تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - 17:55 - 30 March 2022
سه‌شنبه‌شب رخ داد

در درگیری دیلم یک سرباز وظیفه به شهادت رسید

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت در درگیری پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.

سرهنگ علی یاری اظهار داشت: شب گذشته بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم یکی از سربازان به شهادت رسید و یکی از کادر انتظامی نیز مجروح شد.
 
وی با اشاره به اینکه این درگیری ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داده است افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی پارک شده است، سریعاً گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت مأموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان‌یکم انتظامی «جلیل دازه» به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.
 
یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی به صورت ویژه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می‌شود.
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد