تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 00:15 - 20 May 2022
سرپرست بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت آکپا ؛

بانک توسعه تعاون حامی تولید و کارآفرینی است

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون همواره حامی تولید و کارآفرینی است.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ محمد شیخ حسینی در حاشیه سفر رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های کشور به تبریز از شرکت دانش بنیان آکپا در شهرک سرمایه گذاری خارجی بازدید کرد.

سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران این شرکت خصوصی اظهار داشت: حمایت از تولیدات اشتغال آفرین برای بانک ما یک افتخار است.

وی اضافه کرد: مجموعه موفق آکپا نیز به عنوان یک برند موفق و خوشنام یکی از نمونه های برتر در حوزه شرکت های دانش بنیان است.

وی تعامل دو سویه بین بانک و شرکت ها را زمینه ساز تحقق تحول در چرخه تولید خواند و افزود: اگر این همکاری دو سویه تقویت شود قطعا بستر حمایت از سایر حلقه های مرتبط با تولید نیز بیش از پیش تقویت می شود.

این گزارش می افزاید؛ سعید معادی معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز در این بازدید ضمن اشاره به ظرفیت بسیار بالای صنایع مستقر در شهرک های صنعتی تبریز گفت: خوشبختانه مجموعه آکپا یکی از موفق ترین هاست و در طول این مدتی که با بانک همکاری می کنند همواره شاهد توسعه و رونق بیش از پیش این مجموعه بوده ایم.

وی اضافه کرد: امسال به واسطه شعار سال توجه ها به شرکت های دانش بنیان بیشتر شده است به همین دلیل باید از این فرصت جهت رونق بخشیدن به این ظرفیت های فوق العاده اشتغال و کارآفرینی بیش از پیش استفاده کنیم.

گزارش بانک توسعه تعاون حاکی است؛ سیروس حکیمی؛ بنیانگذار شرکت آکپا و آلاکس تولید کننده انواع پروفیل آلومینیوم آکپا، کارخانه تولید یراق ‏آلات آلاکس و کارخانه آنادایز آلومینیوم نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت های این شرکت ارائه داد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد