تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 00:10 - 19 May 2022

خود را خدمتگزار مشتریان تعاونگران و همکاران شعب بانک توسعه تعاون می دانم

سرپرست بانک توسعه تعاون عنوان کرد: خود را خدمتگزار مشتریان، تعاونگران و همکاران شعب بانک می‌دانم.

به گزارش تیرداد نیوز - محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران شعبه مرکزی مشهد اظهار داشت: جای بسی افتخار است که اولین سفر رسمی به‌عنوان مسئول بانک به مقصد خراسان رضوی و مشهد مقدس صورت گرفته است.

وی افزود: نشست و جلسات با همکاران شعب به‌منظور ارزیابی عملکرد استان نیست، بلکه برای هم‌اندیشی و طرح مسائل، کمبودها، نارسایی‌ها و چاره‌اندیشی برای حل مشکلات و تسهیل در ارائه خدمات بانکی است.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: برخی مسائل و مشکلات پیش‌پاافتاده شعب گاهی باعث می‌شوند همکاران در ارائه خدمات با موانعی مواجه شوند و توان رقابت و ارائه خدمات شایسته از همکاران گرفته می‌شود. لذا چنین مشکلاتی باید از سر راه همکاران شعبه برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد: خود را خادم و خدمتگزار همکاران صف و مشتریان می‌دانم و به شخصه و به نمایندگی از همکاران واحدهای اجرایی پیگیر حل مشکلات و موانع ارائه خدمات بانکی هستم و در مراجع تصمیم‌گیری و سیاست گزاری بانک، در راستای تسهیل شرایط خدمت‌رسانی در شعب اهتمام کافی برای اتخاذ تدابیر و راهکارهای موثرخواهم داشت.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: لازم است رویکرد واحدهای ستادی در جهت پشتیانی و حمایت از واحدهای اجرایی و صف برای تسهیل شرایط خدمت‌رسانی و رعایت مشتری مداری باشد.

شیخ حسینی با تبیین برنامه‌های نخبه پروری و جانشین پروری در بانک گفت: مد نظر است طی آزمونی جامع، نسبت به شناسایی و پرورش حدود ۲۰۰ همکار نخبه اقداماتی صورت پذیرد تا با برگزاری دوره‌های تخصصی بانکداری داخلی و بانکداری بین‌الملل، شرایط برای نخبه پروری، جانشین پروری و مدیر پروری مهیا گردد.

وی گفت: رصد و پایش عملکردها به‌منظور نظارت مهم است و نظارت و پیشگیری به‌اندازه کنترل اهمیت دارد.

شیخ حسینی با تبیین چهار لایه کنترلی گفت: لایه اول واحدهای اجرایی هستند که عملیات را مطابق با قوانین و آیین‌نامه‌ها انجام می‌دهد، لایه دوم تا چهارم نیز واحد نظارتی درون‌سازمانی، واحد حسابرسی و واحدهای نظارتی برون‌سازمانی هستند، که فرهنگ‌سازی و آموزش و نظارت در همان لایه اول باید صورت بپذیرد.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: کاردانی و کاربلدی، انصاف، مستقل و شجاع بودن، محرم و حافظ اسرار و آبرو و اعتبار سازمان و اشخاص از ویژگی‌های بازرسان و ناظران است.

وی افزود: چنانچه بازرسان دلسوز باشند، همکاران اجرایی نیز اعتماد نموده و از بازرسان برای مسائل اجرایی و نحوه اقدامات تخصصی مشورت می‌گیرند.

شیخ حسینی تأکید کرد: حمایت، پشتیبانی، مشاوره و تنظیم فرآیندها بر مبنای نیاز و خواسته صف از وظایف ستاد است.

شیخ حسینی خطاب به مدیران و معاونین استانی گفت: مدیر خود باید اهل پذیرش ریسک و درگیر در عملیات باشد، آن‌گونه که در فرهنگ دفاع مقدس نیز فرماندهان در میدان و جلودار بودند و توفیقات و پیروزی‌ها نیز مرهون این روحیه بود.

وی تصریح نمود: ضروری است مدیران و معاونین استانی رعایت عدالت، شفاف‌سازی و پرهیز از حب و بغض را به‌ویژه در انتصابات، پرداخت‌ها، نگاه‌ها و صحبت‌ها داشته باشند تا میان طرفین اعتماد ایجاد شود و محیط کار فضایی مناسب برای خدمت‌رسانی به مشتریان باشد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور