس شفت اصلی سنگ شکن های فکی ساخت این شرکت از فولاد می باشد، همچنین برای ساخت بغل بندها از فولاد های ضد سایش استفاده می شود.

محل یاتاقان های بدنه توسط دستگاه ثابت تراش بورینگ به صورت یکپارچه تراشکاری می گردد که این امر در افزایش طول عمر رولبرینگ ها و کارکرد بدون لرزش و صدای دستگاه نقش بسیار مهم و سازنده ای خواهد داشت.

همچنین توگلهای مورد استفاده در ساخت انواع مختلف سنگ شکن های فکی این گروه صنعتی به صورت یکپارچه ریخته گری از فولاد کربنی بوده و از توگلهای آهنگری شده استفاده نمی گردد.

سفارش ساخت دستگاه سنگ شکن فکی

خرید دستگاه سنگ شکن فکی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی