تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - 17:08 - 15 October 2019

ستاره‌های آلمانی و اعتراف به اشتباه در مورد لایک جنجالی

اولیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان در مورد حواشی اخیر ایلکای گوندوغان و امره جان صحبت کرد.

تیردادنیوز - چند روز و پس از آغاز ناآرامی های اخیر بین ترکیه و سوریه، جنک توسون بازیکن ترکیه ای در حمایت از ارتش کشور خود در شبکه های اجتماعی پستی گذاشت و امره جان و گوندوغان نیز که هر دو ریشه های ترکیه ای دارند، این پست را لایک کردند. البته هر دو بازیکنان بعدها به نوعی رفتار خود را تکذیب کرده و مدعی شدند این کار از سر بی حواسی و بی توجهی بوده است. اما حالا اولیور بیرهوف مدعی شد که گوندوغان و امره جان به اشتباه خود اعتراف کرده اند.

ستاره‌های آلمانی و اعتراف به اشتباه در مورد لایک جنجالی

اولیور بیرهوف گفت: "من و یواخیم لو هر دو با این بازیکنان صحبت کرده ایم و خود آنها نیز می دانند که رفتارشان اشتباه بوده است. آنها الگو هستند و هزاران نفر آنها را در کانال های رسانه های اجتماعی خود دنبال می کنند. بازیکنان باید از مسئولیت و تاثیر بزرگی که هر یک از سخنان و اقدامات آنها می تواند داشته باشد آگاه باشند.

هر دو بازیکن بعد از بازی با رسانه ها صحبت کردند و هم گوندوغان و هم امره به ما اطمینان دادند که آنها نمی خواستند اظهارنظر سیاسی داشته باشد. ما نیز به توضیحات آنها اطمینان داریم و مطمئنیم آنها هیچ هدف سیاسی نداشتند."

یوواخیم لو نیز در این رابطه گفت: "هر کسی که بازیکنان ما را می شناسد می داند که آنها هم مخالف ترور و جنگ هستند. هم امره جان و هم گوندوغان به وضوح این مسئله را اعلام کردند که این یک اظهارنظر سیاسی نبوده است."

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد