تیرداد نیوز

کد خبر: ۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - 18:11 - 17 November 2019

دین محمدی: شکست مقابل عراق و بحرین در شان فوتبال ایران نیست

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه نتایج تیم ملی در بازی‌های مقدماتی چندان قابل قبول نبوده، گفت:شکست به عراق و بحرین در شان فوتبال ایران نیست و برای جبران باید در بازی‌های دور برگشت تمام امتیازات باقی مانده را کسب کنیم.

تیردادنیوز - سیروس دین محمدی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق که با شکست دو بر یک شاگردان ویلموتس همراه بود، گفت:‌ متاسفانه تیم ملی در این مسابقه چندان عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان عراق انگیزه خیلی بیشتری نسبت به بازیکنان ایران داشتند و همین موضوع موجب برتری آنها در این بازی شد.

دین محمدی: شکست مقابل عراق و بحرین در شان فوتبال ایران نیست

وی افزود: طبیعی است که تیم‌های دیگر مقابل ایران که تیم اول آسیا است انگیزه مضاعف داشته باشند. خودمان باید از اینکه تیم اول آسیا هستیم دفاع کنیم و با عملکرد خوب این موضوع را ثابت کنیم نه اینکه دو بازی متوالی را واگذار کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با حواشی که در آستانه بازی با عراق به وجود آمد و تاثیر آن روی ناکامی در این مسابقه خاطرنشان کرد: به طور حتم این حواشی تاثیر زیادی روی رقم خوردن این نتیجه داشت. یکی از ارکان موفقیت در بازی‌های مهم و حساس حفظ آرامش تیمی است که در آستانه بازی با عراق این حواشی باعث شد تا آرامش تیم ملی از بین برود و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کنیم. یکی دیگر از مسائل دیر آغاز شدن تمرین تیم ملی بود. برای بازی‌های خیلی معمولی‌تر تیم ملی را از دو هفته قبل به اردو می‌بریم آن وقت تیم ملی برای بازی مهمی مانند عراق چهار جلسه هم تمرین نداشته باشد؟ این موضوع جای تعجب دارد. مگر لیگ را تعطیل نکردند چرا اردوی تیم ملی انقدر دیر آغاز شد.

دین محمدی اضافه کرد: تیم ملی در بازی‌های باقی مانده در دور برگشت نباید هیچ مسابقه‌ای را دست کم بگیرد و خود را از پیش برنده بداند. چنین نتایجی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی برای تیمی مانند ایران زشت است. باید ۱۰۰ درصد امتیاز بازی‌های برگشت را کسب کنیم تا بخشی از این ناکامی را جبران کرده باشیم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد