تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - 21:54 - 16 August 2022
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست خواستار شد؛

وصول مطالبات و بررسی مسائل مشکلات ترافیک درآمد و هزینه

علیرضا زرگوش، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بر نهایی نمودن بروز رسانی آمار و اطلاعات مربوط به خودرو ها؛ تجهیزات و املاک تحت مالکیت استان ها تاکید و خواستار ارائه گزارش توسط واحدهای اجرایی شبکه پستی کشور شد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از شرکت ملی پست، عصر روز دوشنبه بیست و چهارم مرداد ماه ۱۴۰۱ نشست "وصول مطالبات" با حضور علیرضا زرگوش و جمعی از مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در این نشست ضمن تاکید بر تعیین تکلیف بندهای صورتجلسه‌های گذشته توسط مدیران، تکمیل و ارسال مطالبات مشکوک و وصول نشده، حداکثر تا سی و یکم شهریور ماه جاری توسط واحدهای اجرایی، گفت: «محورهای مدنظر از قبیل ارتقای کیفیت ارائه خدمات، جذب ترافیک و درآمد بیشتر و تاکید بر وصول مطالبات از جمله موارد مهمی است که مستمر باید پایش شود».

وی همچنین وصول مطالبات و طرح دعوی علیه بدهکاران خصوصی از جمله حقیقی و حقوقی را از طریق مراجع قضایی استان ها خواستار شد و گفت: «نباید اجازه دهیم حقوق شرکت ملی پست تضییع گردد.»

این عضو هیئت مدیره همچنین نظارت بر ارائه خدمات با کیفیت، پیگیری و بازاریابی برای جذب ترافیک و درآمد و همچنین تسریع در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر را در برنامه های آتی مدیران استان ها قرار داد و افزود: «برای گذر از مشکلات و برون رفت از بحران های مالی با برنامه ریزی دقیق، نظارت مستمر و همت و تلاش مضاعف باید از حقوق شرکت ملی پست دفاع کرده، مطالبات را وصول و نیروی انسانی را با انگیزه نمائیم».

راهبر حوزه مالی شرکت ملی پست همچنین نظارت بر اعمال نرخنامه جدید خصوصا در قراردادهای کلان را مورد تاکید قرار داد.

در جریان این جلسه مدیران ستادی حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع، حقوقی، املاک و قراردادها خواستار تعامل بیشتر استان ها در این خصوص شده و نکات اداری و قانونی در راستای وصول حداکثری مطالبات را ارائه نمودند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد