تیرداد نیوز

کد خبر: ۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - 12:59 - 05 January 2020

چای ماسالا

چای ماسالا نیوشا ترکیبی از چهار چای زنجبیل، دارچین، هل، میخک و چای سیاه هیمالیا است.خرید چای ماسالا و دمنوش ماسالا با یک تماس.
نمایندگی فروش مستقیم چای ماسالا ( ذبیحی )
اطلاعات تماس
09391762088
چای ماسالا

چای ماسالا

چای ماسالا نیوشا ترکیبی از چهار دمنوش انرژی زا شامل زنجبیل، دارچین، هل، میخک و چای سیاه هیمالیا است که برای سلامتی بسیار مفید می باشد.دمنوش ماسالا یک مسکن فوق العاده عالی برای دردهای رماتیسمی، مفصلی،عضلانی و درد های قاعدگی و سردرد بشمار می رود.چای ماسالا از مزایای سلامتی مختلفی برخوردار است از سلامت عمومی بدن تا جلوگیری از بیماری های قلبی و سرطان.در دمنوش ماسالا به لطف وجود ادویه هایی مانند دارچین، زنجبیل و میخک، نه تنها یک نوشیدنی با مزه دلچسب و عالی به دست می آورید، بلکه نوشیدنی را نیز تهیه می کنید که دارای پتانسیل درمانی بی نظیری است.ماسالا یک چای ادویه دار است که با داشتن عطر و طعم و مواد تشکیل دهنده قوی، یک راه عالی برای شروع روز شما است.این دمنوش با داشتن کافئین کمتر نسبت به یک فنجان قهوه با فواید آنتی اکسیدان باعث بهبود اعصاب و خوابیدن آرام در شب می شود.اثرات آنتی اکسیدانی چای ماسالا شما را قادر می سازد در عین لذت بردن از طعم آن، زندگی سالم و شاد داشته باشید.خرید چای ماسالا به همراه مشاوره مصرف تنها با یک تماس.

فواید ترکیبات چای ماسالا نیوشا :

دمنوش ماسالا به عنوان دمنوش سلامتی دارای ترکیبات متنوع و موثری است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

هل نشاط آور است و سلامت کلیه ها، ریه ها و قلب را بهبود می بخشد.

میخک برای مجاری گوارشی بسیار مفید است.

هل و میخک هر دو خواص ضدعفونی کنندگی دارند و به بدن در مقابله با عفونت و همچنین تقویت دستگاه ایمنی کمک می کنند.

دارچین به عنوان ماده ی اصلی دیگر این نوشیدنی، به کاهش قند و کلسترول خون کمک می کند و برای مقابله با سرطان روده ی بزرگ هم بسیار مؤثر است.

زنجبیل دستگاه ایمنی را تقویت می کند و گوارش را بهبود می بخشد و باعث کشته شدن سلول های سرطانی می شود و به این ترتیب از سرطان جلوگیری می کند.علائم آسم را تسکین می دهد و سلامت قلبی و عروقی را بهبود می بخشد.در مجموع این ترکیب به ویژه در بهبود دردهای عضلانی و سردردهای میگرنی بسیار موثر می باشد.

چای ماسالا نیوشا

چای ماسالا


تاریخچه چای ماسالا

چای ماسالا یک از انواع چای های کشور هندوستان است و این چای از ترکیب چای سیاه و یا چای سبز و انواع ادویه های هند و ترشی های هندی پودر شده تهیه می شود . به مواد ترکیب شده بدست آمده از این فرایند در اصطلاح پودر ماسالا یا پودر چای ماسالا نیز گفته می شود. این چای که مبدا تولید آن در شهر قاهره مصر بود امروزه طرفداران بسیاری را در نقاط مختلف جهان دارد و از میان انواع چایی ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده و به یکی از پر فروش ترین نوشیدنی ها در قهوه خانه ها و کافی شاپ ها است.

فروش اینترنت انواع چای ماسالا به همراه مشاوره رایگان در مصرف

طرز تهیه چای ماسالا

چای ماسالا در حالت سنتی از ترکیب عصاره سبزیجات قهوه ای سبز، هل، چوب دارچین، پودر رازیانه، شیر، عسل، دارچین، گل میخک، زنجبیل و فلفل سیاه با برگ های چای سیاه ساخته می شود. در برخی موارد نیز از زعفران و پودر بادام و نارگیل و تعداد کمی از زیره نیز در ترکیب چای استفاده می کنند و امروزه در بسته هایی بصورت پودر شده و پک های فوری و کنسانتره در فروشگاه ها موجود است.البته برای تهیه ماسالا masala chai " " دستور العمل یا روش آماده سازی ثابت وجود ندارد و بسیاری از خانواده ها و افراد نسخه های خاص خود را جهت تهیه چای دارند.بطور مثال دربخش هایی از هند این چای از ترکیب با دانه های چای سیاه و ادویه های مختلف تهیه می شود و در برخی مناطق دیگر هند مانند کشمیر و سایر کشور های دیگر از ترکیب با چای سبز تهیه می شود.

ابتدا ادویه‌ به داخل ظرف ریخته و همراه آب با حرارت بسیار کم قرار دهید تا بخشی از آب تبخیر شود. در مرحله بعد شیر را حرارت داده تا کمی تبخیر شود سپس عسل را به شیر اضافه کنید و داخل آب بریزید. در آخر نیز چای را به آن اضافه کنید و پس از چند دقیقه مایع را از صافی رد کرده و میل کنید.

چای ماسالا

چای ماسالا


خواص چای ماسالا نیوشا

تقویت حافظه

تسریع کاهش وزن

کاهش درد و التهاب

تنظیم قند و فشار خون

بهبود عملکرد جنسی

بهبود در عملکرد قلب و کلیه

بهبود در عملکرد دستگاه گوارش

چای ماسالا

جستجو های مرتبط :

چای ماسالا آماده

پودر چای ماسالا

فروش چای ماسالا

خواص چای ماسالا نیوشا

قیمت چای ماسالا نیوشا

چای ماسالا

چای ماسالا

برچسب ها: چای ماسالا
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی