تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - 00:31 - 29 June 2019

دکتر گلاره رادمهر

دکتر گلاره رادمهر دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر گلاره رادمهر متخصص پزشکی ورزشی با تلفن دکتر گلاره رادمهر.
دکتر گلاره رادمهر پزشک ورزشی
موقعیت مکانی
گیشا نبش خیابان احمدی (خیابان 38) پلاک 241 واحد 1
اطلاعات تماس
88282651 - 88282652
دکتر گلاره رادمهر

تلفن و آدرس دکتر گلاره رادمهر

دکتر گلاره رادمهر دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکتر گلاره رادمهر متخصص پزشکی ورزشی با تلفن دکتر گلاره رادمهر.دکتر گلاره رادمهر فارغ التحصیل دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای دکترای تخصصی پزشکی ورزشی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

کلینیک دکتر گلاره رادمهر

معرفی دکتر گلاره رادمهر

دکتر گلاره رادمهر دارای مدرک حرفه ای دیابت، تغذيه و ليزر درماني هستند.از سوابق كاری دکتر رادمهر مدير درمان بيمارستان شهدای تجربش و پزشک متخصص درمانگاه اين بيمارستان بوده است همچنين اشتغال به كار به عنوان پزشک متخصص بيمارستان مدرس شهر ساوه نيز از جمله سوابق دکتر گلاره رادمهر است.

دکتر رادمهر پزشکی ورزشی

با توجه به رشته تحصیلی و علاقه مندی دکتر گلاره رادمهر به مقوله ورزش علاوه بر همکاری با هیات پزشکی ورزشی استان تهران در طبابت های خویش در مرکز تخصصی خود تلاش می کنند تا علاوه بر بکارگیری آخرین روش ها و دستگاه های موجود جهت تشخيص و بهبود بیماری های ساختاری از تمرینات ورزشی نیز كمک بگیرن زیرا که اعتقاد دارند:

ريشه بسياری از بيماری ها در اختلال ساختاری و بيومكانيك است كه با تشخيص به هنگام و درمان تخصصی آنها از بروز و عوارض بيشتر جلوگيری می شود و ورزش روشی موثر بدون عارضه و كم هزينه برای درمان بيماری هاست.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد