تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - 20:38 - 29 September 2022

محمدرضا شریفی به مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در خراسان شمالی منصوب شد

با حضور عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، حکم سرپرستی مدیریت شعب خراسان شمالی به محمد رضا شریفی تقدیم گردید.

تیرداد نیوز - محمد رضا شریفی سرپرستی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در خراسان شمالی را بر عهده گرفت با حضور عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، حکم سرپرستی مدیریت شعب خراسان شمالی به محمد رضا شریفی تقدیم گردید.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم تکریم مدیر پیشین و سرپرست جدید مدیریت شعب خراسان شمالی اظهار داشت: محصولات متنوع اعتباری و بانکی و سیاست ها و آیین نامه های کاربردی در اختیار واحدهای اجرایی و شعب قرار گرفته است و همکاران استان و روسا و کارکنان شعب می توانند نیاز مالی و بانکی مشتریان و متقاضیان را تامین نمایند.

وی افزود: ۳۲ سال از سابقه اجرایی صندوق و بانک گذشته و در این سال‌ها روند رو به جلوی بانک کاملا مشخص و مشهود بوده است.

ایرانی خاطر نشان کرد: در ابتدای تاسیس بانک، برخی مسئولیت های تخصصی به نیروی انسانی بانک قابل واگذاری نبود، و با گذشت زمان و کسب تجارب لازم، تمامی مسئولیت های مهم به نیروهای بومی بانک سپرده می شود.

این مقام بانکی گفت: باعث مسرت است که امروزه در این بانک هرگونه تغییرات از افراد و همکاران خود بانک انتخاب می شود و این در خصوص سمت های راس بانک گرفته تا پست های پایین تر مصداق پیدا می کند که این یک افتخار بزرگ است.

ایرانی تصریح کرد: نظام بانک امروز تکالیف زیادی بر عهده دارد که از جمله می توان به تکالیف بودجه ای و پرداخت تسهیلات کارآمد و تجهیز مناسب منابع اشاره کرد.

عضو هیات مدیره تاکید کرد: برخی مسائل و چالش ها است که در کل نظام بانکی مصداق پیدا نموده است و بانک ها در تلاش هستند تا با در پی گرفتن برنامه های اثربخش، انضباط مالی و نقدینگی را رعایت نمایند و از ناترازی ها و کسری ها جلوگیری کنند.

در این جلسه محمد جعفر ایرانی با تشکر از زحمات چندین ساله محمد ندری گفت: عملکرد استان موجب گردیده بخش های اقتصادی استان به رشد و ارتقاء مناسبی دست یابند و خصوصا پرداخت تسهیلات تکلیفی که به نتایج خوبی منجر گردیده است.

وی باتبریک وآرزوی موفقیت برای محمد رضا شریفی گفت: ایشان از قدیمی ترین و موفق ترین مدیران استان است که با تجربه مناسب، بعنوان سرپرست مدیریت شعب خراسان شمالی منصوب شده اند.

احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری و سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک نیز در حضور همکاران مدیریت شعب و روسای شعب استان مطالب مهمی را مطرح نمودند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر به محمد ندری بیابانی، حکم سرپرستی محمد رضا شریفی به امضای شیخ حسینی سرپرست بانک نیز توسط عضو هیات مدیره بانک اهدا شد. شریفی از مدیران با تجربه که در کارنامه خود پیش از این مدیر شعب استان گلستان، معاون مدیریت شعب خراسان رضوی، معاون مدیریت شعب خراسان شمالی و مدیر شعب خراسان شمالی نیز بوده است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور

سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است