تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - 17:57 - 15 October 2019

آیا جوش مسری است و از کسی به کسی دیگر منتقل می شود

هیچ کسی دوست ندارد جوش داشته باشد. شاید به همین خاطر باشد که وقتی با کسی که جوش دارد مواجه می شوید کمی احساس نگرانی می کنید و سعی می کنید فاصله تان را با او حفظ کنید.

تیردادنیوز - هیچ کسی دوست ندارد جوش داشته باشد. شاید به همین خاطر باشد که وقتی با کسی که جوش دارد مواجه می شوید کمی احساس نگرانی می کنید و سعی می کنید فاصله تان را با او حفظ کنید.یا به تازگی دچار جوش شده اید اما نمی دانید علت این جوش ها چیست و چه چیزی باعث آن ها شده. حالا سؤال اینجا است که آیا جوش می تواند مسری باشد و ممکن است از کسی جوش بگیریم؟ برای دانستن جواب این سؤال با ادامه ی مطلب همراه باشید.

آیا ممکن است از کسی جوش بگیریم؟

خیر، جوش مسری نیست. بعضی مشکلات پوستی واگیردار هستند اما جوش یکی از آن ها نیست. جوش نمی تواند مثل سرماخوردگی یا آنفولانزا، از شخصی به شخصی دیگر سرایت پیدا کند.

شما می توانید با کسی که جوش دارد بدون ترس از گرفتن این مشکل پوستی، تماس فیزیکی داشته باشید، او را در آغوش بگیرید و ببوسید. شما حتی می توانید بدون هیچ ترسی، از حوله یا صابون کسی که جوش دارد هم استفاده کنید. شما دچار جوش نخواهید شد چون جوش نمی تواند سرایت پیدا کند.

بنابراین، اینکه یکی دو هفته بعد از معاشرت با کسی که جوش داشته، شما هم دچار جوش شده اید، به این معنی است که از آن شخص جوش گرفته اید. این فقط یک تصادف بوده و علت جوش های شما نیست.

آیا جوش مسری است و از کسی به کسی دیگر منتقل می شود

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد