تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - 14:48 - 12 April 2022
نماینده اقلید خطاب به وزیر ارتباطات:

گرانی 60 درصدی بسته های اینترنتی با کدام منطق صورت گرفته است

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات خواست که در رابطه با گران شدن بسته های اینترنتی تا ۶۰ درصد پاسخ دهد و اعلام کند که این کار با کدام منطق و توجیه صورت گرفته است.

به گزارش تیرداد نیوز، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود دو ماه قبل نامه ای به جنابعالی نوشتم و تقریبا ۱۰ مساله مبتلابه جهاد کشاورزی را ذکر کردم ولی دریغ از اینکه جوابی از دفتر جنابعالی شنیده یا دریافت کرده باشیم.

وی افزود: در بحث گرانی میوه در یک ماه اخیر شاهد افزایش قیمت سرسام آور محصولات کشاورزی هستیم، ان شاءالله جهاد کشاورزی و وزیر صمت بر بازار کنترل داشته باشند؛ چرا که شرایط به گونه ای است که برخی از میوه ها بیش از ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به دست مردم می رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی در خصوص بحث نهاده های دامی نیز که باعث کشتار دام های مولد شده به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و گفت: آقای ساداتی نژاد شما قول دادید که بحث نهاده های دامی را حل کنید و با توجه به حذف ارز ترجیحی و واگذاری آن به دولت که چگونه این موضوع را مدیریت کند، می طلبد که هر چه سریع‌تر در این موضوع ورود کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با کمبود دارو و گرانی به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و بیان کرد: شما در کمیسیون تلفیق و صحن قول داید که اگر ارز ترجیحی حذف شود، بر قیمت داروها تاثیری نگذارد اما متاسفانه شاهد افزایش قیمت هستیمصالحی در رابطه با قاچاق آرد و صادرات ماکارونی به کشورهای همسایه متذکر شد: این موضوع می تواند تهدید جدی با توجه به خشکسالی های اخیر در کشور باشد.

وی در رابطه با گران شدن بسته های اینترنتی تا ۶۰ درصد به وزیر ارتباطات نیز تذکر داد و گفت: این کار با کدام منطق و توجیه صورت گرفته است؟ آیا سایت های جدیدی را احداث کرده اید؟ آیا خدمات جدیدی ارائه کرده اید؟ آیا کمیت و کیفیت خدمات شما افزایش پیدا کرده است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین به وزیر بهداشت و درمان نیز در رابطه با کمبود دارو و گرانی آن تذکر داد و بیان کرد: شما در کمیسیون تلفیق و صحن قول داید که اگر ارز ترجیحی حذف شود، بر قیمت داروها تاثیری نگذارد اما متاسفانه شاهد افزایش قیمت هستیم.

نماینده مردم اقلید به وزیر ورزش و جوانان در رابطه با پروژه های نیمه تمام شهرستان ها و عدم توزیع عادلانه اعتبارات تذکر داد و گفت: قبل از اینکه سوالی مطرح شود، سریع تر به این موضوع رسیدگی کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور