تیرداد نیوز

کد خبر: ۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 17:36 - 17 July 2024

طراحی وپیاده سازی و توسعه همرسان آموزشی

فراخوان همرسان آموزش به همت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‏بنیان ریاست جمهوری و با هدف حمایت و توسعه صنایع خلاق حوزه آموزش، یادگیری و توانمندسازی منتشر شد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‏بنیان ریاست جمهوری با هدف حمایت و توسعه صنایع خلاق حوزه آموزش، یادگیری و توانمندسازی و همچنین تنوع‏ بخشی به سبد آموزش و افزایش بهره ‏وری اقدام به برگزاری فراخوان همرسان آموزش کرده است. این طرح که از طریق بررسی در جامعه نخبگانی و فعالان صنایع خلاق حوزه آموزش، یادگیری و توانمندسازی این ستاد به عنوان برنامه اولویت دار این حوزه احصاء شده است از طریق فراخوان عمومی به کلیه فعالان برای مشارکت و همچنین اعلام آمادگی جهت اجرایی سازی معرفی شد تا پس از بررسی توسط ستاد و طی ضوابط، نسبت به تمهید و اجرایی سازی آن اقدام شود.

تهیه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری اعم از سایت معرفی، شبکه فروش و لجستیک به گروه ها و تیم های تولید کننده در حوزه آموزشی و رفع نیازهای آموزشی در گروه‏های مختلف اعم از کارکنان دولت، دانشجویان و سایر مجموعه ها، کاهش فاصله بین کسب و کار‏ها و

استارت اپ های حوزه آموزش با مخاطبان ایشان، کاهش هزینه های تولید و بازاریابی برای کسب و کارها و افزایش کیفیت محصولات و خدمات آموزشی از طریق ایجاد رقابت صحیح بین تولید کنندگان و در نتیجه آسایش بیشتر مصرف کنندگان از دیگر اهداف انتشار این فراخوان است.

توسعه روش‏ها و تجهیزات نوین در همرسانی خدمات آموزشی، تنوع‏ بخشی و جایگزینی محصولات خدمات آموزشی با توجه به شخصی سازی آموزش، بکارگیری فناوری‌های نوین برای ارتقاء و سنجش کیفیت آموزش، ایجاد پلتفرم‏ های یکپارچه به‏ منظور ترویج و توسعه بازار محصولات جدید مورد استفاده، دسترسی به تامین کنندگان، امکان مقایسه صحیح بین محصولات و خدمات حوزه آموزشی و راحتی و سهولت در یافتن کالا و خدمات مورد نیاز حوزه آموزشی از محورهای این فراخوان است.

از ویژگی هایی که طرح برای پذیرفته شدن در این فراخوان باید احصا کند، نخست اینکه موضوع به بلوغ فناوری رسیده و در مرحله تجاری سازی باشد، دوم اینکه از قابلیت ایجاد جریان اقتصاد دانش ‏بنیان (وجود بازار، سفارش و بازار صادراتی، صرفه‏ جویی ارزی) برخوردار بوده، سوم در ایجاد کنسرسیوم یا همکاری‏ های تجاری ملی و بین‏ المللی ارجحیت داشته باشد و نهایتا چهارم، محصول یا موضوع دارای فناوری و نوآوری ویژه باشد و دارای شبکه توزیع و لجستیک در کشور باشد.

گفتنی است علاقه مندان از 20 تیر لغایت 20 مرداد فرصت دارند برای ارسال آثار خود به لینک همرسان مراجعه و مستندات خود را بازگراری و اطلاعات را تکمیل کنند.

همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26754508 -021 تماس حاصل کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
نخستین جلسه شورای راهبردی فن بازار تخصصی معدن برگزار شد

نخستین جلسه شورای راهبردی فن بازار تخصصی معدن برگزار شد

حمایت 20 تا 400 میلیارد تومانی از محصولات زیست بوم خلاق

حمایت 20 تا 400 میلیارد تومانی از محصولات زیست بوم خلاق

ساخت غشاء اطلاح شده حاوی نانو ذرات برای جداسازی آلاینده های دارویی

ساخت غشاء اطلاح شده حاوی نانو ذرات برای جداسازی آلاینده های دارویی

تمدید فراخوان تامین مالی جمعی برای شرکت های خلاق

تمدید فراخوان تامین مالی جمعی برای شرکت های خلاق

نشست کارگروه دائمی شورای راهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان برگزار شد

نشست کارگروه دائمی شورای راهبردی فناوری و تولیدات دانش بنیان برگزار شد

پیشنهاد روز

از فردا 50 همت برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

یارانه 600 هزار تومانی برای مادران باردار آغاز شد

پژو 207 دوباره میلیاردی شد

ساخت مسکن 25 متری با وام قرض الحسنه آغاز شد

پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت شاعر خوش قریحه محمدعلی بهمنی

استقلال و پرسپولیس و تیم ملی چندماه دور از آزادی

سینماهای سراسر کشور تعطیل می شوند