تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 22:56 - 22 November 2022
در بازدید مدیرعامل ساپکو از شرکت ایتراک مطرح شد

برنامه تکمیل آزمون های 85 گانه در ایتراک

مدیرعامل شرکت ساپکو در بازدید از ایتراک به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آزمایشگاهی و آزمون قطعات و مجموعه‌های خودرو در خاورمیانه (ایتراک)، بر ضرورت توسعه همکاری و تعامل شرکت ایتراک و مراکز مهندسی ایران خودرو و ساپکو تاکید کرد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از ایکو - بهروز غفاری، ضمن تاکید بر توسعه فعالیت‌های مهندسی در زنجیره تامین، گفت: نقش شرکت ایتراک در نهادینه‌سازی و توسعه دانش مهندسی و استانداردهای حوزه آزمون بسیار کلیدی است.

وی اهتمام جدی به تحقیق و توسعه را پاشنه آشیل توسعه صنعت خودروسازی و نقش آن را در کاهش هزینه و بهای تمام شده، افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری، بسیار خطیر عنوان کرد.

غفاری با معرفی شرکت ایتراک به عنوان یک مرکز دانش بنیان، تاثیرگذار و مطرح در مقایسه با شرکت‌های مطرح در این حوزه، بر ضرورت ایجاد مرکز آزمون جاده‌ای و تصادف و همچنین تکمیل قابلیت انجام آزمون‌های ۸۵ گانه خودرو در شرکت ایتراک تاکید کرد و گفت: توسعه مراکز آزمون خودرو شرط لازم در توسعه صنعت خودروی کشور است.

وی تعامل هدفمند شرکت ایتراک با مهندسی ساپکو و مرکز تحقیقات ایران خودرو را زمینه‌ساز توسعه دانش مهندسی دانست و با اشاره به ارزش دانش، آن را غیرقابل ارزش‌گذاری معرفی و بر ضرورت توسعه دانش مهندسی از گذرگاه تعامل ایتراک و مراکز طراحی مهندسی تاکید کرد.

در ادامه این بازدید، جهاندیده، مدیرعامل ایتراک ضمن ارایه گزارش عملکرد و برنامه‌های این شرکت، از کسب ۵.۲ میلیارد سود در شش ماهه گذشته، تحقق ۹۰ درصد درآمد سال۱۴۰۰ در شش ماهه نخست امسال براساس گزارش حسابرسی مجمع میان‌دوره‌ای شرکت ایتراک و جهت‌گیری و برنامه‌ریزی این شرکت در راستای توسعه آزمون‌ها در حوزه ماژول و مگاماژول‌های خودرو خبر داد.

وی ضمن معرفی پروژه‌های در دست اجرا و توسعه‌ای شرکت ایتراک، اظهار کرد: عزم جدی ایتراک در راستای تکمیل آزمون‌های ۸۵ گانه و ضرورت ایجاد مرکز آزمون‌ جاده‌ای قرار دارد. 

گفتنی است، مدیرعامل ساپکو و قائم مقام این شرکت، در این بازدید از ۱۸ آزمایشگاه تخصصی شرکت ایتراک در حوزه‌های مختلف ارتعاش و خستگی، برق و الکترونیک، پلیمر و نساجی، کالیبراسیون، موتور و قوای محرکه، مکانیک، متالورژی، نورسنجی، ماشین‌های الکتریکی، سازگاری الکترو مغناطیسی بازدید کردند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
حمایت از کسب و کارهای دارای سطح بلوغ فناوری 3 یا بالاتر

حمایت از کسب و کارهای دارای سطح بلوغ فناوری 3 یا بالاتر

بررسی مهارکنندهای دارویی در درمان سرطان کولورکتال

بررسی مهارکنندهای دارویی در درمان سرطان کولورکتال

رونمایی از محصولات جدید شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

رونمایی از محصولات جدید شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

ایجاد بیش از دو هزار هکتار مجتمع گلخانه ای و شیلاتی

ایجاد بیش از دو هزار هکتار مجتمع گلخانه ای و شیلاتی

افزایش ماندگاری محصولات غذایی با پوشش های زیستی نانویی ایران ساخت

افزایش ماندگاری محصولات غذایی با پوشش های زیستی نانویی ایران ساخت

پیشنهاد روز

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

آغاز ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا

تشریح جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری

هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه های مدعی تقلب

آغاز ثبت نام متقاضیان ترمیم نمره اول اردیبهشت

بانک ها پنجشنبه ها تعطیل می شوند

پرواز همه فرودگاه های کشور برقرار شد