تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۲۱۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - 17:13 - 14 September 2019

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل شامل آموزش نرم افزار و سخت افزار تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل های اندروید و آیفون با مدرک فنی و حرفه ای.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل شامل آموزش نرم افزار و سخت افزار تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل های اندروید و آیفون با مدرک فنی و حرفه ای.آموزش تعمیرات موبایل شامل برگزاری دوره های تخصصی در دو حوزه نصب و راه اندازی نرم افزار و تعمیرات سخت افزار انواع گوشی های تلفن همراه است.آموزشگاه تعمیرات موبایل ما به عنوان بهترین مرکز آموزشی در حوزه تعمیرات موبایل با بهره گیری از اساتید مجرب در این حوزه همواره ارائه دهنده بروزترین روش ها و تکنولوژی های آموزشی در رابطه با آموزش تعمیرات موبایل است.دوره های آموزشی تعمیرات موبایل و تعمیرات تبلت از استقبال گسترده ای در میان جوانان جویای کار برخوردار است و یکی از مهم ترین دوره هایی است که در مجتمع ها و آموزشگاه های فنی و حرفه ای ایران تدریس می شود.به همین علت یافتن کلاس های مناسب با کارایی آموزشی بالا جهت یادگیری و کسب مهارت در تعمیرات موبایل و تبلت و دریافت مدرک معتبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور

آموزش تعمیرات موبایل کسب و کاری پر سود و تضمین شده پیش روی شماست.

در دنیای امروز با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و درگیر شدن زندگی روزمره با این امر مشاغل نوپا و تکنولوژی محور از جایگاه ویژه برخوردار هستند.موبایل به یک وسیله ارتباط جمعی مهم تبدیل شده است.از این رو تعمیرات موبایل با بازار کار تضمین شده بستری بسیار اقتصادی، امن و مناسب را پیش روی جوانان و علاقه مندان ورود به بازار کار فراهم کرده است.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش عیب یابی در تعمیرات موبایل :

تعمیر تخصصی و مناسب موبایل شامل کنار هم قرار گرفتن موارد بسیار است که باید از سوی تعمیرکار رعایت شود.اجرای تمامی این موارد، تنها از عهده تعمیرکاران و متخصصینی بر می آید که دانش و تجربه ی کافی در حوزه ی تعمیرات تلفن همراه داشته باشند.عیب یابی صحیح مهم ترین رکن در تعمیر هر دستگاه، از جمله تعمیرات موبایل است.در بحث عیب یابی اساتید آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز شما را با روش های نوین دنیا و کار با دستگاه ها جهت عیب یابی گوشی موبایل آشنا می کنند.زیرا اجرای نادرست و یا ناقص فرآیند عیب یابی، می تواند گوشی موبایل را دچار معایب بیشتری کند، چرا که اگر عیب یابی درست نباشد تعمیر نیز به درستی انجام نمی شود. 

پس از بررسی دقیق کلیه قطعات و بخش ها، عیب یابی صورت گرفته و تعمیر تخصصی موبایل آغاز می شود.

مراحل عیب یابی در دوره های آموزش تعمیرات موبایل :

معرفی قطعات موبایل

مشکلات رایج در قطعات

مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل

آموزش الکترونیک موبایل

نکات کاربردی در تعمیر گوشی ها

آموزش در مورد تعمیر قطعات تلفن همراه

در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ابتدا به معرفی قطعات گوشی پرداخته می شود و سپس به شرح توضیحاتی در مورد مشکلات احتمالی مورد نظر و اقدامات لازم جهت تعمیر آن ها پرداخته خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که همواره استفاده از جزوه ها و منابع و کتاب جهت آموزش تعمیرکاران تلفن همراه برای دو سطح مبتدی و پیشرفته مناسب خواهد بود.لذا مطالعه کتاب تعمیرات گوشی های موبایل به تمامی افرادی که قصد ورود به حوزه خدمات تعمیرات و آشنایی با قطعات تلفن همراه و چگونگی تعمیرات آنها را دارند و همچنین تعمیرکارانی که در این
حوزه فعالیت می کنند توصیه می شود.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

سرفصل های کلی آموزش تعمیرات موبایل

مباحث و سرفصل های آموزشی در بخش تعمیرات موبایل به مباحث کلی سخت افزار و نرم افزار تقسیم بندی می شود.

برای تعمیر موبایل از ابزار مناسب استفاده کنید.

سر فصل های آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

دوره های آموزش سخت افزار بصورت کاملا عملی برگزاری می شود و دانش آموختگان پس از گذراندن دوره از تجربه و تخصص مطلوبی بهرمند خواهند شد.

معرفی ابزار و لوازم مورد نیاز و مفاهیم پایه الکترونیک برای تعمیر به همراه تعویض قطعات موبایل :

آموزش کار با دستگاه های  اندازه گیری و تعمیرگاهی

آموزش روش عیب یابی تمام مدل های گوشی همراه با تست آمپر

آموزش رسوب زدایی موبایل

آموزش تعویض و یا تعمیر ال سی دی گوشی

آموزش عیب یابی قطعات خراب " خاموش شدن گوشی هنگام زنگ خوردن "

آموزش تعمیر سوکت USB و تعویض آی سی های چسبی موبایل

آموزش تعویض برد و ال سی دی موبایل

آموزش تعویض تاچ و ال سی دی موبایل

آموزش تعویض قاب پشت موبایل

آموزش تعویض میکروفون موبایل

آموزش تعمیرات آی سی تغذیه چسبی و آی سی صدا سوخته

آموزش رفع ایراد اسپیکر مکالمه

سر فصل های آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

آموزش باکس ها ، فلش زنی و رفع تمامی ایراداتی که به نحوی به سیستم عامل گوشی یا نرم افزارهای آن مربوط می شود.

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

فلش نرم افزاری موبایل

آموزش رفع مشکل عدم آنتن دهی موبایل

رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از موبایل به کارت حافظه

آموزش عیب یابی مشکلات تصاویر موبایل و رفع آن

بر طرف کردن مشکل ارور ها و موبایل ضربه خورده

حل مشکل قطع و وصل شدن لایت، بلوتوث، پرش آنتن، روشن شدن و بالانیامدن و خاموشی موبایل

آموزش عمومی رفع مشکلاتی چون روشن خاموش شدن موبایل، سوت کشیدن، نویز در صدا، وای فای، رفع ویروس، کند کار کردن، هنگ کردن، داغ شدن و دیر شارژ شدن، آنتن دهی نرم افزاری، عدم کارکرد ویبره، مموری کارت، عدم کارکرد تاچ، پروگرام کردن و بوتوث.

آموزش تعمیرات موبایل

بازار کار آموزش تعمیرات موبایل :

استفاده روز افزون افراد جامعه از موبایل و حضور پیش از پیش تکنولوژی در انجام امورات متنوع زندگی باعث شده است تا استفاده از تلفن همراه نقش بسزایی در امورات روزانه را دارا باشد.این امر سبب شده تا بازار ارائه خدمات تعمیر و سرویس گوشی های تلفن همراه و همچنین ارائه خدمات مختلف پشتیبانی از جمله تعمیر و تعویض قطعات و نصب اپلیکیشن های مختلف به بازار کاری پر سود و موثر در این بحث تبدیل شود.هنرجویان و کارآموزان پس سپری کردن دوره های آموزش تعمیرات موبایل و کسب مجوزهای لازم به راحتی می توانند در این حوزه جذب بازار کار شوند.گذراندن یک دوره خوب در بحث تعمیرات موبایل مساوی با یک شغل خوب و تضمین شده است.گذراندن دوره های کملا تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت نقشی بسزا در کسب مهارت و جذب سریع تر به بازار کار را دارد.

اگر می‌خواهید وارد کار تعمیرات موبایل شوید، کسب موفقیت به دو عامل مهم بستگی دارد. اول اینکه روش تعمیر تلفن های همراه را به خوبی فرا بگیرید و سپس یاد بگیرید، چگونه تجارت خود را بازاریابی کنید. کسب این مهارت ها، به شکل گیری پایه و اساس موفقیت در تجارت شما، کمک بسیار زیادی می‌کنند.

پرداخت شهریه جهت شرکت در دوره‌ های آموزش تعمیرات موبایل، سرمایه گذاری برای آینده است.

آموزش تعمیرات موبایل

برخی از موارد جزوه های آموزش تعمیرات موبایل :

آموزش تعمیر اسپیکر گوشی

در بحث آموزش تعمیرات موبایل پیدایش مشکل در عملکرد اسپیکر گوشی مشکلی شایع است که گاهی با بستر سختافزاری دستگاه ارتباط دارد، اما خوشبختانه در اغلب موارد مشکل ایجاد شده مربوط به یک سهل انگاری یا باگ نرم افزاری و عملکردی می شود.با بررسی دقیق این بخش از گوشی، تعمیر اسپیکر گوشی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در موارد نادر ممکن است که مشکل مربوط به قطعه سخت افزاری دستگاه باشد، اما در اغلب اوقات یک عامل دیگر که اصولا عاملی نرم افزاری است منجر به بروز مشکل در اسپیکر گوشی می گردد.شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که در هنگام صحبت کردن با گوشی یا حتی گوش دادن به موسیقی، ناگهان اسپیکر دستگاه دچار مشکل شود و صدایی از آن خارج نشود.در این شرایط قبل از اینکه به تعمیر اسپیکر گوشی فکر کنید، بهتر است چندین بار دکمه افزایش و کاهش صدا یا در اصطلاح Volume دستگاه را چک کنید؛ شاید موفق به رفع ایراد شوید.

غالبا قطع شدن صدای خروجی از اسپیکر گوشی به این دلیل اتفاق میافتد که دستگاه با یک لوازم جانبی دیگری نظیر بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث ارتباط دارد و اختلالی مابین وضعیت خروجی صدا در گوشی ایجاد شده است.بنابراین در گام نخست آموزش تعمیرات موبایل و تعمیر اسپیکر گوشی باید بررسی کنیم که آیا گوشی با گجت دیگری نظیر اسپیکر بلوتوث، هدست بلوتوث یا هندزفری بلوتوث همگام سازی شده است یا خیر.در شرایطی که مشکل اسپیکر گوشی به هیچ یک از لوازم جانبی دیگر مربوط نیست، بهتر است برای تعمیر اسپیکر گوشی، دستگاه اندرویدی خود را Force Restart کنید.برای این کار کافی است که دکمه Power و دکمه Volume Down را به طور همزمان برای مدت زمانی در حدود ۵ ثانیه نگه دارید. با این کار دستگاهتان Force Restart می شود.

تعمیر باتری گوشی در بحث آموزش تعمیرات موبایل

با پیشرفت علم و فناوری نوع و مدل های مختلف باتری با ویژگی های متفاوت تولید شد.همین تفاوت ها در زمان نیاز به تعمیر یا تعویض باتری موبایل تعیین کننده ی هزینه های احتمالی هستند. چهار نوع باتری می توان نام برد که از نظر سرعت شارژ شدن و مدت زمان نگهداری شارژ تفاوت عمده ای با هم دارند. انواع باتری مورد استفاده در گوشی های هوشمند و غیر هوشمند به شرح زیر است:

باتری های لیتیوم پلیمری

باتری های لیتیوم یونی

باتری های نیکل هیدرید فلز

باتری های نیکل کادمیومی

اولین راهی که در آموزش تعمیر موبایل به هنرجویان توصیه می شود شارژ و دی شارژ کردن باتری است.اگر باتری گوشی هوشمند از نوع لیتیوم یون بوده و دارای مشکل تخلیه ی سریع شارژ می باشد استفاده از روش شارژ و دی شارژ، کارکرد اولیه ی باتری را باز می گرداند.توصیه می شود حداقل ماهی یک بار این عمل را برای باتری لیتیوم یون خود انجام دهید.مشکل دیگر باتری، شارژ نشدن است.برای تعمیر این ایراد بهتر است ابتدا سر کوچکتر یک سیم یو اس بی که علامت B روی آن ذکر شده را قطع کنید سپس طرف دیگر سیم را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده و سیم قرمز را به قطب مثبت و سیم سیاه را به قطب منفی باتری جدا شده از گوشی موبایل متصل کنید.در این وضعیت به احتمال زیاد باتری شروع به شارژ شدن می کند.اگر باتری موبایل به هر دلیلی دچار حادثه و صدمه شد و امکان تعمیر آن وجود نداشت کاربر برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی خود به تعویض باتری موبایل مجبور خواهد شد.

زندگی بدون تلفن های هوشمند غیر قابل تصور است.ما به قدری مشغول استفاده از آنها هستیم که هرگز به چنین سؤالی فکر نکرده ایم.تلفن های هوشمند، خدمات فراوانی ارائه می‌دهند که در کارهای روزمره به آن‌ها نیاز داریم. همین استفاده گسترده از تلفن های هوشمند، باعث تقویت بازار کار تعمیرات موبایل شده است و در نتیجه، کسب و کارهای مرتبط با آموزش تعمیرات موبایل نیز به سرعت در حال پیشرفت هستند.

جستجو های مرتبط آموزش تعمیرات موبایل :

آموزش تعمیرات موبایل تهران

مطالب پیشنهادی
نظرات بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
۲۳
۰
از معرفی دوره های آموزش تعمیرات موبایل که اینجا قرار می دهید تشکر می کنم.
کاربر
United States of America
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
۲۲
۰
تعمیرات موبایل واقعا دوره پولسازی هستش و تنیاز به سرمایه هم نداره خیلی جاها هم میشه باهاش کار کرد.اما دوره آموزش تعمیرات موبایل مهمه که گذرونده باشی.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
من هم موافقم می شه با گزراندن آموزش تعمیرات موبایل شغل تضمین شده ای فراهم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
۱۸
۰
هزینه این دوره ها چقدره؟
تیرداد نیوز
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
شما می توانید با شماره تماس آموزشگاه تعمیرات موبایل که در بالای صفحه قرار میگیرد تماس و کسب اطلاع کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
۱۷
۰
با شرکت در این دوره، تعمیر همه انواع گوشی تلفن همراه آموزش داده می شود؟ هم اندروید و هم اپل؟
لطفا راهنمایی کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
بله این دوره های کامل هست.
کیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
۱۶
۰
ممنون بابت معرفی دوره
x
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
۱۷
۰
در مورد دوره تعمیرات موبایل بیشتر اطلاعات بدید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
۱۵
۰
ممنون مطلب مفیدی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
۰
۰
تعمیر گوشی های قدیمی هم در آموزش هست؟
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور

سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است