تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - 00:25 - 08 March 2023
مدیرعامل این شرکت خبر داد

ایران خودرو بهترین شریک هایما است

مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از ایکو - «لو گوگانگ» در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷ ایکس، با بیان این که امسال باوجود برخی رویکردها در روابط بین المللی و همچنین تاثیرات همه گیری کرونا، همکاری هایما و گروه صنعتی ایران خودرو صمیمانه و نزدیک دنبال شده و به نتایج قابل توجهی دست یافته ایم، گفت: با گذشت مدت کوتاهی از عرضه SUV قدرتمند هایما ۸S اکنون عرضه محصول کراس اوور هفت نفره لوکس هایما ۷ ایکس به بازار ایران را تحقق بخشیده ایم.

وی ضمن قدردانی از همه کارکنان ایران خودرو خراسان که شبانه روز در خط تولید تلاش می کنند، به تاریخچه خودروسازی هایما اشاره کرد و گفت: هایما در سال ۱۹۸۸ در هانیان چین متولد شد و تنها شرکت دارای صلاحیت برای تولید خودروهای با سوخت سنتی و انرژی جدید در بندر آزاد هانیان است.

مدیرعامل هایما افزود: این شرکت در طول ۱۵۰ سال تجربه همکاری بین المللی زیادی را کسب کرده و از سال ۲۰۰۶ به آسیای جنوب شرقی، آمریکای مرکزی و جنوبی صادرات داشته و به تدریج به برندی معتبر تبدیل شده است.

وی با بیان این که در آینده نزدیک دست‌یابی به سه تحول در دستور کار هایماست، گفت: تحول به سمت بین المللی شدن و تغییر از بازار داخلی به سمت بازارهای بین المللی، حرکت به سمت خودروهایی با انرژی جدید و خودروهای هوشمند و تبدیل شدن به ارایه کننده خدمات سیار هوشمند سبز، سه تحول هایما در آینده خواهد بود.

«لو گوگانگ» با بیان این که با امضای توافق نامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین و سفر اخیر رییس جمهوری ایران به چین، مشارکت راهبردی جامعه ایران و چین وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: با این پیش زمینه قوی، هایما در آینده به طور مستمر مطابق با نیاز مصرف کنندگان ایرانی محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد و به طور پیوسته کیفیت محصولات و سطح خدمات پس از فروش را ارتقا خواهد داد.

وی گفت: هایما طی سال های اخیر به واسطه سرمایه گذاری ها و اقدامات گسترده در بازارهای بین المللی تجربه مطلوبی از سلایق مصرف کنندگان به دست آورده و در جهت ایجاد احساس رضایت و درجه وفاداری مشتریان هایما تلاش های گسترده ای را به کار گرفته است.

«لو گوگانگ» تصریح کرد: ما بر این باوریم که هایما و ایران خودرو از امکانات و ظرفیت های فراوانی برای افزایش سهم بازار ایران و منطقه برخوردارند و به طور حتم با کمک هم، به طور مشترک در این مسیر گام برمی داریم.

مدیرعامل هایما افزود: هایما ۷ ایکس نه تنها مناسب کلاس تجاری بلکه بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی است و به عنوان یک محصول متفاوت در بازار خودرو ایران، همانند خودروهای دیگر هایما؛ یعنی ۸S, S۷, S۵ این محصول نیز مورد استقبال مصرف کننده ایرانی قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
امید بوم و همگام خودرو زمینه های همکاری فی مابین را بررسی کردند

امید بوم و همگام خودرو زمینه های همکاری فی مابین را بررسی کردند

سرپرست اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

سرپرست اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

بسته جامع حمایتی معاونت علمی برای تبدیل قشم به تخستین جزیره نوآوری ایران

بسته جامع حمایتی معاونت علمی برای تبدیل قشم به تخستین جزیره نوآوری ایران

رونمایی از اطلس صنایع خلاق و فرهنگی و نقشه اجرای سند ملی فناوری های نرم

رونمایی از اطلس صنایع خلاق و فرهنگی و نقشه اجرای سند ملی فناوری های نرم

آغاز ماراتن نمایش توانمندی های صنایع خلاق کشور در رویداد ملی مانوین

آغاز ماراتن نمایش توانمندی های صنایع خلاق کشور در رویداد ملی مانوین

پیشنهاد روز

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای 6 استان

این رانندگان لاستیک رایگان هدیه می گیرند

برنامه فروش ایران خودرو برای 2 خودرو با قیمت های جدید اعلام شد

آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود