تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - 17:54 - 02 September 2022
مسکنی:

مشاهیر تعاون در نمایشگاه رسم تعاون معرفی می شود

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه مباحث تعاون در مراکز علمی و دانشگاهی فرصتی برای اشتراک اطلاعات، تجربیات و ثبت دانش تعاون و هم‌افزایی صاحب نظران تلقی می‌شود.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه رسم تعاون و آیین تکریم «مرتضی فرهادی» نظریه‌پرداز حوزه تعاون و استاد علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبایی اظهار داشت: با هم‌افزایی نظریات متخصصین و تجربیات تعاونگران، می‌توان راهکارها و ساز و کارهایی برای تسهیل فعالیت تعاونی‌ها در نظر گرفت تا بستر فعالیت علاقه‌مندان و فعالین به نحو بهتری در بخش تعاون فراهم شود.

فرهادی، استاد دانشگاه و نظریه‌پرداز حوزه تعاون گفت: فعالیت کشاورزی در ایران طی حدود ده هزار سال، بر مبنای تشکل‌ها و تعاونی‌ها به‌ پیش رفته است و مستندات این تشکل‌ها و تعاونی‌ها در کتاب‌هایی ارزشمند چاپ شده که قابل طرح در مجامع جهانی و کشورهای دیگر است.

وی افزود: آثار تألیفی درباره پیشینه تعاونی‌ها در ایران، از جمله کتب ارزشمند و قابل ارائه به مجامع علمی دنیا محسوب می‌شوند.

در ادامه این مراسم با حضور «میثم موسایی» استاد دانشگاه تهران، رشته کارشناسی «اقتصاد تعاون» در دانشگاه تهران رونمایی شد.

در ادامه این مراسم «روح‌الله ایزدخواه» نماینده مردم تهران، «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک و «غلامرضا منتظری» نماینده مردم آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی مطالبی در خصوص اهمیت تعاون در کشور، تجربیات ارزشمند تعاون و لزوم توجه به کارکردهای تعاون در پیشرفت اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه مطالبی را مطرح کردند.

همچنین «محمد شیخ‌حسینی» سرپرست بانک توسعه تعاون، «علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد» رئیس مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران، مدیران کل حوزه تعاون، «البرز محمدی» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون نیز در این مراسم حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد