تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 21:52 - 12 May 2022
مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌ و‌ کار شرکت ملی پست :

بسته های پستی نمایشگاه برای تهرانی ها 24 ساعته ارسال می شود

بابک افروز از ثبت ۲۴ هزار و ۱۳۲ بسته مرسوله از سوی ناشران در نخستین روز نمایشگاه خبر داد و گفت: بسته‌های پستی برای مشتریان تهرانی ۲۴ ساعته ارسال می‌شود.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از شرکت ملی پست به نقل از خبرگزاری ایبنا، بابک افروز، مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت ملی پست در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری درباره حجم بسته‌های ارسال شده نخستین روز از سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از محل برگزاری این رویداد بیان کرد: ناشران در مجموع روز نخست ۲۴ هزار و ۱۳۲ بسته مرسوله ثبت کردند که از این تعداد ۴۴۲ بسته نمایشگاه فیزیکی، مابقی متعلق به نمایشگاه مجازی است؛ علاوه براین یک هزار و ۲۲۳ بسته تحویل پست شده، بسته‌های باقی مانده در دست ناشران در مرحله آماده‌سازی است.

افروز درباره تعداد باجه‌های پست مستقر در نمایشگاه گفت: ۳ غرفه پست در نمایشگاه فیزیکی مستقر است که یک غرفه در بخش بین‌الملل و ناشران خارجی و ۲ غرفه در قسمت‌های دیگر نمایشگاه آماده خدمات‌رسانی به مخاطبان و ناشران هستند.

مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت ملی پست با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه مجازی به خوبی صورت گرفته است اظهار کرد: به دلیل افتتاحیه در روز اول نمایشگاه مراجعات چندانی برای بسته‌های فیزیکی نداشتیم؛ اما احتمالاً از فردا مراجعات بیشتر خواهد شد.

وی افزود: درهر غرفه ۱۲ نفر نیرو مستقر و آماده خدمات‌رسانی هستند؛ اما در کل کشور حدود ۱۳ هزار نفر کار توزیع و آماده‌سازی مرسولات را انجام می‌دهند.

افروز ادامه داد: بسته‌های پستی برای مشتریان تهرانی ۲۴ ساعته ارسال می‌شود و برای مراکز استانی، در قالب سرویس پیشتاز به دست مخاطبان خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد