تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - 23:51 - 26 July 2022

باغ تالار شهریار

باغ تالار شهریار مجلل ترین باغ تالار جهت برگزاری مراسم عروسی در شهریار و ارائه دهنده بهترین خدمات پذیرایی باغ تالار عروسی با تخفیف ویژه در شهریار.
باغ تالار و رستوران عمارات کامرانیه
موقعیت مکانی
شهریار بلوار مارليك به سمت ميدان سپاه به سمت شهرك شقايق بلوار صياد شيرازی نبش گلستان 7 تالار و رستوران عمارت كامرانيه
اطلاعات تماس
مدیریت : 09126645699
باغ تالار شهریار

بهترین باغ تالار در شهریار

باغ تالار شهریار مجلل ترین باغ تالار جهت برگزاری مراسم عروسی در شهریار و ارائه دهنده بهترین خدمات پذیرایی باغ تالار عروسی با تخفیف ویژه در شهریار.مجموعه باغ تالار شهریار با فضایی بسیار شیک و مدرن دارای تالارهای مجلل و خدمات پذیرایی ویزه جهت برگزاری مراسم های عروسی و سایر میزبانی های خانوادگی، کنفرانس ها، همایش ها و گردهم آیی های سازمان های و شرکت های مختلف است.

سالن های بزرگ و مجهز به تمامی امکانات مدرن در باغ تالار پذیرایی شهریار، برای برگزاری انواع مراسم ها به همراه ورودی مخصوص، سرویس غذاهای متنوع ایرانی، خارجی و سنتی با بالاترین کیفیت در کنار بهره گیری از مهمانداران حرفه ای شرایطی را فراهم داشته تا میهمانی خاطره انگیز را تجربه نمایید.

بهترین باغ تالار شهریار

امکانات تالار پذیرایی در شهریار

باغ تالار پذیرایی شهریار از جمله بهترین باغ تالار غرب تهران می باشد و محیطی وسیع با تمامی امکانات از جمله ورودی های مجزا، منوهای متنوع با هر سلیقه و منوی ویژه تشریفات لوکس، فضای باز بسیار شیک، سرسبز و مدرن، سالن عقد فضای باز و داخلی، آب نمای مجلل و سفره خانه سنتی از ویژگی های این مجموعه در منطقه می باشد.

تیم تشریفاتی تالار مجلل در شهریار بهترین خدمات مشاوره و میزبانی را برای تمامی مراسم های عروسی و ترحیم را برای شما در نظر خواهد گرفت.این مجموعه دارای سفره‌ عقدهای مختلف برای انواع سلیقه ها است تا نهایت رضایت شما از برگزاری مراسم عروسی جلب شود.پرسنل و مهمانداران تالار با پوشش بسیار شیک، برخورد مودبانه و مهارت بسیار بالا میزبان میهمانان شما انجام خواهند بود.باغ تالار شهریار برای عروس و داماد هایی که مکان برگزاری مراسم عروسی برایشان بسیار مهم است و علاوه بر تزئینات زیبا، گل آرایی حرفه‌ ای، جایگاه عروس و داماد و نورپردازی رویایی و سرویس‌ های تشریفات بسیار متنوعی و هوشمندانه‌ ای را انتخاب خواهد کرد.تیم تشریفات تالار پذیرایی شهریار سرویس دهی با بالاترین کیفیت ظروف پذیرایی، شام و نوع چینش میزهای پذیرایی و میزهای شام را در منوهای متنوع بسته به سلیقه عروس و داماد ارائه می کنند.

اتاق عقد با امکان طراحی و دکوراسیون مطابق با تم مورد نظر میزبان صورت می پذیرد.

برگزاری جشن ها و مراسم فاخر و باشکوه را به ما بسپارید زیرا ما تمام موارد را برنامه ریزی کرده تا همه چیز در تایم مخصوص پیش برود.همچنین در این عمارت لوکیشن‌ هایی زیبایی برای عکاسی عروس و داماد تعیین شده است و پذیرایی و سرو نوشیدنی برای مهمانان در کمال احترام توسط کادر این مجموعه انجام می‌ شود. دکوراسیون خیره کننده، نور پردازی عالی و اکسسوری فوقق العاده همه نشان دهنده این است که این تالار لوکس ترین گزینه برای برگزاری عروسی است.موقعیت مکانی باغ تالار شهریار با لوکیشنی جذاب در منطقه ای دنج و آرام و بدور از ساختمان های مسکونی قرار گرفته است و محیط بسیار آرام و فرح بخشی را برای مهمانان بوجود آورده است.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو منصوب و جانشین مهندس ناصر تقی زاده شد .

خدمات مراسم باغ تالار شهریار

مجموعه تالار پذیرایی منطقه شهریار دارای کارگروه متخصص در امر برگزاری مجالس محتلف است.تجهیزات موجود برای انواع مراسم ها مانند عروسی، ترحیم و تولد با بالاترین و بروز ترین تجهیزات پیش بینی شده است. سفره عقد بسیار مدرن و زیبا، سفره عقد ورودی عروس و داماد، دیزاین جایگاه عروس و داماد، گل آرایی مجالس،حریر آرایی، شمع آرایی و ایجاد سازه های دکوراتیو، خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس و اجرای بخار سرد و آتش بازی بسیار حرفه ای بخش دیگری از خدمات ما به شما است.

منو غذاهای باغ تالار شهریار

منوی غذای با غ تالار بدون شک یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین قسمت‌ های هر مراسم و مجلسی برای میهمانان.در باغ تالار شهریار با امکان انتخاب انواع غذا های ایرانی، خارجی و سنتی می تواند بهترین خاطره ممکن را برای میهمان خود رقم بزند.تهیه انواع غذا در این مجموعه با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر صورت می پذیرد و در کنار آن امکان افزودن منو های متنوع جهت انواع مراسم ها مانند مراسم عقد، نامزدی، تولد، سمینار، میتینگ و همایش و گردهمایی ها نیز وجود دارد.

بهترین منوی غذای تالار عروسی و ترحیم با تنوع بسیار با توجه به بودجه‌ ای که برای برپایی مراسم در نظر گرفته‌ اید به شما اراپه خواهد شد. 

منو انواع کباب ها

کباب لقمه 200 گرمی
ادنا کباب 250 گرمی
جوجه کباب زعفرانی 300 گرمی
جوجه ترش 350 گرمی
کباب برگ گوسفندی ممتاز 280 گرمی
کباب شیشلیک 450 گرمی
کباب وزیری 350 گرمی
فیله رول 300 گرمی
کباب چنجه رولتی 350 گرمی
کباب ماستی لار 030 گرمی
کباب نگین دار 250 گرمی

غذاهای ایرانی و پلویی ها

کته زعفرانی 400 گرمی
باقالی پلو با ماهیچه 600 گرمی
باقالی پلو با گردن 500 گرمی
شوید پلو با ماهی کبابی و سوخاری
پلو پاکستانی با مرغ بریانی
پلو هندی با گوشت بره
سینی مخصوص سر آشپز
سینی سلطنتی کامرانیه
سینی همایونی
سینی وی ای پی
سینی دریایی

غذاهای خارجی

استیک ریبای
استیک مینیون
استیک تی بن
استیک چیکن
بشقاب چیکن
پیتزا رست بیف
پیتزا میکس رویال
پیتزا پیرونی
پیتزا مخلوط
پیتزا مارگارین
برگر رویال
برگر بلو
برگر کامرانیه
فیله سوخاری
فیله
استریپس
بشقاب سوخاری
قارچ سوخاری
پنه آلفرد
پنه پستو
پنه عربیتا

انواع سالادها

سالاد شیرازی
سالاد تبوله
سالاد عمارت کامرانیه
سالاد سزار سوخاری و گریل
سالاد بی بی اسفناج
سالاد بلغاری
سالاد یونانی
سالاد آشپز

انواع پیش غذا

کتف و بال
چنجه چیلی پاچینی
کشک بادمجون
میرزا قاسمی
بشقاب سرآشپز
بادمجون شکم پر پنیری
سیب تندروی
سیب ویژه کامرانیه

منو غذاهای باغ تالار شهریار

سفره خانه سنتی در شهریار

بخش دیگری از خدمات مجموعه باغ تالار شهریار خدمات سفره خانه سنتی است و این مجموعه با آلاچیق های بسیار زیبا و شیشه ای با امکانات مختلف از جمله امکانات گرمایشی و سرمایشی، فضایی بسیار سرسبز، آبنما و نورپردازی زیبا و اجرای موسیقی زنده پذیرای انواع دورهمی های دوستانه، خانوادگی، ولیمه و جشن های تولد و سایر مراسم های ضیافتی شما عزیزان است.همچنین این مجموعه دارای کافه دنج و لاکچری برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت با منو انواع بستنی ها، کیک ها، ای و قهوه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم می باشد.

محیط سفره خانه سنتی باغ تالار شهریار با بهره گیری از متریال هایی از دل طبیعت، فضایی صمیمی همراه با حس راحتی هرچه بیشتر را برای خلق لحظاتی رویایی و خاطره ساز را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.

منو سفره خانه سنتی شهریار از جمله منو های متنوع برای سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده که به شرح زیر است.

دو سیب عربی
دو سیب شلیل
دو سیب آلبالو عربی
آدامس دارچین عربی
هندوانه یخ عربی
بلوبری عربی
بلوبری یخ عربی
سیب یخ عربی
پرتغال عربی
پرتغال خامه
عربی
پرتغال نعنا عربی
توت فرنگی یخ عربی
لیمو نعنا عربی
شیر نارگیل عربی

دو سیب
دو سیب آلبالو
دو سیب شلیل
دو سیب یخ
هندوانه یخ
آدامس
آدامس دارچین
بلوبری یخ
بلوبری
پاستیل
شیر قهوه
شیر نارگیل
پرتغال
لیمو نعنا
هلو
پرتغال خامه
سیب یخ

خدمات مراسم تالار در شهریار

باغ تالار شهریار علاوه بر مراسم های عروسی و ترحیم آمادگی برگزاری انواع مراسم های رسمی مانند همایش‌ ها و افتتاحیه‌ ها را نیز دارد.امکانات این مجموعه با دیزاین های مختلف و اماکن نصب مانیتورها و تلوزیون های ال ای دی و بکارگیری بهترین صندلی های مبله آماده برپایی تمامی مراسم های رسمی ارگان ها و شرکت ها و کارخانه های مختلف و سمینارهای عمومی و تخصصی می باشد.

ما با خدمات متمایز مانند اینترنت رایگان، پذیرایی میان وعده و شام یا ناهار، اتاق VIP، کافه و رستوران با امکان انواع پذیرایی نوشیدنی های سرد و گرم، بکار گیری بهترین و مدرنترین سیستم های صوتی و تصویری، نورپردازی، ویدیو پرژکتور و غیره آماده خدمت رسانی به شما صاحبان برند های مختلف در حوزه های اقتصادی و صنعتی و دانشگاهی هستیم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی