تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - 17:33 - 16 September 2019

به چه علت کودکان پیش دبستانی را نباید در مدارس ثبت نام کنیم

ثبت نام کودک پیش دبستانی در مدرسه برای کودک شما به صلاح نیست زیرا،محیط اموزش کودک باید با طبیعت کودکانه وی سازگار وهمخوانی داشته باشد

تیرداد نیوز - ثبت نام کودک پیش دبستانی در مدرسه برای کودک شما به صلاح نیست زیرا،محیط اموزش کودک باید با طبیعت کودکانه وی سازگار وهمخوانی داشته باشد

محیط های مهد کودک بیشترین شباهت را در این زمینه دارند

ایمنی فضای مدرسه با کف پوش موزاییکی که مملو از الودگی و عدم رسیدگی لازم است برای کودکان 6 سال که در حال واکاوی محیط و کاوش و جستجو هستند مضر و خطر ساز است.تمامی مهد کودک های استاندارد، مجهز به کف پوش های استاندارد، نرم و قابل انعطاف و شستشو اند و متناسب با فعالیت های کودکان 6 سال می باشند.
نو آموزان مقطع پیش دبستانی باید احساس اقتدار را تجربه کنند تا به اعتماد به نفس کامل و خود باوری دست یابند.این یکی از اصلی ترین اهداف آموزش این مقطع تحصیلی می باشد.این مهم زمانی محقق می شود که نوآموز در بالاترین مقطع آموزشگاه به آموزش و مهارت دست پیدا کند نه در پایین ترین مقطع.
آموزش های مهد کودک برای کودکان پیش دبستانی کاملا تخصصی و رشد محور می باشد و متناسب با فرآیند های رشد ذهنی و حرکتی کودک انتخاب و اجرا می شود، در حالیکه در مدارس بدین سان نمی باشد.

به چه علت کودکان پیش دبستانی را نباید در مدارس ثبت نام کنیم

با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش های جنسی کودکان و شناخت بدن خود و حریم شخصی در قالب مهارت های زندگی، صلاح نیست که یک کودک پیش دبستانی که هیچگونه از این مهارت ها راهنوز کسب نکرده با بچه های مقطع بالاتر در یک محیط حضور داشته باشند. 
کلیه مربیان مهد کودک های استاندارد هر ساله توسط سازمان بهزیستی با آموزش های ضمن خدمت اطلاعاتشان در زمینه کودک به روز رسانی می شود.

سادنا معتکفی مربی و کارشناس پیش دبستانی

برچسب ها: سادنا معتکفی
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد