تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - 21:10 - 20 September 2022
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

حرکت پست به سمت هوشمند سازی باعث اشتغال زایی شده است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی،نقش مهم پست در ارتقای کسب و کار روستایی و توسعه و آبادانی کشور را مورد توجه قرار داد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از شرکت ملی پست؛ علیرضا نظری نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل پست استان مرکزی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های پرسنل پست استان مرکزی به خصوص خدمت رسانی ویژه به زائرین حسینی، کارکنان پست را الگویی ممتاز برای سایر دستگاه ها در امر مشتری مداری و خدمت رسانی در تمام شرایط به مردم دانست.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های پست، خاطر نشان کرد: با تغییرات گسترده، هوشمند سازی، استفاده از خدمات نوین در پست و همچنین همکاری با برخی استارت آپ ها خوشبختانه شرکت ملی پست توانسته قدم های خوبی در جهت اشتغال زایی بردارد.

وی همچنین در خصوص گسترش خدمات پستی در روستاها و نقاط کمتر برخوردار گفت: «پست با گسترش خدمات در روستاها نقش مهمی درتوسعه و آبادانی کشور و ارتقای کیفیت زندگی مردم، ایفا کرده است.»
نظری همچنین ضمن استقبال از سرویس های متعدد پستی خواستار معرفی هرچه بیشتر سرویس ebazar و پست مستقیم به مدیران بنگاه های کوچک اقتصادی شهرستان خمین شد.

مدیرکل پست استان مرکزی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان گفت: در آستانه اربعین حسینی 34 هزار گذرنامه توسط کارکنان پست استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات شرکت ملی پست جهت تسریع در توزیع مرسولات گذرنامه بیان داشت: راه اندازی سامانه 193 جهت دریافت کد رهگیری ، افزایش تعداد باجه های میز خدمت به زائرین و ارائه سرویس در روزهای تعطیل از مهمترین این اقدامات می باشد.

مدیر کل پست استان مرکزی همچنین به مزایای پروژه GNAF پرداخت و افزود: طرح GNAF یکی از طرح های مهم در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک است و به عنوان یکی از زیر ساخت های مهم تبادل داده های مکانی محور در مدیریت شهری از اهمیت زیادی برخوردار است .

عباسی افزود:«بازنگری در فرآیند های پستی،کنترل و پایش روزانه عملکرد همکاران و توجه به ارتقا کیفیت خدمات،باعث شده که پست استان مرکزی در ارائه خدمات کیفی جز استان های برتر کشور باشد.»

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور