تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 00:30 - 11 May 2023

ششمین همایش سالانه کلوپ ملی پیکان برگزار شد

ششمین همایش سالانه کلوپ ملی پیکان به مناسبت 56 سالگی تولید این خودرو با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو و مشارکت انجمن خودروهای تاریخی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیل رانی در برج میلاد تهران برگزار شد.

خبرنگار لیلا خرمی

به گزارش تیرداد نیوز -  ششمین همایش سالانه کلوپ ملی پیکان با حضور 500 دستگاه انواع پیکان از شهرهای مختلف کشور در محل برج میلاد برگزار شد. در این همایش خودروهای پیکان با مدل های مختلف از جمله تاکسی و وانت پیکان و انواع مدل های سواری این خودرو خاطره انگیز حضور داشتند.

این همایش با حمایت مستقیم گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان تولید کننده پیکان همراه بود و در آن کاظم ژیان رییس کلوپ ملی پیکان در خصوص این همایش گفت پیکان برای ما ایرانی ها تنها یک خودرو نیست، بسیاری از مردم با آن خاطراتی دارند و پیکان اولین خودرو اغلب مردم بوده است. وی در ادامه افزود متاسفانه در طول دو دهه گذشته بسیاری از نمونه های ارزشمند این خودرو از بین رفته و باید گفت کمی به آن بی مهری شده، اما خوش حالیم که گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان جایی که پیکان در آن متولد شده است، از کلوپ ملی پیکان حمایت می کند، زیرا عقیده داریم حمایت از این خودروها حمایت از خاطرات و تاریخ اجتماعی کشور به حساب می آید و این مسوولیت اجتماعی را ایران خودرو به عهده گرفته است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد