تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 23:06 - 17 May 2022

روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی نقش کلیدی دارد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون : روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.

به گزارش تیرداد نیوز - محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران اداره کل روابط عمومی بانک به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران روابط عمومی در سراسر کشور اظهار داشت: اشاعه فرهنگ تعاون، دستاوردهای بانک در فعالیت های توسعه ای و بهره گیری از فرصت‌های ایجادی حضور در طرح های ملی برای حمایت از کارآفرینان و تعاونگران از جمله کارکردهای اصلی و رسالت لاینفک روابط عمومی در طول این چند سال بوده است. مضاف آنکه از سوی دیگر برای جلب نظر مقامات اقتصادی به منظورفراهم سازی شرایط برای افزایش سرمایه و ارتقای توان تسهیلات دهی بانک متبوع موثر بوده است.

ایرانی تصریح کرد:رکن رکین روابط عمومی عهده دار بسیاری از وظایف و کارکردهای اساسی دیگر از جمله اطلاع رسانی، ترویج و تببین اهداف، برنامه ها و سیاست های سازمان بوده که با ظرافتی کارساز و ازطرق مختلف من جمله بهره گیری از ابزارهای ارتباط با رسانه، تبلیغات محیطی و مجازی، افکارسنجی، شرکت در نمایشگاه و همایش ها نسبت به معرفی سازمان وارتقا برند سازمانی به کلیه ذینفعان درون و برون سازمانی اقدام می نماید.

وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج رفتار حرفه ای در میان کارکنان نیز از جمله وظایف مشترک این واحد با سایر واحدهای سازمان به شمار می آید.

ایرانی گفت: هر محصول و خدمت نوین نیازمند معرفی و تبیین است که روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط با سایر واحدها به بهترین شکل خدمات و محصولات بانک را به جامعه هدف معرفی می نماید.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون مستندسازی عملکرد و تولید محتوای کاربردی و هدفمند برای رسانه های اجتماعی،دیجیتال،تصویری و مکتوب را از دیگر جلوه های فعالیت روابط عمومی دانست که همراه با پوشش خبری و تصویری و نوآوری در ارائه آنها صورت می گیرد.

ایرانی مدیریت و راهبری فضای مجازی و ارتقای سطح جایگاه و برند بانک را بسیار مهم اعلام نمود و گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان فرصت و ظرفیتی مطرح است که باید به آن توجه شود.
ایرانی گفت: پیشبرد همزمان فعالیت های حرفه ای و متنوع منوط به تخصص نیروی انسانی شاغل در اداره کل روابط عمومی و توانمندی استفاده از سامانه ها و ابزارهای نوین است.

وی خاطر نشان کرد: انجام عملیات بانکی و ارائه خدمات ارزنده به مشتریان در محیطی حرفه ای امکان پذیر است و در فضای رقابتی بانکداری کشور بهره مندی از رفتار حرفه ای و نیکو با مشتریان و مراجعین از مهمترین ویژگی های هر بانکدار محسوب می شود.عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون درپایان خاطر نشان کرد:

همکاران روابط عمومی بانک رسالتی مهم بر عهده دارند و رفتارهای کارکنان، ظاهر شعب و رضایتمندی مشتریان با فرهنگ سازی و ترویج اخلاق حسنه در محیط کار به سمت و سوی مثبت و اثربخش تمایل پیدا می کند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی