تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 14:08 - 28 May 2023

شاهکار جدید اختلالات و کندی سرعت اینترنت ایران

اختلالات و کندی سرعت اینترنت ایران این بار شاهکار جدیدی را خلق کرد و توانست به راحتی انتخابات اتحادیه پوشاک تهران را لغو کند.

تیرداد نیوز - حدود ۱۳ روز بعد از ادعای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات مبنی بر افزایش سرعت ۱۰ تا ۵۰ درصدی اینترنت ایران در سال گذشته، با کندی سرعت و اختلالات اینترنت ایران، تمام ادعاهای او تکذیب شد.

انتخابات اتحادیه پوشاک لغو شد

در حالی که از ساعات اولیه صبح امروز افراد زیادی برای شرکت در انتخابات اتحادیه پوساک تهران در مجموعه چهلسرای مصلای تهران حاضر شده‌ بودند بعد از دقایقی از آغاز رأی‌گیری اختلالات زیادی موجب کندی در رأی‌گیری و لغو برگزاری انتخابات شد.

در حالی که هزاران نفر در محوطه مصلای جنوبی یا همان مجموعه چهلسرای مصلای تهران حضور داشتند، اختلالات شبکه و قطعی مکرر اینترنت سبب شد تا در نهایت حدود ساعت ۱۰ و ربع به وقت تهران، انتخابات اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تهران لغو شود.

چه کسی پاسحگوی زمان و هزینه‌های اعضای اتحادیه پوشاک است؟

هزاران نفر از صبح برای رأی دادن در اتحادیه پوشاک تهران در مصلای امام خمینی حاضر شده‌ بودند. این افراد یا تولیدکننده بودند یا فروشنده پوشاک. حضور و رأی دادن در این انتخابات حداقل ۲ ساعت از زمان آنها را در بر می‌گیرد.

از سویی این زمان در کسب‌وکار آنها تأثیر داشته و می‌تواند هزینه‌هایی را برایشان در بر داشته باشد.

در ضمن برای آشنایی افراد با نامزدهای انتخاباتی اتحادیه پوشاک جلسات مختلفی برگزار شده و برگزاری این جلسات و امور جانبی آنها هزینه‌هایی را دربرخواهد داشت.

این در حالی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ودیگر افراد مسئول دولتی هیچ پاسخی در قبال اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک ندارند.

اوضاع وخیم اینترنت

این روزها در کشور شاهد هستیم که وضعیت اینترنت در بیشتر نقاط کشور بحرانی است و شاهد اوضاع وخیم دسترسی و سرعت اینترنت در کشور هستیم. این موضوع را بارها کاربران اینترنت در شیبکه‌های اجتماعی و کارشناسان امر در رسانه‌های رسمی و اجتماعی بیان کرده‌اند.

گزارشات بی‌پایه و اساس وزیر ارتباطات

در کنار این قطعی‌ها و گزارشات اختلالات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ماه گذشته بارها با اشاره به آمارهای بی‌پایه و اساس نه تنها وضعیت اینترنت ایران را با کیفیت اعلام کرد، بلکه بارها گفته که سرعت اینترنت ایران افزایش یاقته است.

برای افزایش سرعت اینترنت در هر کشور یا منطقه نیاز است که پهنای باند بین‌الملل و داخلی افزایش یابد تا بتوان میزان و سرعت دسترسی کاربران به اینترنت در آن منطقه یا کشور را افزایش داد.

در حدود دوسال فعالیت عیسی زارع‌پور هیچ قرارداد بین‌المللی برای افزایش پهنای باند بسته نشده و هیچ افزایش پهنای باند یا سرعت شامل حال کشور نشده است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد