تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - 19:34 - 18 September 2019

سرمایه‌ گذاری ۵۷۰ میلیارد ریالی در پارک فناوری پردیس

مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور پارک فناوری پردیس گفت: از شهریور سال ۹۷ تا ابتدای شهریور سال جاری، حدود ۲۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا بر سطح کاربری پارک فناوری پردیس افزوده و حدود ۵۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

تیرداد نیوز - به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد حسین عسکری افزود: از مجموع ۲۸۹ هزار متر مربع بنای قابل احداث در فازهای ۱ و ۲، بیش از ۷۵ درصد آن یعنی قریب به ۲۲۱ هزار متر مربع یا تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند و یا در مراحل پایانی اتمام پروژه و تجهیز ساختمان هستند. در حال حاضر، در مجموع دو فاز تنها ۶۸ هزار متر مربع زیربنای قابل ساخت وجود دارد که بخش عمده آن مربوط به زمین‌های واگذار شده در فاز ۲ و تکمیل عملیات عمرانی این پروژه‌ها است.
وی افزود: البته با توجه به برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها، تا پایان سال جاری نیز ۸ هزار متر مربع دیگر نیز به زیربنای ساخته شده در پارک افزوده خواهد شد. سه شرکت «اوار پلاست کومش»، «پیشگامان پژوهش آناهیتا» و «ارکان آرا تجارت» به تازگی و در جریان اجلاس سالیانه پارک، افتتاح شدند.
عسکری در رابطه اضافه شدن این شرکت‌ها به پارک اظهار داشت: کار عمرانی این سه شرکت به پایان رسیده و آماده بهره‌­برداری هستند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۳۵۰ نفر سرمایه انسانی به پارک فناوری پردیس اضافه شده­‌اند، گفت: با به بهره برداری رسیدن ساختمان‌های در حال ساخت تا پایان سال جاری، قریب به ۳۰۰ نفر دیگر به مجموع سرمایه انسانی پارک افزوده خواهد شد.
کل سرمایه‌­گذاری انجام شده در مجموع ۲۲۱ هزار مترمربعی که در فاز یک و دو تا کنون بهره‌­برداری شده، نزدیک به ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.
 
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز