تیرداد نیوز

اقتصادی - اقتصادی
رکود مسکن به هسته سخت رسید
بازار مسکن وارد مرحله هشدار شده است.نه خریداری هست و نه فروشنده ای؛ وضعیت رسما رکود تورمی است.
ریزش سنگین قیمت طلا در بازار جهانی
8 اردیبهشت 1403؛
قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.
متقاضیان نهضت ملی مسکن چه زمانی برای واریز زمان دارند
اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.
یارانه معیشتی اردیبهشت ماه چه زمانی واریز می شود
یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.
چالش حقوق و دستمزد کارگران در میدان بهارستان
حقوق و دستمزد کارگران سال‌هاست توسط شورای‌عالی کار تعیین می‌شود، اما پس از حواشی تقریبا عجیب غریب امسال، دولت مایل است مسئولیت را گردن مجلس بیندازد و خودش را راحت کند.
سکه در کانال 43 میلیون تومان باقی ماند
هر قطعه سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، دوم اردیبهشت) در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
خانه سیاه است
دود آتش گرانی فقط چشم مستاجران را می سوزاند!
ثبت نام وام ودیعه مسکن چگونه است
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.
قیمت طلا و سکه اول اردیبهشت چند شد
1 اردیبهشت 1403؛
بازار سکه و طلا امروز (یکم اردیبهشت) با کاهش قیمت همراه بود، در حالیکه سکه تمام بهار آزادی با نرخ ۴۳ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان در بازار داد و ستد شد.
هاوینگ بیت کوین فرا رسید
هاوینگ مورد انتظار بیت‌کوین رخ داد و ارتفاع بلوک بیت‌کوین به ۸۴۰هزار رسید.
پیشنهاد روز