تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 00:46 - 28 April 2022

بازدید مدیرعامل از اداره کل فناوری اطلاعات و آمار

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره در تاریخ 1401/2/7 با حضور در محل اداره کل فناوری اطلاعات و آمار، ضمن بازدید از قسمت های مختلف سایت شرکت با همکاران و کارشناسان صحبت و ضمن تکریم زحمات ایشان از نزدیک در جریان فعالیت های اداره کل فناوری اطلاعات قرار گرفت.

تیرداد نیوز - با توجه به رویکرد مدیریت جدید شرکت در بررسی موانع و مشکلات واحدهای مختلف از طریق حضور در محل کار ایشان سپس جلسه‌ای در دفتر مدیرکل فناوری اطلاعات برگزار گردید.

در این جلسه شریفی مدیرعامل شرکت، اداره کل فناوری اطلاعات و آمار را مغز متفکر شرکت خواند و ضمن اظهار خوشوقتی از حضور در جمع همکاران اظهار نمودند که رویکرد جدید شرکت استفاده حداکثری از توان نیروهای داخلی و بها دادن به ظرفیت عظیم کارشناسی داخل شرکت می‌باشد.

ایشان با اشاره به شعار کلیدی «ما می‌توانیم» همکاران اداره کل فناوری اطلاعات و آمار را دعوت به اطلاع رسانی خدمات در دست انجام نمودند و اشاره داشتند که در جو عمومی شرکت، تدابیر و اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات شرکت و اهمیت آن به خوبی برای همکاران تبیین نشده و با توجه به حمایت و پشتیبانی کامل هیأت مدیره از شرح نیازها و درخواست های فنی حوزه فناوری اطلاعات به همکاران توصیه اکید نمودند با تعامل سازنده با ذینفعان خدمات اداره کل فناوری اطلاعات، با استماع مخاطبین، در صدد جا انداختن و تبیین اقدامات در دست انجام باشند.

رئیس هیأت مدیره شرکت ضمن تاکید دوباره بر فرهنگ ما می‌توانیم یکی از اصلاحاتی که می‌بایست سرلوحه قرار گیرد حرکت به سمت تجمیع پیمانکاران همکار است. ایشان در ادامه از کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات خواستند حرکت به سمت استفاده از ظرفیت‌های شرکت سیمرغ به عنوان یکی از شرکت های وابسته به بیمه ایران راخودشان پایه ریزی و زمانبندی نمایند.

حسن شریفی با توجه به سابقه حضور خود در واحدهای اجرایی تاکید نمودند که به دنبال تعامل با واحدهای اجرایی برای شناسایی نیازها و رفع و پاسخگویی به مشکلات ایشان باشند. این ارتباط اگر به صورت دو سویه باشد شعب نیز در جریان اقدامات کارشناسان حوزه فناوری شرکت قرار خواهند گرفت.

یکی از نکاتی که مورد تاکید مدیرعامل قرار گرفت تصحیح رابطه کاری حوزه فنی به عنوان کارفرما و شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد بود ایشان مدیریت فناوری اطلاعات مکلف نمودند در تعامل با شرکت‌های طرف قرارداد همواره می بایست با طرح جدول زمانبندی، تکلیف مشخص به ایشان واگذار و سر موعد با قاطعیت نتیجه کار را از ایشان مطالبه نمود.

موضوع تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شرکت نیز از موارد مهمی بود که مدیر عامل محترم ضمن اعلام حمایت همه جانبه هیأت مدیره از هرگونه تدبیر برای اطمینان از امنیت اطلاعات شرکت کارشناسان حوزه فناوری را دعوت نمودند خودشان با ارائه طرح کارشناسانه و با استفاده از ظرفیت های داخلی شرکت یک بار برای همیشه و با نگاه به سالیان آتی این معضل مهم را رفع نمایند.

شریفی در ادامه این جلسه که با حضور مدیریت و تعدادی از همکاران اداره کل فناوری اطلاعات برگزار شد تاکید نمودند که بضاعت نرم‌افزاری شرکت باید به قدری توسعه یابد که امکان عقد قرارداد با بیمه گزاران بسیار بزرگ در حوزه درمان فراهم به طوری که در جریان خدمت‌رسانی به ایشان مشکلی در شعب و نمایندگی های شرکت رخ ندهد. ایشان با طرح اقدامات خوبی که در چند روز اخیر و پس از بازدید مقام وزارت از شرکت در سامانه بیمه ایران من انجام شده، ضمن قدردانی از تمام زحمات مدیران قبلی و فعلی اداره کل فناوری اطلاعات و آمار، خطاب به کارشناسان این حوزه اشاره داشتند که همانطوری که همکاران بخش فروش شرکت ماموریت خاص خود را دارند و همانطوری که نمایندگان محترم رسالت ویژه‌ای در ارائه خدمات بی منت به مردم عزیز را دارند همکاران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و آمار شرکت نیز می بایست رسالت اصلی خود را ارائه خدمات بهینه و مطلوب به همکاران حوزه‌های فنی و ستادی و شعب تعریف نموده و با تمرکز بر اهداف خود، خودشان برای مشکل یا مشکلاتی که با آن مواجه خواهند شد راه حل پیدا کنند.

هیأت مدیره و خود ایشان نیز هر گونه کمک و مساعدتی که برای اعتلای نام شرکت و بالا رفتن جایگاه تجاری شرکت نیاز باشد دریغ نخواهند کرد.

مهندس بابایی نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور مدیرعامل در جمع همکاران با اشاره به اینکه حضور سرزده باعث می شود همکاران بدون پرده نظرات خود را مطرح نمایند در خصوص موانع توسعه خدمات نرم‌افزاری و همکاری با پیمانکاران و پاسخگویی به درخواست‌های واحدهای اجرایی توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه جلسه همکاران مدیریت فناوری اطلاعات و آمار مهندس طاهری، جعفری و سلگی نقطه نظرات فنی خود را در خصوص مباحث مطروحه عنوان و گزارش مختصری از وضعیت حال و پروژه‌های در دست انجام ارائه نمودند.

در پایان جلسه نیز سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل آمادگی حوزه اطلاع‌رسانی شرکت را برای تشریح دستاوردها و اقدامات در دست اقدام اداره کل فناوری اطلاعات و آمار اعلام نمودند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور