تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - 17:01 - 01 February 2023

بیمه تعاون روز بیمه های ماشین را جشن گرفت

اول فوریه به نام روز بیمه های خودرو شناخته می شود و این روز بهانه ای است برای یادآوری ضرورت رانندگی ایمن و آگاهی از فوایدی که داشتن بیمه نامه می تواند برای صاحب خودرو فراهم کند؛ بیمه تعاون این روز را با اهدای هدیه ای جشن گرفته است.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از بیمه تعاون، هرساله روز اول فوریه (12 بهمن) به عنوان روز بیمه خودرو در جهان شناخته شده و یادآوری است برای جدی گرفتن رانندگی ایمن و نیز اطمینان حاصل کردن از اینکه داشتن بیمه نامه چه قابلیت هایی را برای فرد راننده ایجاد می کند.

این روز همچنین ما را ترغیب می کند که به گذشته نگاه کرده و قدر پولی را که برای خرید خودرو داده ایم را بیشتر بدانیم.

باید اذعان داشت که بیمه خودرو از زمانی که اولین خودرو توسط «کارل بنز» در سال 1886 اختراع شد، وجود داشته است؛ چراکه «بنجامین فرانکلین»، سیاستمدار و مخترع آمریکایی و بنیانگذار ایالات متحده در سال 1751 با همراهی تعدادی از آتش نشانان موفق به راه اندازی شرکت بیمه شد و پرچمدار بیمه های خودرو نیز شناخته می شود.

ولی در نهایت تاریخچه روز خرید بیمه نامه خودرو به سال 1897 باز می گردد که در آن روز «گیلبرت جی لومیس Gilbert J. Loomis» از وستفیلد ماساچوست با خرید بیمه نامه مسئولیت خودرو به مبلغ 1000 دلار از Travelers در دیتون اوهایو برای وسیله نقلیه تک سیلندر خود، در جهان تاریخ ساز شد؛ بیمه نامه ای که سبب می شود تا در صورت بروز حوادث، آتش سوزی، سرقت و... بتوانیم بیمه را در تأمین مالی موارد شریک کنیم.
خرید این بیمه نامه همچنین سبب شد تا ایده گنجاندن اقدامات ایمنی، آموزش و صدور گواهینامه نیز متحول شود.

بیمه های اتومبیل بیمه تعاون

بیمه تعاون از 20 تیر 1392 که در کنار سایر شرکت های بیمه ای وارد میدان شد و بنا را برای توسعه این صنعت در بین اقشار مختلف جامعه گذاشت، همواره در تلاش بود تا با خدمت رسانی سریع، بهنگام و کاربردی، رضایت مشتریان خود را تأمین کند و بر این اساس هم کنون نیز از طریق سایت بیمه تعاون و سایت‌های مرتبط به آن، علاوه بر استعلام نرخ بیمه نامه ثالث، استعلام خسارت بیمه نامه ثالث و نیز تمدید آن و همچنین تکمیل فرآیند افزایش تعهدات ثالث به صورت آنلاین و درلحظه انجام می‌شود.

از دیگر سو، بیمه تعاون در حوزه صدور و فروش دیجیتال بیمه‌نامه پیشرفت قابل توجهی داشته و از نخستین شرکت‌هایی است که همکاری با استارتآپ‌ها را آغاز کرد و به‌خوبی توانست از این فضای جدید بهره‌برداری کند. این فرآیند تا آن‌جا پیش رفته که کارشناسان معتقدند بیمه تعاون در حوزه صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت دیجیتال، روندی برد برد و روبه‌رشد را تجربه کرده است.

قابل توجه است که مراکز پرداخت خسارت سیار برای سهولت خدمت‌رسانی به زیان دیدگان به خصوص در کلان شهرهاست. اگر شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید، دارای مرکز پرداخت خسارت سیار باشد؛ می‌توان این اطمینان را داشت که در هنگام وقوع حادثه، بدون اتلاف وقت می‌شود خسارت دریافت کرد که این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

بیمه تعاون از این مزیت برخوردار بوده و بر این اساس در زمان وقوع حادثه، کارشناسان ارزیاب خسارت به محل اعزام شده و آن را بررسی می‌کنند.

از دیگر سو، هر ماهه با تمام بیمه گذاران از سوی واحد روابط عمومی و امور مشتریان، تماس صورت گرفته و مواردی نظیر پیگیری وصول خسارات و ارزیابی رضایت از خدمات آن‌ها پرسش می‌شود.

یک هدیه 200 میلیونی

با توجه به فصل زمستان و افزایش احتمال حوادث آتش سوزی برای منازل مسکونی و نیز کاهش ریسک این احتمال، تمام افرادی که بیمه نامه بدنه اتومبیل بیمه تعاون را خریداری می کنند، از بیمه نامه رایگان آتش سوزی منازل مسکونی خود برخوردار می شوند.

بر این اساس، خریدار بیمه نامه اتومبیل نه تنها به کاهش ریسک های خود در قبال اموال با ارزش اقدام کرده، بلکه به خاطر ذکاوت در مدیریت ریسک، از هدیه 200 میلیونی پوشش خسارت نیز برخوردار خواهد شد.

یک معافیت از عید فجر تا عید نوروز

هدایای بیمه تعاون برای تشویق دارندگان وسایل نقلیه ادامه دارد؛ بر این اساس تمام افرادی که تاکنون نسبت به تمدید بیمه نامه شخص ثالث خود اقدام نکرده اند، از امروز تا پایان عید نوروز فرصت دارند با خرید بیمه نامه تعاون از معافیت جرایم ثبت شده نیز برخوردار شوند.

و برگزاری جشن 1.170.000 فقره صدور بیمه نامه

امروز 12 بهمن و همزمان با 1 فوریه که به نام روز بیمه های ماشین شناخته می شود، بیمه تعاون بر آن شد تا با تقدیر از تمام افرادی که به این شرکت اعتماد کرده اند، به نخستین افرادی که بیمه شخص ثالث و بدنه تهیه کرده اند، هدیه داده و از اعتماد آنها قدردانی کند.

جشن صدور یک میلیون و 170 هزار فقره بیمه نامه شرکت بیمه تعاون در نخستین ساعات روز چهارشنبه 12 بهمن درحالی برگزار شد که علاوه بر حضور یکی از مشتریان برای خرید بیمه نامه بدنه، یکی از نمایندگان شرکت بیمه تعاون نیز برای صدور بیمه نامه شخص ثالث خودروی خود وارد شرکت شد و این همزمانی، سبب شد تا خاطره روز «بیمه های ماشین» در کنار تمام خانواده بیمه تعاون صورت پذیرفته و دلنشین تر شود.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور

سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است