تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 23:43 - 14 May 2022
دکتر عبدالملکی تاکیدکرد:

اهتمام شبانه روزی وزارت مردم برای پاسخ به سوالات یارانه ای خانوارها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه‌های پاسخگویی وزارت مردم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات خانوارها درباره عدالت‌بخشی به پرداخت یارانه‌ها هستند.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «حجت الله عبدالملکی» درخصوص بازدید روز گذشته دکتر «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به درخواست‌ها و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌سازی و همراهی همه‌جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که تلاش می شود این مهم محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه، ادامه‌داد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می کند و شاخص های اقتصادی بهبود می یابد.

عبدالملکی بیان‌ کرد: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم‌های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

در جریان این بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت و گوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پاسخ دادند.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه ها در طرح جدید دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می توانند برای ثبت درخواست‌ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد