تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - 15:53 - 13 September 2021

اکبر خرمدین از قصاص نجات یافت 10 سال حبس در انتظار اوست

اکبر خرمدین از قصاص نجات یافت اما زندان ۱۰ ساله در انتظار اوست و همسرش نیز بخاطر معاونت در قتل، به زندانی کمتر از پدر بابک خرمدین محکوم می‌شود.

تیرداد نیوز - ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم، اما درخواست کردیم که به حبس محکوم شود و هرگز روی آزادی را نبیند.» این‌ها را خواهر فرامرز (داماد خانواده خرمدین) می‌گوید. او به همراه دو برادرش مدتی پیش به دادسرای جنایی تهران رفتند و اعلام کردند که از قصاص دایی‌شان می‌گذرند.

پرونده جنجالی خرمدین‌ها که شاید یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود، حالا و با گذشت خانواده داماد او از قصاص، وارد مرحله‌ای تازه شده است. این پرونده از ۲۶ اردیبهشت امسال و با پیداشدن تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای در فاز ۳ شهرک اکباتان به جریان افتاد. تنها چند ساعت پس از پیداشدن این جسد مثله‌شده، معلوم شد که مقتول کارگردان ۴۷ ساله سینما به نام بابک خرمدین است و عاملان این جنایت پدر و مادر او هستند که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدند.

آن‌ها علاوه بر قتل بابک، به ارتکاب دو قتل دیگر نیز اعتراف کردند؛ آرزو (دختر خانواده) و فرامرز (شوهر سابق آرزو). اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال ۹۰ و آرزو را در سال ۹۷ به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آن‌ها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.

در چنین شرایطی رسیدگی به پرونده در دادسرای جنایی ادامه داشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده بود که مدتی پیش خانواده فرامرز (داماد خرمدین‌ها) به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قصاص گذشتند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد