تیرداد نیوز

کد خبر: ۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 16:12 - 12 December 2019
شهردار الوند:

شهر الوند به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی و گردشگری ورزشی است

شهردار الوند و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر صنعتی البرز گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر الوند توسعه گردشگری ورزشی و میزبانی از مسابقات و رویدادهای بین المللی را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

تیرداد نیوز - دکتر روح اله احمدزاده کرمانی در کسوت ریاست ستاد برگزاری "رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک" افزود: امکانات ورزشی شهر الوند در سطح استان و کشور كم نظیر است و این موضوع می تواند الوند را به عنوان یكي از قطب های ورزشی مطرح کند که نهایتا ثمرات قابل توجهی را برای شهر و شهروندان ما به ارمغان می آورد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای مسایل اجتماعی و فرهنگی در کشور و به خصوص در شهر الوند عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح بین‌المللی برای نوجوانان و جوانان کشور انگیزه ایجاد می‌کند تا آسیب‌های اجتماعی در بین این قشار کاهش یابد.
احمدزاده با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند که دیگر کشورها در رویدادهای بین المللی ایران شرکت نکنند، گفت: این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم در 2 بخش فرنگی و آزاد در شهر الوند در حال برگزاری است.
وی افزود: این دوره از مسابقات که از دیشب در شهر الوند آغاز شده است در سطح کیفی مطلوبی در حال برگزاری است.
بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان روز جهانی کودک از ۲۰ دی ماه با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب هشت تیم خارجی از کشورهای قرقیزستان، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و آذربایجان و ۱۳۰ ورزشکار در قالب پنج تیم داخلی به همراه تیم منتخب استان قزوین در ۲ بخش آزاد و فرنگی به میزبانی شهر الوند آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه نیز ادامه خواهد یافت.
 
از گلدوست عارفی
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد