تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - 00:07 - 18 December 2023

شرکت صنایع بال

شرکت صنایع بال فناور از جمله شرکت های موفق دانش بنیان کشور در زمینه هو فضا است و گروه صنعتی صنایع بال دارای بسیاری از محصولات برای صنعت هوافضا از جمله روان‌کننده‌ ها می باشد.
گروه صنایع هوایی بال
موقعیت مکانی
تهران، بلوار فردوس شرق، نبش خیابان عقیل، پلاک 5، طبقه 4، واحد 7
فکس
44091848
اطلاعات تماس
44091848
وب سایت
baal.ir
شرکت صنایع بال

شرکت دانش بنیان صنایع بال

شرکت متمرکز بر دانش صنایع بال یکی از مجتمع های صنعتی و تولیدی برجسته در منطقه می باشد که به صورت حرفه ای و بسیار موفق امور خود را از 40 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای جهانی برای کالاهای تولیدی به موفقیت‌هایی  رسیده است.

مجموعه فناوری محور صنایع بال نخستین موسسه دانش بنیان زمینه فناور با همکاری شایسته ترین و ماهر ترین کادر پرسنلی تاسیس و آغاز به کار نموده است. شرکت صنایع بال از زمان تاسیس همواره در جهت خودکفایی ملی گام برداشته و توانسته بیشترین طرح و به شکل قابل توجه‌ای، نیازهای بسیاری از مشتریان به خصوص فرودگاه های کشور را در زمینه فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته برآورده نمایید.

معرفی کامل شرکت صنایع بال

اطلاعات تماس و آدرس صنایع بال فناور

شرکت مبتنی بر فناورهای پیشرفته صنایع بال در شیراز، کیلومتر 15 جاده فسا، نرسیده به گردنه گلچهره، جنب راهدارخانه شهید حسن تاش واقع شده است. شماره تماس شرکت دانش بنیان صنایع بال 07137134562 است. موسسه فناوری صنایع بال با شماره ملی  10530150598 و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های بیشتر شرکت صنایع بال می‌‌توانید به سامانه  www.baal.ir مراجعه نمایید.

شهر زیبای شیراز با دارا بودن دانشگاه‌های مطرح و معتبری همانند دانشگاه شیراز که از ظرفیت بالایی در حوزه فناوری و کارآفرینی برخوردار می باشد که یکی از برترین و با بهترین عملکرد، مطابق با استانداردهای بین المللی شرکت دانش بنیان صنایع بال، به صورت یک شرکت با سابقه در زمینه تولید و نصب ماشین آلات صنعتی، اتوماسیون، تجهیزات فرودگاهی و سازه فعالیت دارد.

سازمان مبتنی بر فناوری صنعتی بال یکی از موسسه های صنعتی و تولیدی برجسته در منطقه شیراز می باشد. این شرکت با سابقه ارائه دهنده گستره وسیعی از تجهیزات فرودگاهی شامل انواع پل های انتقال مسافر(PBB) و سیستم هوشمند انتقال بار مسافر (BHS) و خدمات مرتبط با این تجهیزات است.

مجموعه مبتنی بر فناوری های پیشرفته صنایع بال از زمان تاسیس شرکت توانسته همواره در جهت خودکفایی ملی گام مهمی برای نیازهای متقاضیان به خصوص فرودگاه های کشور را در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته فعالیت می کنند. شرکت دانش بنیان موفق با به کارگیری از نیروهای جوان نخبه، متخصص و با انگیزه در بخش‌های مختلف شرکت و همچنین با پیروی از استانداردهای جهانی و امکانات مجهز و به روز در زمینه اتوماسیون، تجهیزات فرودگاهی و سازه خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهند.

فعالیت های مهم شرکت دانش محور صنایع بال

مجموعه دانش بنیان صنایع بال به طور مستمر در زمینه تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات تحقیقات و پژوهش‌های مربوط به حوزه تخصصی خود فعالیت داشته و سالیانه پروژه‌های فراوانی به مشتریان خود ارائه می دهند و در حال حاضر نقش مهمی در تولید ثروت در بازار کشور دارند.

چند نمونه از خدمات گروه دانش بنیان صنایع بال

راه اندازی و ساخت انواع تسمه نقاله PILOT برای انتقال دیسکی- نواری- پالتی که اکثر فرودگاه های کشور مجهز به این سیستم می باشند.

 در سال 1367 با طراحی و راه اندازی راهرو رونده یا رامپ در راه آهن تهران

 در سال 1382 با طراحی و راه اندازی سیستم هوشمند انتقال پژو 405 برای ایران خودرو

 در سال 1375با ساخت و اجرای اولین آشیانه هواپیما با عرض 54 متر برای شرکت هواپیمایی آسمان

 در سال 1363 با ساخت و راه اندازی اولین کوره رنگ خشک کن مادون قرمز برای شرکت پارس سیلندر

 در سال 1372 ساخت و راه اندازی پله برقی ایرانی برای مجتمع تجاری ایران زمین شیراز 

 در سال 1368 طراحی و ساخت برای اولین بار در کشور دستگاه بسته بندی خرما

 در سال 1366 ساخت و راه اندازی اولین دستگاه علوفه سبز

از محصولات بارز و با ارزش شرکت متمرکز بر دانش صنایع بال سیستم سورتینگ می باشد. این دست آورد جدیدترین و منحصر به فردترین سیستم انتقال و تفکیک بار است که باعث سرعت دهی قابل توجهی به ظرفیت مورد نایز سیستم تا دو و نیم متر بر ثانیه افزایش یافته که شامل کریرهای مستقل می باشد. سیستم سورتینگ کراس بلث بار را به صورت جداگانه در مسیر اصلی جابه‌جا کرده و در نهایت در مکان مخصوص به خود تخلیه می‌کند.

سرمایه اصلی گروه دانش بنیان صنعتی بال نیروی انسانی و اطلاعات تولید شده توسط آنهاست با نوآوری مستمر و کارشناسان متبحر و متخصص، دارای تجربه و منابع کافی برای ارائه خدمات انواع پل های انتقال مسافر(PBB) با بالاترین کیفیت و اطمینان می‌باشد. مجموعه دانش بنیان صنایع بال با بکارگیری از فن آوری به روز و مواد اولیه و بهبود کیفیت با استفاده از منابع موجود توانستند برای کسب رضایت مشتریان خود به کمک شایسته ترین و ماهرترین کادر پرسنلی به اوج پیشرفت خود برسد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
سکوی توسعه نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی شد

سکوی توسعه نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی شد

توافقنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال در حوزه صنایع خلاق امضاء شد

توافقنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال در حوزه صنایع خلاق امضاء شد

توسعه فناوری های جذب و فرآوری کربن به کمک دانش بنیان ها

توسعه فناوری های جذب و فرآوری کربن به کمک دانش بنیان ها

تولید بار اول باید فرصتی برای ایجاد رقابت پذیری باشد

تولید بار اول باید فرصتی برای ایجاد رقابت پذیری باشد

ضرورت تدوین و اجرای سند استراتژی مالکیت فکری در همه شرکت ها

ضرورت تدوین و اجرای سند استراتژی مالکیت فکری در همه شرکت ها

پیشنهاد روز

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای 6 استان

این رانندگان لاستیک رایگان هدیه می گیرند

برنامه فروش ایران خودرو برای 2 خودرو با قیمت های جدید اعلام شد

آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود