تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 15:35 - 25 May 2023
سرمربی دورتموند:

فصل دیوانه واری بود

هادین ترزیچ، مربی دورتموند، در آستانه بازی آخر تیمش در بوندس‌ لیگا برابر ماینتس گفت فصل دیوانه‌واری را تجربه کرده‌ اند.

فصل دیوانه‌ واری بود

تیرداد نیوز - دورتموند در هفته‌های اخیر، صدر جدول را به بایرن مونیخ واگذار کرد و سپس در اتفاقی غیرمنتظره، دوباره آن را از بایرنی‌ها پس گرفت. حالا این تیم در بازی فردا با ماینتس به یک پیروزی نیاز دارد تا قهرمانی در بوندس‌لیگا را جشن بگیرد. ادین ترزیچ، مربی زردپوشان، در نشست خبری قبل از این مسابقه گفت:

رسیدن جود بلینگام به بازی

هنوز جلوی اسم او یک علامت سوال هست. توانسته تمرینات جدی را شروع کند و خیلی خوب به نظر می‌رسد. امروز و فردا در تمرینات وضعیتش را بررسی می‌کنیم. قطعا دوست داریم در فهرست تیم باشد.

بازی در خانه

ما در مسابقات خانگی کارایی بیشتری داشته‌ایم. سباستین هالر، کریم آدیمی و دونیل مالن 24 گل زده‌اند، چیزی که در نیم فصل اول کم داشتیم. هواداران هم هستند تا ما را به جلو ببرند. می‌خواهیم تاج قهرمانی را روی سر بگذاریم.

هفته گذشته

هفته خیلی خاصی برای ما بوده. با بازی که انجام دادیم، خودمان را در موقعیتی قرار دادیم که خیلی باعث خوشحالی است. کلید موفقیت این نیست که کار خاصی انجام دهیم، فقط باید تمام کارهایی که قبلا خوب انجام داده‌ایم را تکرار کنیم.

هنوز نمی‌توانم از این فصل نتیجه‌گیری کنم. فصل واقعا دیوانه‌واری بوده. تیم مقاطعی را پشت سر گذاشت که دشوار بود اما با انرژی زیاد توانستیم با هم بر آنها غلبه کنیم.

ماینتس

قدرت ماینتس واضح است. خیلی فیزیکی بازی می‌کنند و همه در این تیم، نقش و وظیفه خودشان را می‌دانند. آنها قبل از این هم بازی‌های سختی را برده‌اند.

تمدید قرارداد هوملس

خوشحالیم که متس به راهش در اینجا ادامه می‌دهد. او در پیشرفت تیم نقش خیلی مهمی دارد و به دلیل موفقیت‌ها و تجربه‌اش، همیشه راهنمای بازیکنان دیگر است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد