تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - 17:44 - 15 December 2023

پارسیان آنزیم ایرانیان

شرکت پارسیان آنزیم ایرانیان، یکی از موفق ترین مجموعه ها در میان شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه بیوتکنولوژی است.
گروه غذایی پارسیان آنزیم ایرانیان
موقعیت مکانی
تهران، بزرگراه همت، انتهای بزرگراه ستاری شمال، خیابان اخلاص، شماره 15
فکس
02144817003
ایمیل
info@parsianenzyme.com
اطلاعات تماس
تلفن مستقیم: 02144810840
وب سایت
parsianenzyme.com
پارسیان آنزیم ایرانیان

آدرس و شماره تماس پارسیان آنزیم ایرانیان

مجموعه تخصصی پارسیان آنزیم ایرانیان یک شرکت متمرکز به دانش در حوزه زیست فناوری موفق در کشور می باشد که با هدف ارتقا سطح زندگی با به کارگیری تکنولوژی روزدنیا و نیروهای متخصص برای اولین بار در ایران موفق به تولید محصولی منحصر به فردبا نام ساورپلاس گردیده است.

فعالیت موفق مجموعه دانش محور پارسیان آنزیم ایرانیان در تاریخ 1389/10/14 بصورت یک شرکت دانش بنیان فناور کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات شرکت پارسیان آنزیم ایرانیان

فرآورده های مهم شرکت پارسیان آنزیم ایرانیان 

مجموعه دانش محور پارسیان آنزیم ایرانیان که محصولات تولیدی این گروه موفق به طور قطع، مهره اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی برای کشور عزیزمان ایران به شمار می آید اقتصادی که مقام معظم رهبری بارها آن را مطرح و امسال نیز بر اجرا و عملیاتی کردن آن تاکید کردند.

اولین و مهم ترین ویژگی های شرکت های دانش محور، داشتن طرح و ایده های جدید بر پایه دانش و فناوری ‌های کشور می باشد. فرآورده های شرکت دانش بنیان داخلی فقط توسط چند شرکت محدود در خارج از کشور که فناوری‌ های پیچیده آن را داشتند تولید می شد و ایران هم یک وارد کننده صرف بود؛ اما با دست یابی این شرکت به فناوری تولید این محصولات، ایران هم به جرگه کشورهای دارای این فناوری پیوست.

مجموعه متمرکز به دانش پارسیان آنزیم ایرانیان با برخورداری از امتیازهای ویژه ای نظیر پرسنل متخصص و مجرب در زمینه های صنایع غذایی، فناوری زیستی و کشاورزی برای مصارف گوناگون فعالیت می کند که توانسته با تولید محصولات خود به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. یکی از عمده ترین محصول جدید گروه پارسیان آنزیم ایرانیان "دکتر سبوس" می باشد که با تلاش بدون وقفه 8 سال کار تحقیقاتی مشترک با دانشگاه تهران موفق به تولید محصولات استريل و با ارزش تغذيه اى بالا دست یابد.

خلق ایده های جدید با پارسیان آنزیم ایرانیان 

شرکت دانش بنیان پارسیان آنزیم ایرانیان با تولید محصول و ارائه خدمات بر پایه دانش، می توانند نقش مهمی در تحقق اقتصاد دانش بنیان کشور داشته باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی کشور در مسیر دانش بنیان واحد تولیدی فرآورده های غذایی با پرسنلی کاملاً متفاوت‌تر مشغول به‌کار بوده و مدیر فنی این واحد به‌ صورت دائم مشغول به فعالیت است.

گروه موفق و فعال پارسیان آنزیم ایرانیان تنها شرکت دانش بنیان در حوزه غلات است که به هیچ‌ وجه به سود اقتصادی این‌ کار فکر نمی‌کنند و توانسته جهت بهبود کیفیت، طعم و ارزش تغذیه ای محصولات خود با استفاده از ایده‌های زیست فناورانه به رفع مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله صنعت غذایی و سلامت جامعه بپردازد و در حال حاضر در تلاش هستند تا یک کارخانه مجهز و مدرن را تأسیس کنند.

شرکت دانش بنیان پارسیان آنزیم ایرانیان در سال 2015 با ارائه دادن یک مقاله به سمپوزیوم فرانسه که مورد قبول واقع شد و از همکاران متخصص این شرکت در سمپوزیوم دعوت به‌ عمل آمد که این مساله دارای یک اعتبار جهانی برای کشور ایران محسوب می شود. 

تخصص این گروه تولید و فروش محصولات 100% طبیعی جهت بهبود کیفیت، طعم و ارزش تغذیه ای محصوت آردی می باشد. مشتریان گروه موفق دانش محور پارسیان آنزیم ایرانیان کارخانجات تولید کننده انواع نانهای حجیم، نیم حجیم، صنایع ماکارونی، محصولات آردی شیرین نظیر اشترودل، کیک، کلوچه، بیسکوییت و نانوایان صنعتی و سنتی می باشند. 

محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند به دیگر کشورها هم صادر شود. می توانیم با ایجاد بازار محصولات خود در دیگر کشورها، تولیدات خود را توسعه دهیم. این واحد فعالیت خود را بیش از همه روی خمیر ترش لاکتیکی و سبوس تخمیری و استفاده حداکثری تر این مواد متمرکز کرده است. پروانه‌ های ساخت خمیرترش لاکتیکی برای اولین بار در کشور توسط شرکت دانش بنیان پارسیان آنزیم ایرانیان اخذ گردیده است
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
امید بوم و همگام خودرو زمینه های همکاری فی مابین را بررسی کردند

امید بوم و همگام خودرو زمینه های همکاری فی مابین را بررسی کردند

سرپرست اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

سرپرست اداره پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

بسته جامع حمایتی معاونت علمی برای تبدیل قشم به تخستین جزیره نوآوری ایران

بسته جامع حمایتی معاونت علمی برای تبدیل قشم به تخستین جزیره نوآوری ایران

رونمایی از اطلس صنایع خلاق و فرهنگی و نقشه اجرای سند ملی فناوری های نرم

رونمایی از اطلس صنایع خلاق و فرهنگی و نقشه اجرای سند ملی فناوری های نرم

آغاز ماراتن نمایش توانمندی های صنایع خلاق کشور در رویداد ملی مانوین

آغاز ماراتن نمایش توانمندی های صنایع خلاق کشور در رویداد ملی مانوین

پیشنهاد روز

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای 6 استان

این رانندگان لاستیک رایگان هدیه می گیرند

برنامه فروش ایران خودرو برای 2 خودرو با قیمت های جدید اعلام شد

آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود