تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 19:44 - 30 September 2019

تولیدات ایران خودرو در سال جاری به ۱۵۰ هزار دستگاه رسید

بررسی آمارهای منتشره سامانه کُدال حاکی از تولید ۱۴۹ هزار و ۸۵۴ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا پایان شهریور است.

تیرداد نیوز - بر پایه آمارهای سامانه کدال، از این تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۹۱ دستگاه پژو، ۱۸ هزار و ۱۶ دستگاه سمند، ۱۲۰ دستگاه سوزوکی، دو هزار و ۸۳۸ دستگاه رانا و هزار و ۸۱ دستگاه تندر (ال ۹۰) بوده است.
همچنین، در نیمه نخست امسال ایران خودرو موفق به تولید ۱۳ هزار و ۸۱۵ دستگاه دنا، دو هزار و ۸۶۰ دستگاه هایما، دو هزار و ۱۳۱ دستگاه دانگ فنگ، هزار و ۴۶۶ دستگاه گروه وانت و سایر محصولات و چهار هزار و ۶۳۶ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.
یادآور می شود تعداد کل تولید این شرکت تا پایان شهریور ۱۵۸ هزار و ۶۱۷ دستگاه است که سه هزار و ۹۲ دستگاه خودرو تجاری نشده در سایت‌ها تولید شده است.

تولیدات شهریور
بررسی آمارهای سامانه کدال حاکی است،  ۲۱ هزار و ۷۰۵ دستگاه از مجموع تولیدات ۶ ماهه نخست امسال، سهم شهریورماه این گروه خودروسازی بوده است.
در این ماه ایران خودرو ۱۶ هزار و ۱۱۷ دستگاه پژو، دو هزار و ۶۹۸ دستگاه سمند، ۳۴۱ دستگاه رانا، هزار و ۸۷۸ دستگاه دنا، ۱۳۹ دستگاه هایما، پنج دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۵۲۷ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کرد.
همچنین، ایران خودرو در شهریورماه در تولید سوزوکی، ال ۹۰ و دانگ فنگ موفقیتی نداشت و رقم صفر در مقابل جدول تولید این محصولات درج شد.
 
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد