تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - 18:17 - 02 October 2022

تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان تحت پوشش بیمه تعاون

سی و پنجمین تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان با پوشش بیمه تعاون در حال برگزاری است.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از بیمه تعاون، سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان پس از ۲ سال وقفه با حضور هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی به میزبانی سه استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در پنج مرحله به مسافت کلی ۷۶۴ کیلومتر و با پوشش بیمه تعاون، در حال برگزاری است.

این تور یکی از طولانی‌ترین تور دوچرخه سواری کشور و قدیمی‌ترین تور قاره آسیا به شمار می‌رود که در سه استان آذربایجان‌غربی، اردبیل ، آذربایجان‌شرقی زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود.

این تور برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ با حضور تیم‌های داخلی برگزار و از آن سال تاکنون به طور مستمر برگزار شده اما طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و طی امسال باتوجه به فروکش کردن ویروس برگزار می‌شود.

گفتنی است که ۱۱۰ ورزشکار دراین تور حضور خواهند داشت که ۹۰ ورزشکار این تور از کشورهای خارجی، مانند آلمان، بلژیک، مالزی، اندونزی، آفریقای جنوبی، عراق، تایلند، لیتوانی، مراکش و مابقی از تیم‌های داخلی آذربایجان‌شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی و مشهد هستند.

شایان ذکر است که شرکت بیمه تعاون همواره توجه ویژه ای به ورزش داشته و تاکنون در رشته های گوناگون نیز اقدامات حمایتی داشته است. در همین خصوص، لازم به ذکر است که در اسفند 1400، مهرداد عباسی، نماینده شعبه کردستان بیمه تعاون به عنوان سرپرست هیأت دوچرخه سواری شهرستان سنندج انتخاب شده است.

همچنین، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون در دیدار اخیر خود با رییس انجمن ورزش شرکت های ایران اعلام کرد: این شرکت آمادگی ارائه بیمه ویژه به بازیکنان حرفه ای را همچون طرح های بیمه ای کشور های اروپایی برای بازیکنان حرفه ای دارد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد