تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - 15:36 - 10 April 2022

روتالدو و دردسر جدید

واکنش هیجانی مهاجم پرتغالی منچستریونایتد نسبت به یکی از هواداران و شکستن موبایل وی پس از باخت مقابل اورتون، حاشیه‌ها و جریان‌سازی جدیدی علیه وی ایجاد کرد.

به گزارش تیرداد نیوز، ‌کریستیانو رونالدو پس از باخت تیمش مقابل اورتون که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید هنگام ورود به رختکن و به دلیل عصبانیت از این شکست، در مورد یکی از هوارداران دچار اشتباه و خطایی بزرگ شده که همین امر باعث شد منچستر یونایتد تصمیم به تحقیق و بررسی از این موضوع کند.

تارنمای اسپانیایی «مارکا» ‌ درباره این موضوع نوشت: رونالدو پس از حضور نداشتن در آخرین بازی به دلیل بیماری، به ترکیب یونایتد بازگشت اما نتوانست به تیمش کمک کند. اما در دیدار شب گذشته حاشیه‌هایی ایجاد شد. به همین دلیل یونایتد تحقیقاتی را برای روشن شدن آنچه اتفاق افتاده آغاز کرده است.

به نوشته این تارنما، ‌رونالدو ساعاتی پس از این حادثه، در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد. او نوشت: در مواقع سختی مانند آنچه در حال تجربه آن هستیم، مقابله با احساسات هرگز آسان نیست. با این حال، همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و برای همه جوانانی که عاشق فوتبال هستند الگو باشیم. می‌خواهم بابت این اتفاق عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم به عنوان نمایش جوانمردانه و اخلاق ورزشی در اولدترافورد یک مسابقه را تماشا کند.

این در حالی است که تارنمای انگلیسی «سان» در گزارش امروز خود به ادعای مادر این هوادار ۱۴ ساله که عنوان کرده فرزندش اوتیسم است اشاره کرد و نوشت: ستاره پرتغالی خیلی زود دست به کار شد و با انتشار متنی از این طرفدار حاضر در گودیسون پارک عذرخواهی کرد اما مادر این هوادار در مورد اولین تجربه تلخ فرزندش از حضور در ورزشگاه و حادثه‌ای که رخ داد، توضیحات متفاوتی ارائه داده است.

به نوشته سان، ‌مادر جیک هاردینگ ۱۴ ساله مدعی است: در پایان بازی، بازیکنان منچستریونایتد راهی رختکن شدند و ما نیز درست در کنار تونلی بودیم که آنها از آنجا عبور می‌کردند. پسرم حضور داشت و از همه بازیکنان یونایتد فیلم می‌گرفت. رونالدو دچار خونریزی از ناحیه پا شده و به همین دلیل جوراب خود را پایین کشیده بود. پسرم تنها موبایل خود را به سمت پایین برد تا ببیند چه شده و حتی کلامی حرف نزد. من حتی نمی‌توانم باور کنم که دارم در مورد چنین اتفاقی صحبت می‌کنم. من گریه می‌کردم و شوکه بودم، جیک نیز در شوک کامل بود. او اوتیسم دارد و دچار اختلال رشد است، بنابراین تا زمانی که به خانه نرسیدیم آنچه را که اتفاق افتاد، هضم نکرده بود.

حال باید دید این حاشیه جدید بر ستاره پرتغالی و عملکرد او در بازی های بعدی تاثیری خواهد داشت یا خیر.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور