تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - 15:52 - 10 April 2022

خسروی حاضرم باگل محمدی به برنامه زنده بروم

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: حاضرم تا در مورد بازی‌ دربی با یحیی گل‌محمدی به برنامه زنده بروم.

به گزارش تیرداد نیوز، علی خسروی روز یکشنبه در گفت و گویی رادیویی در خصوص بیانیه‌نویسی‌ها در مورد داوران اظهار داشت: اعتراض به داوری در کشور ما همیشه وجود داشته اما این چند وقت خیلی زیاد شده است. برخی از افراد رسانه‌ای در باشگاه‌ها، فکر می‌کنند با بیانیه نویسی پولشان حلال‌تر می‌شود. آن‌ها زحمت می‌کشند اما فقط با این کار فضا را بدتر می‌کنند. من زن و بچه دارم و پدر و مادرم هم فوت کرده‌اند اما از ۲۵ اسفند بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر از طرفداران استقلال و پرسپولیس به من فحش دادند.

وی ادامه داد: این اقدام‌ها به دلیل همین بیانیه‌نویسی‌هاست. من کارشناس داوری هستم و کارشناسی می‌کنم اما مگر می‌توانم چیزی بگویم که برخی خوششان بیاید یا نه؟

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد گفته یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه خسروی به دلیل عضویت در این کمیته از داور دربی حمایت می‌کند، گفت: هفته‌ای یکبار در تلویزیون کارشناسی می‌کنم و نمی‌توانم واقعیت را نگویم. به دلیل عضویت در کمیته داوران، سخت‌گیرتر هم هستم، چرا که داور باید آبروی ما را نیز حفظ کند. من یحیی را دوست دارم و برای او سوت هم زده‌ام. او پیش از این بیشتر آرامش داشت و الان نمی‌دانم چرا به این شکل رفتار می‌کند. به کادر فنی پرسپولیس هم پیشنهاد دادم تا بیایند صحنه‌ها را باهم بررسی کنیم.

خسروی ادامه داد: حاضرم در مورد بازی دربی با گل‌محمدی برنامه زنده داشته باشم. گل‌محمدی، فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا و امیر قلعه نویی سرمایه فوتبال ما هستند و نباید اجازه بدهیم در جامعه همه علیه همدیگر حرف بزنند.

وی در مورد اشتباه کمک داور دیدار ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر گفت: مطمئن باشید کمک داور این مسابقه تا پایان فصل دیگر قضاوت نخواهد کرد. در شبکه ورزش کارشناس بودم و آن‌جا گفتم که این کمک داور خیلی اشتباه کرد. ۲ روز پیش با او صحبت کردم و گفت که «انتقاد خوبی از من کردی. الان فهمیدم آفساید چیست» من بسیار سختگیر هستم و از هر صحنه‌ای به آسانی نمی‌گذرم.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در جنوب شهر به دنیا آمدم و فحاشی‌های زیادی را شنیدم. من حتی نمی‌توانم صفحه‌ام را بخوانم. به اموات من چه کار دارید؟ به من گفتند ای کاش در زمان ابتلا به کرونا، مرده بودی. این وضعیت عادی نیست.

خسروی اظهار داشت: خواهش می‌کنم باشگاه‌ها بخش فرهنگی خود را از تعطیلی خارج کنند. ما هم باید سعی کنیم داوران در ۶ هفته باقیمانده قضاوت خوبی داشته باشند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور