تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - 15:51 - 20 July 2021
جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا مطرح کرد؛

هیچ سازمانی حق صدور مجوز تردد در تعطیلات 6 روزه تهران را ندارد

سردار حسینی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی هیچ ارگان و دستگاهی اجازه صدور مجوز در تعطیلات ۶ روزه تهران را ندارد.

تیرداد نیوز - حسینی جانشین فرمانده راهور درباره تردد افرادی که ساکن شهرستان هستند، ولی پلاکشان عوض نشده است، گفت: بی اطلاعی از این محدودیت‌ها با توجه به حجم اطلاع رسانی‌ها رافع مسئولیت نیست و اگر کسی با پلاک تهران در شهر دیگری ساکن است، باید برابر آیین نامه و مقررات شماره گذاری نسبت به تعویض پلاک در شهر محل سکونت اقدام می‌کردند که این خود عذر موجه و پذیرفتنی نیست. در هر دو مورد راننده خاطی مستوجب اعمال مقررات است و مشمول جریمه ۱ میلیون تومانی شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی شهر‌های نارنجی می شود.

وی درباره افرادی که جزو کادر درمان هستند و باید بین استان ها تردد کنند، گفت: کادر درمان همیشه اجازه تردد مجاز و آزاد را دارد و با هماهنگی که پلیس با وزارت بهداشت داشت برای همه‌ کارکنان مراکز درمانی اعم از پرستاران و پزشکان مجوز تردد صادر شده است و آنها می‌توانند برای ماموریت کاری تردد کنند.

سردار حسینی در پاسخ به این سوال که برخی از مجوز‌ها از ارگان‌های مختلف به تاریخ ۲۸ تیر ماه صادر شده است، گفت: علیرغم همه‌ سخت گیری‌هایی که در مورد تردد‌های غیر ضرور ابلاغ شده است، ولی ما نمی‌توانیم از مسائل ضروری و اضطراری چشم پوشی کنیم. حتما تعدادی از افراد سفر‌های ضروری برای فوت عزیزان و یا برای اقدامات درمانی دارند و صرفا مجوز‌هایی که برای امور بسیار ضروری توسط پلیس صادر می‌شود دارای اعتبار است. براساس مصوبه‌ ستاد ملی هیچ ارگان و دستگاهی اجازه صدور مجوز در این تعطیلات 6 روزه تهران را ندارد.

وی گفت: از ساعت ۱۸ روز گذشته ماموریت این دوره از محدودیت‌های کرونایی اعلام شد و در باقی استان‌ها به جز تهران اوضاع به روال سابق است، اما در تهران این مرحله از محدودیت ها کمی متفاوت است.اطراف رینگ استان تهران و البرز ۱۴ نقطه شناسایی شده است و تردد ها در این نقاط رصد می‌شود و به خودروهای پلاک تهران اجازه تردد به استان‌های هم جوار و به خودرو‌های غیر بومی اجازه ورود به تهران داده نمی شود.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد