تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 23:41 - 15 May 2022

امضای تفاهم نامه توسعه همکاری بین بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

تفاهم نامه گسترش و توسعه همکاری به منظور تامین مالی و ارایه خدمات مالی بین بانک صنعت و معدن و گروه خودروسازی سایپا به امضا رسید.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان مدیرعامل این بانک اظهار داشت: گروه سایپا یکی از مشتریان خوشنام و از با سابقه ترین شرکت های تولید خودرو است و امضای این تفاهم نامه با هدف توسعه سطح همکاری ها و تامین مالی این خودروساز در راستای تحقق رسالت بانک در حمایت از صنایع مهم و زیرساختی کشور است که بی شک با تجربه و توانمندی بالای مدیران این شرکت، می توانیم شاهد درخشش این صنعت در تولید خودروهای با کیفیت باشیم.

وی ادامه داد: بانک همواره در کنار شرکت سایپا بوده و با برگزاری جلسات و تبادل نظر افق های بسیار روشنی پیش روی همکاری های فی مابین خواهد بود و قطعا با برنامه ریزی مناسب انجام شده، بهره وری افزایش یافته و هر دو طرف قادر به انجام تعهدات خود خواهند بود.

دکتر محمد علی تیموری مدیرعامل سایپا نیز ضمن تقدیر از همراهی و حمایت های بانک صنعت و معدن بیان داشت: در نظر داریم تا فروش خود را افزایش دهیم و بر تولید خودروهای اقتصادی متمرکز شده ایم و امیدواریم با اصلاح ساختار سازمانی شرکت، حذف فعالیت های نامرتبط با تولید و تقویت بخش های مهندسی و کنترل کیفیت گام های مهمی در ارتقای شرکت و افزایش کارایی آن برداریم.

همچنین عبدالرضا ولی اللهی معاون اعتبارات و راهبری شعب با ارایه گزارشی از مجموع اقدامات انجام شده برای تامین مالی شرکت عنوان داشت: بانک صنعت و معدن و شرکت سایپا دو مجموعه شناخته شده هستند که همکاریهای مشترک زیادی داشته اند و تفاهمنامه اخیر نیز در راستای توسعه این همکاریها است.

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه، 40 هزار میلیارد ریال به شرکت سایپا و شرکت های زیرمجموعه و مرتبط با آن در راستای اجرای سیاست های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارائی تخصیص می یابد.

وی در پایان گفت: تمرکز اصلی در این همکاری بر استفاده از روش تامین مالی زنجیره تامین( SCF ) برای این شرکت است و تفاهم نامه اخیر مشتمل بر 7 بند پیرامون موضوعاتی همچون صدور برات الکترونیک، حد اعتباری تسهیلات سرمایه در گردش و گشایش اعتبار اسنادی و گواهی اعتبار مولد (اوراق گام) می باشد و در مقابل شرکت سایپا و شرکت های زیرمجموعه متعهد به تمرکز

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد